4.6.–11.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[16][25]
KilpailuaSuomalaista

Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin

Etusivu Foorumit Yleistä Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 440)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #411360 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (24.12.2014 22:40:43)

    JuKo kirjoitti: (24.12.2014 22:29:22)

    Onhan tämä aika säälittävää, jouluaatto, monta välilehteä auki ja yksin dokailua. Noiden runsaan 18000 viestisi perusteella ajattelinkin dttä välilehdet ovat paras ystäväsi.

    Yksin? Dokailua?

    Tuota… JuKo:lle taitaa olla vieras ajatus, että kun ensin on yksi hyvä punaviinipullo perheen parissa kumottu, nautitaan pienet XO:t vaimo kainalossa ja samalla somessa naureskellaan ystävien kanssa muutamille säälittäville foorumien tyypeille. Eihän noita montaa ole, mutta laatu todellakin korvaa määrän. Olen pahoillani että sinulla ei ole mahdollisuutta samaan, mutta ei kannata olla kade, vaan iloinen toisen puolesta.

    Niin ja tottahan se on, että ei mulla olis varaa tuollaisia konuja ostaa. Mutta kun niitä tässä mm Mithran ja RA:n juhlan alla ystävät niin kovasti toivat, niin saa köyhäkin nauttia hetken luksuksesta…

    Toisaalta harmi että nämäkin suorastaan runolliset ja Joulun historiaan viittaavat viestini katoavat aamulla, koska sisältävät lainauksia viesteistäsi. Muilta osinhan nämä kertovat vain elämässä onnistumisesta ja nautittavasta olotilasta..

    Ja näin satuilee valehtelija, muita idiootiksi haukkuva ’bullie’ joka ei edes osaa pyytää anteeksi väärässä olemistaan. Vesiesteviestistä löytynee lisäinfoa halukkaille. Varoitan kuitenkin että ts:n tekstit ovat aika säälittäviä.

    #411361 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    JuKo kirjoitti: (24.12.2014 23:02:45)

    Ja näin satuilee valehtelija, muita idiootiksi haukkuva ’bullie’ joka ei edes osaa pyytää anteeksi väärässä olemistaan. Vesiesteviestistä löytynee lisäinfoa halukkaille. Varoitan kuitenkin että ts:n tekstit ovat aika säälittäviä.

    Ei sulla ole käyny mielessä, että tätä palstaa lukee muutama kymmenen sellaista, jotka oikeesti tieävät miten asiat ovat? Voit tuolla pienessä sairaassa mielessäsi miettiä, mitä he ajattelevat viesteistäsi ja mitä tapahtuisi jos todellinen henkilöllisyystesi selviäisi… kuten itse asiassa joidenkin tietojen mukaan on jo tapahtunut.

    Mutta oikeesti ja vakavammin, jos sulla ei ole läheisiä enää auttamassa, koita hakea apua virallista tietä. Ilman piruilun tynkääkään, käytöksesi on vakavasti sairasta ja se olisi hyvä tunnistaa.

    #411362 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Onhan tämä holistinen nettiriippuvuutesi välillä kamalaa katsella. Joskus olet päättänyt olla pois näiltä sivustoilta, muten kuten holistit ete ole pystynyt pitämään lupaustasi. Nyt kannattaisi lopultakin ’mahdollisen’ emännän näpelointiin, eikä uhkailuun henkilöllisyyden paljastumisesta.

    #411363 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Edit lisää keskittyä

    #411364 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    JuKo kirjoitti: (24.12.2014 23:24:45)
    Onhan tämä holistinen nettiriippuvuutesi välillä kamalaa katsella. Joskus olet päättänyt olla pois näiltä sivustoilta, muten kuten holistit ete ole pystynyt pitämään lupaustasi. Nyt kannattaisi lopultakin ’mahdollisen’ emännän näpelointiin, eikä uhkailuun henkilöllisyyden paljastumisesta.

    Loistava viesti, joka ilmaisee samalla päihtymyksesi tilan ja sivistymättömyytesi tason.

    Eikä tässä nyt mitään kerkee näpelöimään kun hyvä leffa kesken….

