Aihe: Pärnu Bay Golf - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

Pärnu Bay Golf

Etusivu Foorumit Matkailu Pärnu Bay Golf

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Varmaan löytyy tietoa kentän tämän hetkisestä kunnosta, tarkoitus Juhannuksena siellä piipahtaa

#1440746 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tänään (16.10.24) pelattu ja upeassa syyskunnossa. Oli kiva mennä klubitaloon vieraana kun vastassa oli iloinen ja avulias caddymaster. Teeajat, maksut, oheistukset sujui helposti ja ystävällisesti ja tunsin itseni tervetulleeksi. (Pelaan harvoin muilla kuin omalla kentällä ja kokemukset vieraspelaajana ovat aika ikävät, ringsidessa minulle tuli selväksi että vein jäsenen peliajan ja Sarfvikissa jäsenen vieraana en oikein kuulunut sinne).
    Itse asiaan, kenttä oli todella hieno, selkeä ja palloja ei hävinnyt vaikka kuinka yritin. Taitaa olla manner Euroopan 52 paras.
    Vahva suositus tälle hienolle kentälle.
    PS lisäpisteitä vielä siitä, että hinnat sama caddymasterilta kuin netistä.

Moi! En pikahaulla löytänyt kummempaa ketjua Viron kentistä, joten kyselen tässä ketjussa. Ajatuksena toukokuussa mennä pelaamaan Viroon 2-3 kierrosta golfia. Kentät varmaan ihan ok kunnossa jo tuossa vaiheessa? Vaatimukset ei kovin suuret sen suhteen, kunhan puttaamaan pääsee.
    Onko jäsenillä tietoa jostain majoitus+greenfee paketista, meitä tod.näköisesti 4 henkeä. Pänu kiinnostaa, mutta jos tuohon Tallinan lähelle löytyisi jotain kivaa pakettia, sekin kävisi. Omalla autolla/autoilla olisi tarkoitus mennä.

Ehdottomasti kannattaa mennä Pärnuun, majoitusta löytyy kaupungista ihan hyvin ja pelipaketit saa suoraan ostettua klubilta.

Ovatko nuo Pärnun kentät kaukana itse Pärnusta? Jos laiva tulee Tallinaan n.puolilta päivin ja majoitus Pärnun keskustassa, niin ehtikö vielä pelata kierroksen ko.päivänä?

”Ovatko nuo Pärnun kentät kaukana itse Pärnusta? Jos laiva tulee Tallinaan n.puolilta päivin ja majoitus Pärnun keskustassa, niin ehtikö vielä pelata kierroksen ko.päivänä?”

Aamulaivalla Tallinnaan, esim. Eckerö Line satamassa kello 11 maissa. Siitä autolla kohti Pärnu Bay’tä, jolloin tiiaus 14:00 (jolloin ehtii hakea tuntumaa rangelta tai lähipelistä). Pelin jälkeen 15 min Pärnuun, jossa paljon hyviä edullisia hotelleja – esimerkiksi näitä Spa-hotelleja. Laivalle kannattaa ostaa ”paalupaikka” 10€:lla, niin pääsee ekojen joukossa laivalta ulos.

Viimeisenä päivänä myös aamukierros, jolloin ehtii hyvin kello 18:30 laivaan. Mennen tullen kannattaa laivalla syödä, niin ei tarvitse siihen varata ylimääräistä aikaa.

Suosittelen, hinta/laatu -suhde ihan huippua ja aikataulut pk-seudulta toimivat täydellisesti. Ihan itse varaamalla laivat, hotellit, greenfeet toimii kuin junan vessa – ei siihen matkatoimistoja väliin tarvita, jos omalla autolla liikkeellä.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1465187 kohteessaPärnu Bay Golf

Etusivu Foorumit Matkailu Pärnu Bay Golf