-
JulkaisijaArtikkelit
-
Henkka kirjoitti: (18.3.2009 20:58:45)
Onko tuolla uima-allasta?
Viime keväänä muistaakseni nelosväylällä olin osua yhteen.
Taitavat vaan nuo altaat löytyä vain vähän ökympien asuntojen pihoista.
Majapaikan vieressä on kyllä viitosväylän vesieste 🙂Nohöh. En minä siitä uimisesta niinkään, mutta olen kova poika kuorsaamaan että ois yöllä kivampi tulla heitetyksi ja kivitetyksi uima-altaaseen kuin vesiesteeseen :-/ Mutta pitää sitte vaan kärsiä tappioni kuin mies. Eli selittelemällä ’kyllä mä muuten, mutku..’
Ysigriinin vieressä voi pulahtaa. Kuten huomaatte, turvallisuutta ei ole unohdettu tässäkään kohtaa.
Mä oon nähnyt tuossa paljussa vettä vain yhtenä keväänä, eivät taida sitä näin aikaisin vielä täyttää. Vai muistanko väärin.
Kisu Risukko kirjoitti: (19.3.2009 9:28:33)
Mä oon nähnyt tuossa paljussa vettä vain yhtenä keväänä, eivät taida sitä näin aikaisin vielä täyttää. Vai muistanko väärin.No kyllä täällä sentään allas on jokaisella pihalla. Ja mikä parasta, niissä on vieläpä vettäkin….kylmää sellaista.
ts kirjoitti: (19.3.2009 9:52:31)
Kisu Risukko kirjoitti: (19.3.2009 9:28:33)
Mä oon nähnyt tuossa paljussa vettä vain yhtenä keväänä, eivät taida sitä näin aikaisin vielä täyttää. Vai muistanko väärin.No kyllä täällä sentään allas on jokaisella pihalla. Ja mikä parasta, niissä on vieläpä vettäkin….kylmää sellaista.
Itse kävin maaliskuussa 2006 pulahtamassa juurikin tuossa ysin viereisessä altaassa, jolloin siinä oikeasti oli vettä. En suosittele, jollei avantouinti oo lähellä sydäntä, kylmää (< ~15C) oli…
Noi altaat on aika hyviä jos sattuu olemaan kuuma päivä niin kierroksen tai aamutreenien jälkeen on aika mukava pulahtaa altaaseen,KYLMÄÄHÄN se vesi on mut aika piristävää 😉 4 vuonna tullut ainakin kerran joka vuosi altaassa käytyä ja joka kerta tuossa kuvassa olevassa.
5
Henkka kirjoitti: (22.3.2009 22:48:57)
Kuva-arvoitusten ja ristisanapähkinöiden ystäville jatkokommentti kyyn kommenttiin tässä muodossa. Jos on tylsää ja aikaa pohtia pähkinää, kertokaa toki Kyytiäisellekkin mitä sille kommentoin. Ei pitäisi olla paha.Mine ei njyt jymmärrä. Ei pysty,ei kykene. Btw,millainen tuo panon par 3 on. Onkos senkin kernit niin pluikkaita, että jos käyttää 3 kerrospalloo, niin voipi pakittaa ulos? Mites pituudet ? Tarviiko käyttää rauta 3:sta ollenkaan.Onkos siinä lähistöllä paljonki lätäköitä, meinaan että jos ottaa mukaan about 3 kuulaa, niin mahtaako riittää ?
Kyy kirjoitti: (24.3.2009 23:57:40)
Onkos siinä lähistöllä paljonki lätäköitä, meinaan että jos ottaa mukaan about 3 kuulaa, niin mahtaako riittää ?Eka kierroksen viitosväylällä voi tuollainen teko alkaa kaduttaa.
Hyvää matkaa, hyviä treenejä, vähiä lyöntejä ja tsemppiä kaikille matkaanlähtijöille!
Mika Hekkanen kirjoitti: (25.3.2009 0:38:34)
Onkos siinä lähistöllä paljonki lätäköitä, meinaan että jos ottaa mukaan about 3 kuulaa, niin mahtaako riittää ?Eka kierroksen viitosväylällä voi tuollainen teko alkaa kaduttaa.
Lisäksi kentällä rehottaa ahneita puita, jotka voivat nielaista pallosi.
Kisu Risukko kirjoitti: (25.3.2009 10:12:38)
Mika Hekkanen kirjoitti: (25.3.2009 0:38:34)
Lisäksi kentällä rehottaa ahneita puita, jotka voivat nielaista pallosi.
Tarina kertoo että ei siihen ylimääräisiä kuulia tarvita, vaan ylimääräisiä sponeja.
.. Btw,millainen tuo panon par 3 on. Onkos senkin kernit niin pluikkaita, että jos käyttää 3 kerrospalloo, niin voipi pakittaa ulos? Mites pituudet ? Tarviiko käyttää rauta 3:sta ollenkaan.Onkos siinä lähistöllä paljonki lätäköitä, meinaan että jos ottaa mukaan about 3 kuulaa, niin mahtaako riittää ?Ei siinä par3-kentällä muistaakseni lätäköitä ole – ellei ole satanut kovasti 😉
Jotain ahdasta kasvillisuutta hetkittäin, mutta kyllä siitä sleevellä palloja selviää.
Väylien pituudet ei muistu millään mieleen, mutta ainakaan draiveria ei niillä tartte 😮 -
JulkaisijaArtikkelit