Aihe: Par 4:set yhdellä päälle… - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

Par 4:set yhdellä päälle…

Etusivu Foorumit Säännöt Par 4:set yhdellä päälle…

Esillä 9 viestiä, 51 - 59 (kaikkiaan 59)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Noista kyselyistä tuli mieleen, että mistä te voitte tietää, että porukka vastaa niinuin asia on omalla kohdalla? Jotkut saattaa ihan piiruuttaan vastata ihan mitä sattuu, että joku siitä innostus. Ja jotkut voi vastailla eri koneilta useammankin kerran.

    jokaputtihuti! kirjoitti: (5.8.2007 23:18:14)
    Pituuslyöntikisassa joltain kisaajalta lähti hukki valkoselta tiiltä niin oli ollu forella…..
    Kaverinkaverin isobroidi vetäny keltasilta pitkäks ;D….

    No ei se ainoa ole joka sen on keltasilta pitkäs pistänyt…. en ole ite laitanu 😀

    Lade kirjoitti: (4.8.2007 23:33:39)
    Ehtoota!

    Joka seitsemäs (oder etwas, kuitenkin 14%) on sitten etusivun kyselyn mukaan lyönyt par 4:sen viisi kertaa tai useammin yhdellä päälle… Enpä usko! Vai missä näpykentillä/-väylillä tälläisiä avauksia nähdään?

    Eihän siinä tarvitse olla edes Janos Uotila että sais sen yhellä päälle. Punasilta tämä ei ois kovinkaan kummoinen temppu. Oon vetäny kanssa monta kertaa greenille, mm. porvoo golffin väylillä 3 ja 7. Ei kummoinenkaan temppu. Veikkaisin että kaikki jotka on ollut Porvoo golffissa on ainakin kerran vetänyt avauksen Par-4:lla greenille. Muita helppoja väyliä mm. Peuramaa golf vanha peura 16, Porkkala 3 (punasilta, on sitäkin tullu koetettua) ja Kytäjä South East 5.

    KL

    SaTe99 kirjoitti: (15.9.2007 22:02:35)

    Lade kirjoitti: (4.8.2007 23:33:39)
    Ehtoota!

    Joka seitsemäs (oder etwas, kuitenkin 14%) on sitten etusivun kyselyn mukaan lyönyt par 4:sen viisi kertaa tai useammin yhdellä päälle… Enpä usko! Vai missä näpykentillä/-väylillä tälläisiä avauksia nähdään?

    Eihän siinä tarvitse olla edes Janos Uotila että sais sen yhellä päälle. Punasilta tämä ei ois kovinkaan kummoinen temppu. Oon vetäny kanssa monta kertaa greenille, mm. porvoo golffin väylillä 3 ja 7. Ei kummoinenkaan temppu. Veikkaisin että kaikki jotka on ollut Porvoo golffissa on ainakin kerran vetänyt avauksen Par-4:lla greenille. Muita helppoja väyliä mm. Peuramaa golf vanha peura 16, Porkkala 3 (punasilta, on sitäkin tullu koetettua) ja Kytäjä South East 5.

    Ja Kotojärven väylä 12, alamäkeen 230 m. Enämpi pitää varoa liian pitkäksi ajotielle singahtavia avauksia….

    Statisti kirjoitti: (11.8.2007 15:13:09)
    ..kaivoin tilastoistani (vuodelta 2003) lyhimpiä par4 väyliä. Saataa olla tiedot vanhentuneita ja päivittämättömiä, mutta enivei….

    Annilan kenttä * 14 /___/ 235

    Venähti hieman pesussa. Nykyisin väylällä on mittaa 363m.

    Statisti kirjoitti: (11.8.2007 15:13:09)
    Kun unohdetaan noi Aulangot ja Hiisi-golfit …

    Pientä rajaa hei!

    SaTe99 kirjoitti: (15.9.2007 22:02:35)
    …Muita helppoja väyliä mm. Peuramaa golf vanha peura 16…

    Tää vanhan peuran ’heppous’ ei mulle oo kyllä ikinä auennut. Jos sinne griinille haluaa pallonsa suoraan ykkösellä, niin sen pallon pitää pudota aivan pystyyn alas, muuten ei pysy. Ja sitten jos pelaa drawlla oikean (turvapuolen) kautta ja kuula jääkin yläpuolelle, niin melkein mikä tahansa lyönti valuu griiniltä pois. Eli mun kokemuksen mukaan (mulle) paras tapa tehdä kolmonen tohon on itseasiassa lyödä avaus vettä hipoen niin vasemmalle, kuin pokka antaa myöten. Toivon mukaan pallo löytyy jostain griinin takaa tai alapuolelta ja sieltä sitten chippailen ylämäkeen.

    Ei ne lyhyet oo aina helppoja. Vai enkö mä vaan osaa?

    JK

    KL kirjoitti: (15.9.2007 22:15:59)
    Ja Kotojärven väylä 12, alamäkeen 230 m. Enämpi pitää varoa liian pitkäksi ajotielle singahtavia avauksia….

    Taidat tarkoittaa nykyisessä järjestyksessä väylää nro 18, joka tosiaan avataan mäen päältä kohti klubille menevää tietä. Joku on siinä joskus lyönyt kunnon hukin ’isolle’ tielle tai jopa kioskin ikkunaan!

    jokaputtihuti! kirjoitti: (5.8.2007 22:31:44)
    Porvoo : 3,8

    Porvoo golf 8 on kylläkin Par 3, veikkaanpa että tarkoitit pitemminkin 7. Ysi on sen verran paha dogleg oikealle että siinä en usko kenenkään (paitsi john Daylyn) saavan palloa 1 greenille. Niin… Ja se Kotojärven 18… Olen pelannut kentällä vain kerran, ja muistaakseni silloin tuli paha slaissi ja 20 metriä ohi greenistä… Mutta se on ehdottomasti tavoiteltavissa 1. päälle.

Esillä 9 viestiä, 51 - 59 (kaikkiaan 59)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #294216 kohteessaPar 4:set yhdellä päälle…

Etusivu Foorumit Säännöt Par 4:set yhdellä päälle…