-
JulkaisijaArtikkelit
-
ts kirjoitti: (17.3.2008 12:33:43)
Tietää toki. Olen käyyt kolmesti tuolla. Sen kuuluisan ensimmäisen, viimeisen ja ainoan kerran.Mitenkäs se Valencian fudismatsi… onko sitä siellä päissään.. eikun päässä puitu?
Eli kentäksi pitää löytää joku muu…
Futismatsi kiinnostaa toki, onko hajua lippujen hinnoista?
Jos puhe tuosta 30th March pelistä niin tuolta löytyy jotain.
http://www.spanish-fiestas.com/football/valencia.htm63€ halvin
108€ mid price 🙂
162€ öky paikatHallapoo kuin saippua….
zapal kirjoitti: (17.3.2008 12:58:09)
63€ halvin
108€ mid price 🙂
162€ öky paikat
Oho. Ei nappaa.
Mika Hekkanen kirjoitti: (17.3.2008 13:04:12)
Oho. Ei nappaa.Ilman kuljettajaa on paha lähteä. Tuskin Mikakaan on niin höveli että venaisi autossa stadionin edessä matsin ajan.
Mutta aika ei ehkä tuntuisi niin pitkältä jos vahaisit ja kiillottelisit menopeliä aikasi kuluksi?No niin……siellä on varmaan eka porukka pelannut eilen Foressos Golfin. Pistäkäähän kommentteja tulemaan 🙂
zapal kirjoitti: (11.3.2008 9:46:24)
Ketjuun voisi kirjoitella kaikkea Panoramican reissuun liittyvää. Esim.– varoituksia mihin ei kannata lyödä
Vastaanpa nyt tapojeni vastaisesti alkuperäiseen kysyykseen.
Älä lyö lähestymisiä griinin eteen: Tällä tarkoitan sitä että muista aina että etäisyyslätkät ovat mittoja griinin etureunaan. Käytännön etumerkki reiältä 9: Pallosi makaa satasen lätkän kohdalla, tyyni keli ja lippu on takana. Kuinka pitkänä lyönti pelaa? Ts saa antaa oikean vastauksen, mutta itse löisin tuosta 140m norminlyönnin.
Parti PersiMonni kirjoitti: (19.3.2008 10:17:13)
zapal kirjoitti: (11.3.2008 9:46:24)
Ketjuun voisi kirjoitella kaikkea Panoramican reissuun liittyvää. Esim.– varoituksia mihin ei kannata lyödä
Vastaanpa nyt tapojeni vastaisesti alkuperäiseen kysyykseen.
Älä lyö lähestymisiä griinin eteen: Tällä tarkoitan sitä että muista aina että etäisyyslätkät ovat mittoja griinin etureunaan. Käytännön etumerkki reiältä 9: Pallosi makaa satasen lätkän kohdalla, tyyni keli ja lippu on takana. Kuinka pitkänä lyönti pelaa? Ts saa antaa oikean vastauksen, mutta itse löisin tuosta 140m norminlyönnin.
Toi on mielenkiintoinen juttu. Vaikka noi mittajutut tietää niin kummmiskin tahtoo ottaa liian lyhyttä mailaa lähestymisiin. Ihan niinkuin pelkäis lyövän pitkäksi, outoa on se.
Taika Rauta kirjoitti: (19.3.2008 15:25:24)
… Toi on mielenkiintoinen juttu. Vaikka noi mittajutut tietää niin kummmiskin tahtoo ottaa liian lyhyttä mailaa lähestymisiin. Ihan niinkuin pelkäis lyövän pitkäksi, outoa on se.Joku viisas on tuolla Panossa pelaajan kommenttiin ”löin sitten pitkäksi” vastannut ”ei vaan jätit sen liian lyhyeksi”. Mielenkiintoiset ovat griinit todentotta siellä.
Saman tien tulikin noista griineistä mieleen semmoinen juttu että kun olet kernillä tikkuun nähden
a) oikealla
tähtää kupista oikealleb) vasemmalla
tähtää kupista vasemmallePitäisi toimia lähes säännönmukaisesti. Tuota pituussuuuntaista kallistusta ei välttämättä sillai noteeraa kernillä seistessään mutta kyllä se siellä vaan on.
omppuvaras kirjoitti: (12.3.2008 23:22:19)
– keskustelu jatkukoon 25.3-08 jälkeen omakohtaisten kokemusten jälkeen
Omppu
No? 🙂
…huomenna pitäs varmaan pakata…
ts kirjoitti: (14.3.2008 21:58:45)
– Mä unohdin pokerisetin kotiin
Joko on setti hommattu? Vois jonkin sittarin ottaa 🙂
zapal kirjoitti: (27.3.2008 21:14:27)
ts kirjoitti: (14.3.2008 21:58:45)
– Mä unohdin pokerisetin kotiin
Joko on setti hommattu? Vois jonkin sittarin ottaa 🙂
Sanotaanko näin, että luovuuteni sen jälkeen, kun koko maasta ei tunnu tuollaista settiä löytyvän, sai runsaasti äänekäitä hymyjä aikaiseksi…. varsin äänekkäitä. Voi niitä helmitauluparkoja, jotka pieni kiinalainen on kätösillään vääntänyt…. ja me jouduttiin ne pilkkomaan…
Vois se hieman mukavampaa olla oikeilla chipeillä 😉
Nyt on lähtö lähellä ja ennusteet näyttävät aurinkoa. Jee!!
