Aihe: Ostanko bladet? Käskekää ostamaan! - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Ostanko bladet? Käskekää ostamaan!

Etusivu Foorumit Yleistä Ostanko bladet? Käskekää ostamaan!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 39)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • DCI

Nyt omistan DCI 990 raudat TTDG S300 varsilla. Olenpa lukenut jälkeenpäin hymy jatkuvasti leveämpänä, että itseasiassa omistan puolibladet. Olenko oikeassa? En ole lainkaan ajatellut, että ne olisi vaikeat, en ennen uutta tietoa enkä ainakaan sen jälkeen. Tuntuma on ainakin taivaallinen (olen kuullut päinvastaistakin). Mutta kuinka suuri ero 990 raudoilla on kunnon bladeihin. Ei ilmeisesti kovinkaan suuri, kun lueskelin vanhoja ketjuja? Oikeat bladet kiinnostaisi niin sikana. Varsinkin semmoset kuin Titleist 690/680/670MB. Ostanko siis? Ainoa osto peruste on niiden kauneus. Ne ovat jopa siistimmät kuin nykyiset mailani, jotka ovat kyllä aivan sikasiistit. Jos bladet eivät ole merkittävästi nykyisiäni vaikeammat, niin ostosreissu on edessä. Jos ette osaa verrata näitä, niin käskekää sitten kovalla äänellä ostamaan. Muuten en uskalla. Muutkin merkit käy.

DCI

Siis vaatimuksia niile uusille levyille on ainakin pienempi offset kuin 990 DCI:ssä. Alkaa nimittäin jo häiritsemään pitkissä raudoissa.

ps. Saatan joutua muuttamaan nimimerkkiä 😉

ei noi sun mailat bladet oo…

nykyään sanotaan jokatoisista mailoista et ne on puoli bladet, mutta ei ne ole vaan ne on cavityback raudat….

nykyään melkein, joka valmistajalta on bladet ja myös ’puoli bleidit’ esim.. mizuno mp-37 ja mp-30

titleist 690cb ja titleist 690mb…

kummatkaan mailat ei ylhäältä katsottuna näytä kovin erilaiselta….

esim. golflehti 3/03 sanoo titleist 690cb:stä ’lievästi kehäpainoitettu blade-maila’ mutta eiväthän bleidit ole kehäpainotteisia mailoja…

mutta jos haluat uudet mailat,jotka ovat bleidit ni senkun vaan ostat….

oman kokemuksen mukaan 690MB:t on selvasti helpommat kun DCI 990:t… en kylla osaa sanoa miksi on nain. pallo lentaa paremmin, 990:n pitkilla raudoilla ei vaan osu.

DCI

Joo no ei ehkä puolibladet, mutta että muka vaikeet. Se oli yllättävää.

Ja päätös on nyt tehty. Bladet tulee. Mutta millaset? Siinäpä vasta pulma. Ja milloin? Siinä suurempi pulma.

Hmm…ksysypäs vasemmalta pakilta,onko menossa golfworksille mitään tilausta lähiaikoina.

itseäni on jonkin aikaa himottanut tommoset,mutta hankin vasta ensi kaudeksi (2005)

katso se 3d view

Lue lisää: maltby m-04

katsoppas tuo viestiketju, jossa on vertailua titleistin bleideistä… auttanee varmaan hieman…

näyttää että olet vannoutunut titu mies:)

Lue lisää: titleistin bleidit

Itse olen ajatellut rakentaa Toskit, jossain vaiheessa.

Hyvät MPF-pisteet (enemmän pisteitä kuin esim. DCI 990) ja silti erittäin klassiset muotoilultaan.

Eli nuo Toski T-54 bladet ovat helpommat kuin nykyiset keppisi, niin miksi et siirtyisi bladeihin?

Lue lisää: Toskit

DCI

Mitenkäs nuo Mizunon kaunokaiset?

Onko niistä kokemusta?

Ja yleisesti kiinnostaa blademailojen MPF-pisteet. Esim. tituja ei taida olla testattu, ainakaan näitä uusia. Nike on nyt suljettu pois juuri niiden pisteiden takia. Jos tiedätte näitä pisteitä niin saisko niitä? Lahtito taidat ainakin jotain tietää näistä pistesysteemeistä.

OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA OSTA

OSTA!

Joko uskallat ostaa?

Kovalla äänellä: OSTA!

Jos oma mielesi tuputtaa itseäsi vaihtamaan bladeihin, voit olla varma, että sinulla on jatkuva alitajuntainen epävarmuus kaikkia cavity backkeja kohtaan ja voit olla varma, että mielenrauha löytyy – ainakin joksikin aikaa – bladeista. Peli ei välttämättä parane eikä score, mutta pelaaminen on varmasti mukavampaa kun on _himoitut_ välineet.

Tunne voittaa järjen. Aina.

Omien kokemusteni pohjalta sanon:

osta ihmeessä!!!

