Aihe: Paras par3 - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Paras par3

Etusivu Foorumit Yleistä Paras par3

Esillä 6 viestiä, 51 - 56 (kaikkiaan 56)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL

… on ehdottomasti Anolan ikivanha kolmonen, jossa pallo lyötiin ladon yli sokkona. Matkaa oli muistaakseni 60-70 metriä. Siinä oli ensikertalaisella ihmettelemistä!

Entisen Anolan cädärin sanoin: ’Kenttä on vaikea, on ves’estettä, on hiekkapunkker’estettä, ja on sykolookistakin estettä!’

Parikin kertaa aiemmin olen päätynyt täälläkin mainittuun NordCenter Freamin 14:nteen. Uudempien Kytäjän ja Vanajanlinnan parhaatkaan eivät mielestäni ole samassa sarjassa. SE:n 10. voisi olla näistä paras. Toinen hyvä bunkkeri-par-3 on Tawastin 11. SE:n 9. on hieman sokko! Hyvä mainitsematta jäänyt on Kerin 18, kuten 14. …Laukaan 16.

Suosikkini on SHG:n Lakiston kentän nro 13.

Vettä (=haastetta), korkeuseroja ja näköaloja. Griini näkyy selvästi lyöntipaikalla. Tuuli pitää huomioida. Välillä riittää SW, välillä taas ei rauta 8 riitä.

Nice!

Kyllä laukaan 16 on paha jos tuulee vähänkin.. ja on muutenkin hieno väylä! 🙂

niinistön kolohviklubiill keskimittainen tai lyhyehkö par kolmonen 3.

Helppo tehä 3 vaikk vasemmalla käelläkkii vaik oliis oikiakätinen. 3. ja saatte tulokseksi iigelin.

Vaar , että pallo hukkaa vasemmalle, jolloin pallo vesietseesen ja auttiin – voip tula jopa ysi 9.

Oikialla ei oo tilaaa sleissille.

pelasin viikolla la calan uuden europa kentän,siellä väylä 14 par 3,bägäriltä 233m ja klubitiiltäkin 217m lievään alamäkeen vinottainen rotko väylän läpi, aika kapee greeni ,ilmassa pitää mennä 170-180m et selvii yli.todella makee par3.muutenkin hienoja väyliä,korkeus eroja on varmasti tarpeex,moni ehkä käy ainoon kerran, mä menen varmasti uudestaan ,mun mielestä makeempi kuin molemmat vanhat kentät .

Esillä 6 viestiä, 51 - 56 (kaikkiaan 56)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #494207 kohteessaParas par3

Etusivu Foorumit Yleistä Paras par3