Aihe: onlinegolf - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

onlinegolf

Etusivu Foorumit Välineet onlinegolf

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tavarat tuodaan pyytämääsi osoitteeseen; kotiovelle, töhin tms.

Toimittavat ihan kotiovelle.

Tilasin USAsta tavaraa ja ne saapuivat kotiovelle eli sinne minne halusinkin ne. Voit myös halutessasi saada tavarat työpaikalle.

Tilausnumeron avulla pystyy seuraamaan kuljettavan firman sivuilta missä paketti on menossa.

Eiköhän sama käytäntö ole myös Onlinegolfista tilatessa?

Tänään kun tilaat Onlinegolfista, niin saat paketin 5 punnalla Suomeen.

Paketti tulee noin 4 päivässä – viikossa omalle kotiovelle. Jos oot arkisin aina töissä, pyydä että tuovat työpaikallesi, naapurillesi, jne.

Oon tilannut monta kertaa OLG:stä ja joka kerta homma toiminut paremmin kuin hyvin. Mä oon yleensä pyytänyt jättämään paketin kerrostaloni alakerran kampaajalle, josta ne oon poiminut työmatkan jälkeen kotiin.

onko onlinegolf.uk.com luotettava nettikauppa? uutta draveria on tullut katottua ja nike sumo2 square 5900 drveri on vain noin sata euroa,että onko oikea nike vai piraattikopio?

On luotettava ja on alkuperäinen.

Muutaman tilauksen kokemuksella kaikki aitoa ja nopeasti perillä kyseisestä paikasta.

Et sitten viitsinyt ensin hakea aiheesta vanhoja keskusteluja? Niitä on tältäkin vuodelta jo ihan vain muutama….

Luotettava on, mutta kun tilasin wedgen ja driverin toimitukeen meni 4 viikkoa. Ja mainitsemasi draiveri on n. 100 puntaa, ei euroa ; ) Ja vielä että ihka aitoa tavaraa on.

Juuri sain onlinegolfista tilaamani sumo2 5900 driverin. Tilauksen teosta meni 2 viikkoa ennekuin maila oli perillä. DPD tuntuu olevan erittäin hidas pakettien kuljettaja. maila maksoi loppujen lopuksi 104 puntaa eli n 120 euroa + etanakuljetus 12 €.

heikkirj kirjoitti: (13.8.2009 21:59:37)
    Juuri sain onlinegolfista tilaamani sumo2 5900 driverin. Tilauksen teosta meni 2 viikkoa ennekuin maila oli perillä. DPD tuntuu olevan erittäin hidas pakettien kuljettaja. maila maksoi loppujen lopuksi 104 puntaa eli n 120 euroa + etanakuljetus 12 €.

Jep, sama juttu. Sumoja tilattu jo 2kpl (ekan myin eteenpäin, mulle väärä lofti) ja molempien toimitus kesti kauemmin kuin netissä luvattu 3-6 arkipäivää. Alle 2vko kuitenkin saapuivat ja ovat aitoja. Aito bägikin tossa tuli myös, ei mulla valittamista.
    On siinä tietysti se, että odottavan aika on pitkä… mutta säästö on merkittävä verrattuna Finlandian kauppoihin.

Mistä tiedätte niin varmasti, että aitoja ovat?

Tuosta Sumosta ja sen varsista sen verran, että minkäslainen varsi tämä keltainen diamana on jäykkyydeltään. Onko stiffi jotakin regun ja ’oikean’ stiffin välistä kuten hyvin usein ns. stock-varsissa?

Itselleni esim V2:n stiffi tuntuu turhan jämyltä, mutta hyvin usein stock-varsien regut turhan löysiltä.

Jussihoo kirjoitti: (14.8.2009 9:17:24)
    Tuosta Sumosta ja sen varsista sen verran, että minkäslainen varsi tämä keltainen diamana on jäykkyydeltään. Onko stiffi jotakin regun ja ’oikean’ stiffin välistä kuten hyvin usein ns. stock-varsissa?

Itselleni esim V2:n stiffi tuntuu turhan jämyltä, mutta hyvin usein stock-varsien regut turhan löysiltä.

Ei ole mitään faktatietoa itsellä, mutta kokemuksieni mukaan Diamanan stiff-varsi tuntuu juuri tuolta mitä kuvailit. Eli sellainen regularin ja stiffin välimaastoon sijoittuva jäykkyys. Sanoisin, että selvästi löysempi kuin V2:sen stiffi, mutta nämä ovat sitten ihan tuntumapohjalta. Hekkanen varmaan osaa vastata paremmin, jos on Diamanaan törmännyt.