Minun mielestäni Bldet eivät ole sen vaikeämmat tai helpommat kuin kehäpainoitteisetkaan.

en oikein tiedä miten ylistää Mizunon (true Zoid) settiäni tarpeeksi, tosin itselläni on ollut vain kahdet raudat joten kokemukseni on hieman rajoittunutta.

alkuun (n. 1,5kk Wilsonin ProStaff)

jotka vaihdoin noihin mizukoihin.

händäri putosi viikossa 10 pykälää ja lyönteihin tuli reippaasti lisää luotettavuutta, pituutta ja suoruutta.

Ainoa ero jota olen ’vaikeudessa’ huomannut on seuraava:

– kärkiosumassa mizukat rankaisevat enemmän kuin pro staff

– toppi / duffi tilanteessa taas prostaff rankaisee rajummin.

YKI

OSTA, itse tilasin viime viikolla nuo Maltbyn m-04:set ja nykyään omistan titun 731pm:t .

Liityin hiljattain bladeuskovaisten kerhoon. Liity sinäkin. Liittymistarjouksena saat aurikoisen ilmeen ja sydäntä lämmittävän hyvän olon tunteen aina kun edes vilkaiset mailoihin.

OSTA!

Hankkiudu eroon nykyisistä valetuista klönteistä ja hanki kauniit taotut bladet :))

Haukunko vielä lisää, jotta ostopäätös syntyy :))

Hieman samoissa tunnelmissa minäkin. 690 CB:t on nyt, ja 690.MB:t pitää saada. Tilaus lähtee heti kunhan saan varret valittua.

Oma henkilökohtainen mielipide (joka siis tuntuu 90% mielestä olevan väärä), on se että ainakaan Titun 822OS ja 690CB välillä ei vaikeuden tai helppouden puolesta ole mitään eroa.

Hmm..ovatko titun 822OS golfmailat vai pizzalapiot?

Tai lumikola voisi olla parempi ilmaisu…

nonii

… jaa, kysymyksesi ei ollutkaan suunnattu minulle, minähän en viestissäni maininnut sanaa ’golfmaila’ kertaakaan…

😉

Ei kaikki valetut maila ole könttejä. Tokihan bleidit ovat kauniita, mutta pehmyt taottu lapa menee aika äkkiä roisin näköiseksi. Kyllä mulle ne 990:set kelpaisi, tuskin on liikaa offsettia kun on kelvanneet Davis Love III:lle ja Sergio Garciallekin.

itselläni oli ennen 990 titut. ja vaihdoin mp-33:siiin. nyt on myös 680:t alla. ja kyllä 990 on vaikeudeltaan ihan verrattavissa mp-33:siin. omasta mielestäni täys bleidi. siiinähän on musclebacki ja ei oikeastaan kehäpainotusta.

690mb:t on kai parasta aikaa pisteytettävänä, tosin en tiedä koska pisteet julkaistaan.

MacGregor V-Foil 1025M (588pistettä), Tommy Armour 845m (626pistettä), Mizuno MP-33 (407pistettä), Ben Hogan Apex (316pistettä).

Nopeasti selattuna paras blade olisi jo markkinoilta kadonnut Maxfli Australian 2000 (692pistettä).

Höpö höpö.

Eivät taotut nopeasti roisin näköisiksi mene. Tietysti, jos niitä käyttää takapihalla maansiirtotöissä, niin asia voi olla toinen.

Minulla on kantobägissä ollut 4 vuotta samat taotut, kromatut ja pehmeät raudat ja ne ovat vielä erinomaisen näköiset.

Olen kyllä nähnyt halpoja kopiomailoja, joista kromaus lähtee kuoriutumaan aika nopeasti, mutta näistä mailoistahan tässä ketjussa ei ollut kyse, vaan Tituista.

voikohan olla näin: kaikki, jotka hehkuttavat bleidien helppoutta haluavat vain näyttää, että kyllä mää osaan ainakin lyödä bleideillä ?? 😉

mut osta vaa jos haluut !!!

En minä vaan ymmärrä miten se on bladella vaikeempi osua ’sweet spottiin’ kuin muscle tai cavity backilläkään. Jos pistetään eri lavat iron byroniin niin varmasti lentää kaikki suoraan jos niin säädetään.

Eri asia sitten on kun ei osuta sweet spottiin ja kyllä 822 OS pitsalapiollakin palloa työstää. Ei vaan koskaan tiedä mitä oikein tapahtui.

Osta kuitenkin bladet (tai osapuilleen sellaiset) jotka miellyttää silmää, sopii sun swingillesi ja antavat haluamasi feedbakin (ennen blade kriteeriä pistäsin kriteeriksi TAOTUT).

Pallo lentää parhaiten sellasilla mailoilla jotka sopii sulle ja joihin ’luotat’ henkisesti.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 39)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #382532 kohteessaOstanko bladet? Käskekää ostamaan!

Etusivu Foorumit Yleistä Ostanko bladet? Käskekää ostamaan!