Aihe: Olen Pahoillani - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Olen Pahoillani

Etusivu Foorumit Yleistä Olen Pahoillani

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 26)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • JOS aloittamani uusi keskustelu loukkasi, Romaaneja tai näiden sivujen ylläpitäjää, koska aihe on poistettu. Tarkoitukseni oli saada tietoa kyseisten (Romaanien) suhtautumisesta Golfiin, ja pelaako joku heistä, koska omaan tuttavapiiriini kuuluu heitä erittäin paljon. mutta heistä ei kukaan pelaa eikä harrasta Golfia. Jos aihe jotain (joitakin) loukkasi pyytäisin kertomaan asian tällä foorumilla. Koska aiheessa ei mitenkää kyseistä (Romaaneja) kohtaan ollut ’rotusortoa’. Syyn haluaisin tietää miksi aihe poistettiin.(osoitettu näiden foorumeiden ylläpitäjälle). PAHOITTELUNI.

No olis täällä pahempaakin poistettavaa, nimittäin tuolla pörssin puolella. Ehkä (huom. sana ehkä) saattaapi olla ihan aitoja piraatteja myynnissä. Ainakin halvalla lähtee jos aitoja ovat.

Gw

Romaanit 😉

Gw

Romaanit 😉
    oikea linkki tällä kertaa

Aplel, taidat ihan itse tietää syyn miksi viestiketjusi poistettiin ja siitä myös ihan itse tajusit olla pahoillaan. Kun omaan tuttavapiiriisi kuuluu erittäin paljon romaaneja niin kyllä sun pitäis tajuta niiden suhtautuminen golfiin ihan itse.

Aplel, taidat ihan itse tietää syyn miksi viestiketjusi poistettiin ja siitä myös ihan itse tajusit olla pahoillaan. Kun omaan tuttavapiiriisi kuuluu erittäin paljon romaaneja niin kyllä sun pitäis tajuta niiden suhtautuminen golfiin ihan itse.

(Golf 4.4.2007 18:10:28)
    ———————————————————————————————————-

Kuitenkaan en ole heidän kansaan tekemisissä päivittäin, saatan nähdä jopa puolen vuoden välein. Silloin vaihdetaan muita kuulumisia.

Jos muutamasta vitsin väänöstä joku mielensä pahoitti, niin tehdäänhän niitä lappalaisistakin
    samoin turkulaisista, vitsikirjat pullollaan silti niitä saa myydä.

Ilmeisesti tuo ’kansan ryhmä’ ei sovi ’etikettiin’ koska heitä muutenkin syrjitään. Liekkö myös poisto tapahtunut periaatteella ’ei sovi etikettiin’.

Olisin vain kyseisestä aiheesta täällä (täältä) halunnut tietoa, mutta eipä onnistunut.

En ole Romaaniin golfkentällä törmännyt…
    Leveä on stanssi, tässä videossa heidän eräs harrastus. (<- ei toivottavasti loukkaa ketään, kun on saanut viime vuosinakin TV:ssä uusintana esittää)

golfpiste.com Sitä vastausta edelleen odottelen, avaamani viestiketjun poistosta.

Jos on sivujen ylläpitäjällä kanttia aihe poistaa, pitäisi olla kanttia myös vastata, ja perustella.

Vai eikö näin julkisesti ’kantti’ riitä.

Jos avaan aiheen ’väärän’ merkkisistä välineistä, sehän saatetaan poistaa.

Pelolla odotellaan milloin profiilini poistetaan.(miten asian juriidinen puoli).?

Dear Sir,

me kaikki olemme pahoillamme Sinun kirjoituksiesi johdosta.

Dear Sir,

(Johtaja XXL 6.4.2007 8:27:11)
    ——————————————————————————————————

Otaksun näin että Johtaja XXL tarkoittaa myös niitä kaikkia kirjoituksiani, joita olen muihinkin viestiketjuihin kirjoitellut. Näin ollen tuon voisi katsoa henkilökohtaiseksi ’loukkaukseksi’ rotusorroksi, ja näin ollen ilmoittaa asiattomasta viestistä.

Onko asia näin?.

Siehän sälli oot.
    Asian voisi tiivistää myös toisella lailla:

Siehä julli oot!

Nimetön

Aplel kirjoitti: (4.4.2007 14:59:12)
    JOS aloittamani uusi keskustelu loukkasi, Romaaneja tai näiden sivujen ylläpitäjää, koska aihe on poistettu.

Tarkoitukseni oli saada tietoa kyseisten (Romaanien) suhtautumisesta Golfiin, ja pelaako joku heistä, koska omaan tuttavapiiriini kuuluu heitä erittäin paljon. mutta heistä ei kukaan pelaa eikä harrasta Golfia.

Jos aihe jotain (joitakin) loukkasi pyytäisin kertomaan asian tällä foorumilla. Koska aiheessa ei mitenkää kyseistä (Romaaneja) kohtaan ollut ’rotusortoa’.

Syyn haluaisin tietää miksi aihe poistettiin.(osoitettu näiden foorumeiden ylläpitäjälle).

PAHOITTELUNI.

