Aihe: Panoramica 2008 - Golfpiste.com

27.11.–3.12. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[3][6]
KilpailuaSuomalaista

Panoramica 2008

Etusivu Foorumit Matkailu Panoramica 2008

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 90)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts

Nonii… siis mähän en tästä nimeomaisesta kentästä mitään tiedä, enkä oikeen muistakaan, mutta tuossa HH:n kanssa juur pohdittiin, että eipä liene näin hienossa kunnossa ollut vuosiin. Griineille oli levitetty kevyt hiekka, ja parin päivän päästä varmaan aivan loistavat. Koko kenttä vihreenä jo tässä vaiheessa, jka tarkoittaa tietysti oikeita raffeja.

Ainii ja jos se Poa Annua näitä vielä lukee…. nin tuota … ei se ruoho todellakaan hyvällä kentällä kannattele sitä palloa 🙂

Pelaaminen sinänsä 18 tunnin yhtämittaisen ajomatkan jälkeen on varsin mielenkiintoinen kokemus, jos joku sellaisia keräilee. Kohta vois olla aika levolle… sitä ennen paikalliseen malliin Cafe con lechet eikä mitään resitenttejä

Kisu Risukko kirjoitti: (12.3.2008 20:04:37)
    Toissa joulun reissulla saimme tosin Monnin kanssa nauttia virkistävästä vesisateesta kämpässä sisälläkin 🙂 Kahluusaappaat on hyvä pakata mukaan kaiken varalta.

Mutta aina pitää muistaa että maassa maan tavalla.

Tuolla kehä kolmosen etelä-puolella asiat ovat erinäköisiä. Samalla tavalla kun paikallisessa ravintolassa ei välttämättä ole lihapullia muusilla tarjolla, niin katon ehdotonta pitävyyttä sateen suhteen on vaikeaa odottaa.

Vastaavasti täällä katto ei koskaan vuoda, mutta aurinkoa on turha odottaa maaliskuussa.

No niin,
    nyt kun noi tunnepurkaukset on läpikäyty, niin mennäänkö asiaan…
    Rivien välistä luettavissa seuraavia asioita:
    – kentät mielenkiintoiset ja haastavat….
    – greenit nopeat kuin faan
    – alue keskittynyt golfiin
    – bailaajia varten toiset mestat
    – tää paras mesta päästä irti coffee riippuvuudesta
    – harva uskaltanut kommentoida opetusta ( = lue olette myytyjä halvalla kuin markan huor…)
    – keskustelu jatkukoon 25.3-08 jälkeen omakohtaisten kokemusten jälkeen

Ps..Tapsa,
    et kait ajaessasi näbelöi nettokontta

Omppu

omppuvaras kirjoitti: (12.3.2008 23:22:19)
    No niin,
    nyt kun noi tunnepurkaukset on läpikäyty, niin mennäänkö asiaan…
    Rivien välistä luettavissa seuraavia asioita:
    – kentät mielenkiintoiset ja haastavat….
    – greenit nopeat kuin faan
    – alue keskittynyt golfiin
    – bailaajia varten toiset mestat
    – tää paras mesta päästä irti coffee riippuvuudesta

Omppu

Kyllä mä sanoisin että tuossa ne pääkohdat on aika osuvasti ilmaistu. Coffeeta en itse juo. Pysyttelen kirkkaammissa nautintoaineissa.

ts

omppuvaras kirjoitti: (12.3.2008 23:22:19)

Ps..Tapsa,
    et kait ajaessasi näbelöi nettokontta

Omppu

En.. mä en vaan nää tota kirjottamaani tekstiä ihan kunnolla. Varsinkaan 48 tunnin valvomisen jälkeen 😉

Mä taisin eile missata livescoren panosta. Oliko taas +24?

KL

ts kirjoitti: (12.3.2008 21:22:23)

Ainii ja jos se Poa Annua näitä vielä lukee…. nin tuota … ei se ruoho todellakaan hyvällä kentällä kannattele sitä palloa 🙂

Lainaus SGL:n Kilpailukäsikirjasta 2007 sivu 88:

’Väylien hoidossa on tavoitteena tiheä pallon hyvin kantava ruohopeite.’