Jussihoo kirjoitti: (14.8.2009 9:17:24)

Aika löysähkö verrattuna V2:een vaikka sekään ei ole jäykimmästä päästä. Itse vaihdon omaan 13 asteiseen V2:n tilalle ja lyönti tuntuu paremmalta originaaliin verrattuna. Toisaalta vaimolla on tuo 13 asteinen neliömalli miesten light varrella ja lyön sillä samanlaisia 220m kaaria kuin omallakin mailalla…

Kloonitiikeri kirjoitti: (13.8.2009 22:47:41)

No kelmutettuna tulee ja on sarjanumerot ja kaikki ja niissä lukee ’Nike’ ja on täsmälleen samannäköisiä kuin Niken nettisivuilla ja samannäköisiä kuin kaverin Suomesta (yli tuplahintaan) ostama aito Nike ja ei ole mitään syytä epäillä… ja mulla on parempi mieli kun uskon aidoksi =)

bäkäri kirjoitti: (14.8.2009 10:32:45)
    Ei ole mitään faktatietoa itsellä, mutta kokemuksieni mukaan Diamanan stiff-varsi tuntuu juuri tuolta mitä kuvailit. Eli sellainen regularin ja stiffin välimaastoon sijoittuva jäykkyys. Sanoisin, että selvästi löysempi kuin V2:sen stiffi, mutta nämä ovat sitten ihan tuntumapohjalta. Hekkanen varmaan osaa vastata paremmin, jos on Diamanaan törmännyt.

On minulla jonkinmoinen hatara mielikuva tuosta.

Muutaman pallon olen lyönyt jollain Nikellä jossa oli joku Nike Diamana – mitään mielikuvaa ei tuon Niken mallista eikä edes varren jäykkyydestä ei ole jäljellä. Sen muistan, että tuo oli aivan selkeästi tunnokkaimmasta päästä stock-varsia ja sen, että tuotakin draiveria piti lyhentää.

Kyllähän tuolla yhdessä nurkassa on lyömätön parin vuoden (?) ikäinen Sumo, jossa on paikallaan stiff Nike Diamana.
    Pitäisköhän sillä joskus lyödä palloja?

yarski kirjoitti: (14.8.2009 20:38:35)

Kloonitiikeri kirjoitti: (13.8.2009 22:47:41)

No kelmutettuna tulee ja on sarjanumerot ja kaikki ja niissä lukee ’Nike’ ja on täsmälleen samannäköisiä kuin Niken nettisivuilla ja samannäköisiä kuin kaverin Suomesta (yli tuplahintaan) ostama aito Nike ja ei ole mitään syytä epäillä… ja mulla on parempi mieli kun uskon aidoksi =)

Kelmutettuna tulee piraatitkin ja sarjanumerotkin niissä taitaa nykyään olla… No, jokatapauksessa onlinegolf on kyllä oikealla asialla ja aitous pitäisi olla varmaa. Tai sitten joku huijaa todella törkeästi… Kuulee niitä tarinoita, että piraatitkin tulisi samoilta tehtailta, mutta ovat joko maalausvirheen, väärän loftin tai jostain muusta syystä jäänyt laatukontrolliin kiinni ja lentäneet kohti roskista, mistä sitten pimeät veikot vie omille markkinoille.

Kloonitiikeri kirjoitti: (14.8.2009 22:00:57)
    Kelmutettuna tulee piraatitkin ja sarjanumerotkin niissä taitaa nykyään olla… No, jokatapauksessa onlinegolf on kyllä oikealla asialla ja aitous pitäisi olla varmaa. Tai sitten joku huijaa todella törkeästi… Kuulee niitä tarinoita, että piraatitkin tulisi samoilta tehtailta, mutta ovat joko maalausvirheen, väärän loftin tai jostain muusta syystä jäänyt laatukontrolliin kiinni ja lentäneet kohti roskista, mistä sitten pimeät veikot vie omille markkinoille.

Jep, sama juttu paikallisessa proshopissa. Kaikki näyttää olevan kunnossa, joten taitaa olla kyse feikeistä tai vähintään kakkoslaadusta. Saaterin huijarit.

Kloonitiikeri kirjoitti: (14.8.2009 22:00:57)

Tuolla logiikallahan sitä ei koskaan tiedä mikä on aito maila ja mikä ei. Lieko kaikilla golfkaupoilla salaliitto ja myyvät piraattitavaraa törkeällä katteella.

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #308445 kohteessaonlinegolf

Etusivu Foorumit Välineet onlinegolf