TÄÄLLÄ OLETTE TOSI KOVIA POIKIA TUOMOITSEMAAN JA LÄSSYN , LÄSSYN.
    JOS NIINKIN PITKÄLLE JOSKUS MENTÄISIIN KUIN ESIM:TUOLLA EDELLISESSÄ PASKA KIRJOITUKSESSA’HAKATAAN ,TAPETAAN’,JUTTJA NIIN OLEN VARMA ETTÄ 99%STI ME-
    NEE PASKA HOUSUUN KUN TODELLA IHMISTÄ HAKATAAN JA EN HYT MEINAA MITÄÄN
    ’TZIIKAA FJALLE LÖIN SITÄ KERRAN JOTEN VEDIN TURPAAN’,VAAN NYT ON KYSEESSSÄ ILMIÖ NIMELTÄ:OLEN JA PIDÄN VAKIVALLASTA PIDÄN VEREN TUOKSUSTA
    JA ETENKIN PIDÄN SIITÄ KUN SAAN HAKATA / STIFFAA /AMPUA JOTAIN V****N ÄÄLIÖTÄ JOKA EI TIEDÄ ’HISTORY OF VIOLENCE’MIDIS. APINAT MENKÄÄ JA PITÄKÄÄ TURPANNE KIINNI/FAKISSA/BOSESSA TAI JOKU PÄIVÄ????.HO KNOW`S.

(batman 6.4.2007 9:26:24)

Olitko Irakissa komennuksella, kun tuollaisia kirjoitat?.

Jos vastaat: tiedät mitä vastaat:

Aplel kirjoitti: (6.4.2007 9:04:13)
    Dear Sir,

(Johtaja XXL 6.4.2007 8:27:11)

Otaksun näin että Johtaja XXL tarkoittaa myös niitä kaikkia kirjoituksiani, joita olen muihinkin viestiketjuihin kirjoitellut. Näin ollen tuon voisi katsoa henkilökohtaiseksi ’loukkaukseksi’ rotusorroksi, ja näin ollen ilmoittaa asiattomasta viestistä.

Onko asia näin?.

Älä kitise, vaan ilmoita. Katsotaan, mitä mieltä moderaattori on asiasta.
    Tosin tätäkään ketjua kukaan jää kaipaamaan.

Mun mielestä tyypillisille ’mental caseille’ pitäis olla oma foorumi, jossa päästellä paineitaan…

Tekstisi perusteella veikkaisin, että olet vähemmän kouluja käynyt, niukemmilla sosiaalisilla eväillä varustettu symppis.

Mutta kuten eräässä sketsissä aikoinaan sanottiin: ’kaikkia meitä tarvitaan’

Niinhän se menee 🙂

Harrastin, seniorin poissaollessa, tutkivaa journalismia ja havaitsin, että batmaniä on kaikesta päätellen jäänyt kaivertamaan kallavein bladet, jotka eivät todellisuudessa ehkä olekaan bladet.
    Mutta mielestäni on aivan sama, minne tällaiset ahdistuneet purkaukset kohdistetaan, kunhan ne toteutetaan tekstin, eikä nyrkin muodossa.

Tekstisi perusteella veikkaisin, että olet vähemmän kouluja käynyt, niukemmilla sosiaalisilla eväillä varustettu symppis.

(Viran Omainen 6.4.2007 11:27:05)

AI minustako teit diaknoosin?.

Aplel, ei syytä huoleen, vaikke et sinäkään ihan ruudinkeksijältä vaikuta(sorry)
    batman=lepakkomies

Aplel, ei syytä huoleen, vaikke et sinäkään ihan ruudinkeksijältä vaikuta.

(Golf 6.4.2007 12:39:49)

NO luojan kiitos etten ole, ilman tuota ruudin keksimistä voisi tämä maailma olla kenties parempi paikka elää.

Jep jep ja samalla kun puukot pysys vielä tupeissa.

ihan karehrin etelleenkin, mutta en oo nähny mäkihyppäävääkää moraania tai ees hihtävää- hevoselle ajeloot monet ja ihminsinä kivoi monast ystävällisii ovat novellit ..

Lainaus:
    Aplel kirjoitti: (6.4.2007 7:07:34)
    golfpiste.com Sitä vastausta edelleen odottelen, avaamani viestiketjun poistosta.
    Jos on sivujen ylläpitäjällä kanttia aihe poistaa, pitäisi olla kanttia myös vastata, ja perustella.

Vai eikö näin julkisesti ’kantti’ riitä.

Jos avaan aiheen ’väärän’ merkkisistä välineistä, sehän saatetaan poistaa.

Pelolla odotellaan milloin profiilini poistetaan.(miten asian juriidinen puoli).?

—————————————————————————————————-

Hyvä Aplel, ymmärtääkseni ylläpito ja/tai moderaattorit eivät yleensä perustele millään keskustelupalstalla päätöstään poistaa joku viesti/keskustelu – näin varmasti myös täälläkin. Tutustu myös Clubhousen forumin sääntöihin.

Säännöt

Hyvä Aplel, ymmärtääkseni ylläpito ja/tai moderaattorit eivät yleensä perustele millään keskustelupalstalla päätöstään poistaa joku viesti/keskustelu – näin varmasti myös täälläkin. Tutustu myös Clubhousen forumin sääntöihin.

(GolfBot 6.4.2007 19:08:22)
    ———————————————————————————————————-

Kyllä ne tiedossa on, että aihe kun aihe voidaan mielivaltaisesti poistaa ilman minkään laista selittelyä.

Otitteko ’hiekkalaatikko maisen’ kiukutteluni tosissanne.

avaan siis uuden aiheen.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 26)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #479701 kohteessaOlen Pahoillani

Etusivu Foorumit Yleistä Olen Pahoillani