Suomen Golfliiton kilpailuissa pyritään näemmä välttämään hyviä kenttiä…

ts

KL kirjoitti: (14.3.2008 14:18:38)

Nii.. tuotahan minä silloin kentänhoitoon liittyneessä ketjussa kritisoin. Eipä ole kenttämestaaja tuohon pyrkinyt parhailla kentillä missä olen pelannut. Mutta kun ohjeet on tuollaiset, niin niitähän vissiin pitää sitten koulutuksessa viedä kulttuurina etiä päin…

KL

ts kirjoitti: (14.3.2008 18:14:10)

KL kirjoitti: (14.3.2008 14:18:38)

Nii.. tuotahan minä silloin kentänhoitoon liittyneessä ketjussa kritisoin. Eipä ole kenttämestaaja tuohon pyrkinyt parhailla kentillä missä olen pelannut. Mutta kun ohjeet on tuollaiset, niin niitähän vissiin pitää sitten koulutuksessa viedä kulttuurina etiä päin…

Ilmankos minä en saa riittävästi spinniä palloon. Kenttämestarin vika. MOT

…on tuntematon käsite myös St. Andrewsin, Carnoustiesin yms links-kenttien kenttämestaajille.
    En kuitenkaan usko että he tuntevat itsensä kovin osaamattomiksi tai häpeilisivät kenttänsä kuntoa.

ts

Eikunsitähänmunpitisanoa…. että ottakaahan toki kunnon liukuesteet kengänpohiin, jotka ootte tänne tulossa. Saattaapi muuten valua etubunkkaan griiniltä 😉

Muuten tilanne se, että kenttä pelaa varsin pitkänä. Raffi tappaa rullit erittäin tehokkaasti ja väylät (jos sinne joskus vahngossa joku osuu) ovat kastelujen vuoksi aika pehmeät, eli rulleja ei tule sielläkään.

Ainii ja muutama vinkki vielä:

– avaimen saa pois ovesta kun ei koita vetää sitä pystyasennossa niinkuin Suomessa
    – Flora on myös hyvää
    – Lattiat on varsin lämpimät jo
    – Yhden kämpän sähköissä olleet viat ja astianpesukone varmaan korjattu jos tieto tavoittanut päälikön
    – Minä en ole Lidl:ssä käynyt enkä käy!!
    – Koiraa ei ole näkynyt, monikosta puhumattakaan
    – Mä unohdin pokerisetin kotiin

ts kirjoitti: (14.3.2008 21:58:45)
    Eikunsitähänmunpitisanoa…. että ottakaahan toki kunnon liukuesteet kengänpohiin, jotka ootte tänne tulossa. Saattaapi muuten valua etubunkkaan griiniltä 😉

Muuten tilanne se, että kenttä pelaa varsin pitkänä. Raffi tappaa rullit erittäin tehokkaasti ja väylät (jos sinne joskus vahngossa joku osuu) ovat kastelujen vuoksi aika pehmeät, eli rulleja ei tule sielläkään.

Ainii ja muutama vinkki vielä:

– avaimen saa pois ovesta kun ei koita vetää sitä pystyasennossa niinkuin Suomessa
    – Flora on myös hyvää
    – Lattiat on varsin lämpimät jo
    – Yhden kämpän sähköissä olleet viat ja astianpesukone varmaan korjattu jos tieto tavoittanut päälikön
    – Minä en ole Lidl:ssä käynyt enkä käy!!
    – Koiraa ei ole näkynyt, monikosta puhumattakaan
    – Mä unohdin pokerisetin kotiin

Tuosta voitaneen päätellä että,
    – Ovi ei enää ole turvoksissa, tai joku höylännyt, kyllä siitä avaimen sai pois.
    – Floran koostumus on muutettu, joku espanjalainen lukenut ilmeisesti näitä sivuja
    – Alakerrassa on kunnon lämmitys päällä tai keli on 10 astetta lämpimämpi kuin meillä oli
    – Sulakkeet vaihdettu vahvempiin
    – Lidlissä siitä huolimatta hyviä pakastepizzoja ja roskispusseja
    – Vartija ampunut koirat
    – Lidilistä taisi saada pokerisettejä halvalla
    🙂 🙂 🙂

Perkeleen Panoilijat!

Tälläiset ketjut pitää poistaa välittömästi asiattomina viesteinä! Edes seniori ei pysty tälläseen vaikka yrittää sitä monella eri nimimerkillä.

Pitäkää tunkkinne, kele.

p.s. täytyy laittaa lotto vetämään, jos vaikka sitten Panoon.

Elikkä noissa kämpissä kävivät siivoajat joka pvä muina vuosina ja myös tiskaavat jos et itse jaksa tiskailla ajankuluksi.Onks parti teidän autossa tälläiselle kulkukoiralle tilaa,voidaan hakee se grilli taas heti ekanapvnä.Kyselin TS.tä josko sais heti lauantaille ylimääräisen kierroksen mut ei tiennyt,oisko sulla Parti kiinnostusta?
    Kahvit on aika kattavia klubilla ja noi tetsan kirkkaatkin on aika reiluja annoksia.

