Aihe: Pasuunalle kaveri!!! - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Pasuunalle kaveri!!!

Etusivu Foorumit Yleistä Pasuunalle kaveri!!!

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL

GP Invitational lähestyy eikä The Bändiin ennakkoluulottomasti ilmoittautuneelle pasunistille ole vieläkään löytynyt kaveriksi trumpetistia tai fonistia. Nyt alkaa jo olla kiire, ankara biisien valitseminen ja treenaaminen alkaa aivan näinä viikkoina, joten nyt kaikki piilevät kyvyt tyrkylle!!! Leidivokalistien hillitsemätön tulva on sekin jäänyt toistaiseksi kokematta. Nyt kaikki Kultakurkut ripeästi ilmoittautumaan! Koko settiä ei tarvitse vetää, parikin biisiä olisi kotiin päin. Bändin edessä lurauttaminen on sentään ihan toista kuin karaoken kajauttelu jossakin Pataässässä!

KL

KL kirjoitti: (13.2.2008 12:06:11)
    GP Invitational lähestyy eikä The Bändiin ennakkoluulottomasti ilmoittautuneelle pasunistille ole vieläkään löytynyt kaveriksi trumpetistia tai fonistia. Nyt alkaa jo olla kiire, ankara biisien valitseminen ja treenaaminen alkaa aivan näinä viikkoina, joten nyt kaikki piilevät kyvyt tyrkylle!!!

Leidivokalistien hillitsemätön tulva on sekin jäänyt toistaiseksi kokematta. Nyt kaikki Kultakurkut ripeästi ilmoittautumaan! Koko settiä ei tarvitse vetää, parikin biisiä olisi kotiin päin. Bändin edessä lurauttaminen on sentään ihan toista kuin karaoken kajauttelu jossakin Pataässässä!

Eikö ihan oikeasti löydy innokkaita puhaltelijoita?!??!?!? Tai leidejä??!?

Jospa kaikki potentiaaliset puhaltajat soittavat Kuparipillit-puhallinorkesterissa ja heillä on keikka samaan aikaan.

KL kirjoitti: (15.2.2008 9:38:41)

Täältä löytyy saksofonin soitosta innostunut, mutta koska en ole ikinä kyseistä soitinta edes kokeillut, epäilen jopa itse omia soittotaitojani.

Mika Hekkanen kirjoitti: (15.2.2008 20:01:01)

Täältä löytyy saksofonin soitosta innostunut, mutta koska en ole ikinä kyseistä soitinta edes kokeillut, epäilen jopa itse omia soittotaitojani.

Mä kans sopisin varmasti hyvin _torvi_ sektioon, mutta en soittotaidoillani 😮

Minäkin toin Banjon syksyllä mökiltä kaupunkiin. Meinasin vaihtaa siihen kielet jä sitten virittää sen. Siis, vähän niinkuin fitata sen. Ja sitten opetella soittamaan. Hommaa, Mika saxophony, niin vetäistään duetto. Tai ei. Ei. Ehkä sittenkään ei!

Ja mullapa on ihan oikea Selmeri vuodelta -65 vai olikohan vielä vanhempi. Joku II mallimerkintä tyyppinen se on….mutta hetkinen, möinköhän mä sen jo pois. Sain äänen siitä kummiskin tulemaan ja posket pullistu kivasti.

Jamasa Lupe kirjoitti: (15.2.2008 23:11:01)
    Ja mullapa on ihan oikea Selmeri vuodelta -65 vai olikohan vielä vanhempi. Joku II mallimerkintä tyyppinen se on….mutta hetkinen, möinköhän mä sen jo pois. Sain äänen siitä kummiskin tulemaan ja posket pullistu kivasti.

Tuonhan saisi vaihdettua vaikkapa johonkin kivaan varteen jos et jo sitä myynyt.

Mika Hekkanen kirjoitti: (15.2.2008 23:44:43)

Jamasa Lupe kirjoitti: (15.2.2008 23:11:01)

Tuonhan saisi vaihdettua vaikkapa johonkin kivaan varteen jos et jo sitä myynyt.

Ikävä kyllä möin sen ja meni manselaisen alan miehelle joka oli kuulemma tyytyväinen. Sillä olis saanut ison kasan varsia….

Hei pliis ja kamoon!

Eikö niitä puhaltajia nyt ihan oikeasti löydy?!?

Kaikki fonistit ja trumpetistit liikkeelle sankoin joukoin per välittömästi!!!

terv,

lyömäsoittaja Tetsa

KL

Tetsa kirjoitti: (18.2.2008 10:52:12)
    Hei pliis ja kamoon!

Eikö niitä puhaltajia nyt ihan oikeasti löydy?!?

Kaikki fonistit ja trumpetistit liikkeelle sankoin joukoin per välittömästi!!!

terv,

lyömäsoittaja Tetsa

Pannaan vielä kannustin päälle: Jos ei puhaltajia ala löytyä, Tetsa mököttöö koko keikan ajan eikä suostu laulamaan!! Muistelkaahan vain viime keikan helmiä Nainen, Poliisi ja Taksi skä Pirkko-blues…

Mun mököttämistä ei kestä kukaan.

Sen sijaan uhkaus (=lupaus?) mun laulamattomuudesta saattaa aiheuttaa sen että loputkin bändin jäsenet lopettaa ja mä kilkutan itsekseni pianoa jossain hämärässä nurkassa. Että varovasti noiden uhkailujen kanssa KL…

Mutta koittakaahan nyt hyvät kanssamuusikot aktivoitua niin rykäistään kasaan mieletön SHOW ensi kesäksi! Jookosta pookosta!?

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #407737 kohteessaPasuunalle kaveri!!!

Etusivu Foorumit Yleistä Pasuunalle kaveri!!!