Eiköhän tuolla tarkene. Paitti et illalla saa varmaan tempasta pilkkihaalarit niksaan.
Parti PersiMonni kirjoitti: (28.3.2008 8:59:25)
SääilmastoNyt on lähtö lähellä ja ennusteet näyttävät aurinkoa. Jee!!
Afiyet seyahait tai jotain sinnepäin!
Minä tuonne idemmäs tällä kertaa suuntailen huomenissa. Kesä onkin varmaan hyvin aluillaan kun palailen:)Pirskules sentän,
johan oli paluu..
+24 vaihtui -5 ja metrin kinoksiin !!!!
Innoissani menin halliin ja matolle.. tuli häätö vartin päästä…
Sitä opittua divottia tehdessä kuulema hajotan paikan matot, joten !! ( niin ja oli kyllä kämmenet, sormet ja ranteet kipeemmät kuin viikon runkk putken jälkeen….)
Ps, kyllä lähti boltsi thanks to TS ja Heikki.. nyt tuntuuuuuu
Oman seuran simussa sama hankaluus, osuma mattoon pallo takana ja oikean divotin tekeminen= wedgellä lyöt 280 m tai 2 m, riipuen koneen mielialasta
Oi kun odottaa nurmirangein avausta !
Tai sitä itseänsä.
Nyt muuten alko pihistys, ensi vuonna sama homma , siis € tunnin välein possuun ja vot,
Panoramica… Here I come 😉No niin panoramica kuvaajat missä ne lupaamanne kuvat on siitä meidän reissusta! 😉
Elmo kirjoitti: (10.4.2008 0:03:58)
No niin panoramica kuvaajat missä ne lupaamanne kuvat on siitä meidän reissusta! 😉
Samaa ihmetellään täällä… oli niin hyvät mallit etteivät ole voineet epäonnistua???
Kuvia kehiin!Kisu Risukko kirjoitti: (10.4.2008 9:40:20)
Elmo kirjoitti: (10.4.2008 0:03:58)
No niin panoramica kuvaajat missä ne lupaamanne kuvat on siitä meidän reissusta! 😉
Samaa ihmetellään täällä… oli niin hyvät mallit etteivät ole voineet epäonnistua???
Kuvia kehiin!
Just joo. Antakaa nyt vähän armoa… Kuvat lähti eilen CD:llä Zeizeille, lienevät perillä huomenna perjantaina. Sitten on enää JJ:n viitseliäisyydestä kiinni koska ne on netissä nähtävillä / ladattavissa. Vaikka ite sanonkin niin siellä on muutama aika hyvä otos. Malttia!!!
Mulla on facebookissa muutama kuva noista, sieltä voi käydä helpottamssa pahinta tuskaa. Ne kylläkin taitaa näkyä vaan mun ’kavereille’ joten ei muuta kun hakemusta vetämään jos niitä hauaa katsella. Niin ja se softahan pakkaa niitä aika rajusti, joten laatu ei ole ’ihan’ samaa kuin mitä JJ tarjoaa. (Aikanaan)
Ne jotka ei tiedä kuka mä oikeasti olen, niin heiltä jää kuvat katsomatta… :o)
Niin ja sehän mun piti vielä sanoa ettei siellä facebookin Panoramica-kuvakansiossa sitten ole kuvia kenestäkään muusta kuin musta ja maisemista. Eli ei tarvii pelästyä että naama olisi miljardien ihmisten pällisteltävänä…
Täytyypä sanoa, että liukasta on… KOVIN liukasta. Paitsi jos erehtyy vähänkin sivuun. Tänään kiskastiin viimonen rundi tälle keväälle ja huomenna kotia kohti. Näillä griineillä olis voinu pelailla pidempäänkin. Tällä kropalla taasen ei.
Sen verran tuosta ens viikon kisasta, että huikeeks ovat kentän vetäneet. Paljon avauksia siirretty jopa valkoisille, väylät 1,2,13 ja 17. Sinisten kohdalta sitten väylät 6,8,9,10,15,16 ja 18. Loput sitten painetaankin keltasilta. Näillä raffeilla ja griininopeuksilla, jos vielä hieman tuulta mausteeksi, niin Par on kova sana.
Eipä näytä liian helpolta tuo meno itse kisassakaan. Muutama peluri alle parin, kun pelattuna nuo alun helpot reiät. Onkohan rundin päätteeks kukaan…
Mutta näköjään vitosella joku sai pallon upotettua ekalla jonnekin muuallekin kuin siihen lampeen.
Valtavalta puskee näköjään kuvaa parhaillaan.
Onko tuolla uima-allasta?
Nimimerkillä ’seuraavana vapaapäivänä jo siellä, mutta kun kukaan ei kerro mitä sielä on’ Onhan tässä nyt vielä puolitoista viikkoa aikaa, mutta kantsiikos pakkaa zimmarit mukaan?
-
JulkaisijaArtikkelit