Elmo kirjoitti: (15.3.2008 12:15:33)
    Elikkä noissa kämpissä kävivät siivoajat joka pvä muina vuosina ja myös tiskaavat jos et itse jaksa tiskailla ajankuluksi.Onks parti teidän autossa tälläiselle kulkukoiralle tilaa,voidaan hakee se grilli taas heti ekanapvnä.Kyselin TS.tä josko sais heti lauantaille ylimääräisen kierroksen mut ei tiennyt,oisko sulla Parti kiinnostusta?
    Kahvit on aika kattavia klubilla ja noi tetsan kirkkaatkin on aika reiluja annoksia.

Mää ainakin lähden heti lauantaina kentälle, jos starttiaika vaan järjestyy. Tilasta Partin autokunnan autossa en uskalla sanoa muuta kuin että itse mahdun ratin taakse varmasti mukavasti. Ja kuskin taaksekin mahtuu, tällainen persjalakanen ei voi penkkiä kovin kauaksi taakse työntää että jalat yltää vielä polkimille.

ts

Sut on jo myyty kartturiks yhteen lad… eikun siis autoon.

Lauantaille voi olla, että saan järkättyä 9r. Täällä on nykyään muitakin 🙁
    Paitti että siivoojia ei enää ole.

Voi räkä! Luetko sä sieltäkin näitä viestejä,eli ei voi edes haukkua rauhassa.Pitänee sit ostaa noita kertakäyttöastioita ku ei ole tarvinnu aikoihin edes tiskata kotonakaan 🙂
    Koita sit saada jonkin näköistä tee aikaa niin mennään joukolla tuhoamaan sitä lyhyttä ruohoo heti lauantaina!Pitäisikö Impalle sanoo noista chipeistä niin sais jotain peliä aikaiseksi iltaisinkin,mun oma setti liian iso mukaan raahattavaksi.

JSJ

Tervehdys oi svingini tohtori!

ts kirjoitti: (15.3.2008 14:36:26)
    Sut on jo myyty kartturiks yhteen lad… eikun siis autoon.

Lauantaille voi olla, että saan järkättyä 9r. Täällä on nykyään muitakin 🙁
    Paitti että siivoojia ei enää ole.

Mä toivon toodella hartaasti ettet laittanut mua kuskis tohon menopeliin, saattaa äijät tai siis muut autossa olijat kuolla ikävään matkan aikana. Oon mä sen verran ’hurja’ ratinvääntäjä.

Grillijuhlien järjestely toiminkuntaan liityn mielelläni, kun se kerran on joskus hiukan liipannut minua ammatillisesti muutenkin! Siis se pihvien kääntely!

Onko ilmat tilattu kohdalleen?

Näkyilemisiin!

”Lauantaille voi olla, että saan järkättyä 9r. Täällä on nykyään muitakin :(”

Hmm, voisikohan tätä kiertää jotenkin? Olisiko sopivan koukkauksen takana joku hyvä kenttä? Barcelonan lähellä tai siitä etelään ehkä…

Tästä on ollut aikaisemminkin puhetta, mutta silloin se jäi vaiheeseen. Nyt voisi onnistua paremminkin kun olemme niin aikaisin Barcelonassa ja ainakin minulla motivaatiota riittää päästä pelaaman heti kun mahdollista…

Tarragona

castellon

Pari linkkiä tässä. Noista vois työstää jotain.

Parti PersiMonni kirjoitti: (17.3.2008 11:11:23)
    Tästä on ollut aikaisemminkin puhetta, mutta silloin se jäi vaiheeseen. Nyt voisi onnistua paremminkin kun olemme niin aikaisin Barcelonassa ja ainakin minulla motivaatiota riittää päästä pelaaman heti kun mahdollista…

Kuin myös!

ts

Parti PersiMonni kirjoitti: (17.3.2008 11:34:40)
    Tietääkö joku tätä

Tietää toki. Olen käyyt kolmesti tuolla. Sen kuuluisan ensimmäisen, viimeisen ja ainoan kerran.

Mitenkäs se Valencian fudismatsi… onko sitä siellä päissään.. eikun päässä puitu?

ts kirjoitti: (17.3.2008 12:33:43)
    Mitenkäs se Valencian fudismatsi… onko sitä siellä päissään.. eikun päässä puitu?

Kiinnostaa yhä, jos lippuja saa ja hinnat ovat kohtuulliset.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 90)
Vastaa aiheeseen: Panoramica 2008

Etusivu Foorumit Matkailu Panoramica 2008