    Mikä toi ’mahdollinen’ emäntä muuten on? Tarkoitatko tuota meitin Rouvaa, jonka kanssa on kuljettu 29 vuotta kimpassa? Niin eikä täällä saa kenenkään henkilöllisyyttä paljastaa, se pitää tehdä facebookin puolella, koska sitä ei tämän palstan säännöt koske.

    #411365 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Sinä et varmaankaan pysty elämään haukkumatta muita idiooteiksi, sairaiksi, valahtelijoiksi tai humalaisiksi. Tämä siis on riihimäkeläisen ammattivalmentajan ajatusmaailma.

    Omia ’ajatuksiasi’ siteeraten, säälittävää.

    #411367 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ja nyt lähden joulukirkkoon perheen kanssa , joten tämän p:n jauhanta saa nyt riittää.

    #411368 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hienostihan nämä uudistukset toimivat. Asiattomat postaukset poistettu taas vaikka vietetään pyhäpäiviä. Kiitoksia vain ylläpidolle ja hyvää joulun jatkoa!

    No nyt on tullut ainakin muutoksia. Jostain syystä kaikkien viestien kohdalla on teksti negatiivisista arvioista. Tietääkö kukaan syytä?

    E: Edit on tullut, loistavaa.
    E2: Omille viesteille pystyy antamaan peukun ylöspäin… (joku on tykännyt munkin viestistä)
    Nyt olis hienoa, jos luettais viesti ennen peukkuja, eikä laitettais niitä kirjoittajan mukaan.

    Toivottavasti ylläpito tiedottaa yksityiskohtaisesti näistä uudistuksista. Eteenpäin on menty, hienoa!

    ts

    Piitpä ihan poiketa katsomaan kun kuulin että uudistettu…. sanoisinpa että ei ihan onnistuneesti, joten voin jatkaa poissaoloani.

    Eikö kenellekään tullut mieleen testata tätä?

    Edit: oli silti hauska testata miten nopeesti saa muutamat heräämään ja painamaan peukkua alas. Hienoa että vihaajat ovat hereillä 😀

    ts

    Loistavaa tosiaan nähdä, kuinka kirjoittaja saa arvioita, eikä viesti.

    Uudistusta tehty kaksi vuotta ja kun se painetaan ulos, on koko systeemi sekaisin testaamattomuuden vuoksi. Sitä ei sitten joidenkin mielestä saisi ilmeisesti sanoa.

    Näkyy 5.1. päiväyksellä moden poistamia viestejä, joita ei aivan varmasti ole koskaan edes kirjoitettu, lainauksia miten sattuu, reload muuttaa näkymää, toinen saattaa muuttaa lisää. Ei oikeesti pitäis olla näin vaikeeta tän päivän alustoilla rakentaa toimivaa ja testata ennen julkaisemista

    Edit: niin ja oikeestihan viestiä pääsee peukuttamaan useamman kerran suuntaan tai toiseen kunhan käy vähän muualla välillä. Jos tuollaisia toimintoja tehdään, pitäis tosiaan katsoa että ne toimivat kuten tarkoitettu.

    Hyvää kannattaa odottaa. Odottavan aika vain välillä kovin pitkä.

    Ensi kokemalla foorumisofta näyttää asialliselta. Itse säädin 15 negatiivista poistamaan viestin näkyvistä. Pitänee testata ’piilota käyttäjä’-toiminto jollakulla foorumilaisella hetkeksi.

    Eiköhän aloiteta puhtaalta pöydältä ja käytetään peukkuja tekstikehumisen sijaan (lue: arvostelun), jotteivat ketjut ajaudu välittömästi sivuraiteille.

    Itse ajattelin käyttää peukkua myös niissä tapauksissa, kun jonkun viestin sisältö on puhtaasti ns. OT-viesti ja/tai sen johdannainen…

    ts

    Ensi kokemalla foorumisofta näyttää asialliselta. Itse säädin 15 negatiivista poistamaan viestin näkyvistä. Pitänee testata ’piilota käyttäjä’-toiminto jollakulla foorumilaisella hetkeksi.

    Säädit? Miten ja mistä?

    Mielenkiintoista seurattavaa…

    Foorumin asetuksista ensimmäinen säädettävä 🙂

    Viestien automaattinen piilotus

    Voit asettaa forumin piilottamaan sellaiset viestit, jotka ovat saaneet peukku alas -klikkauksia enemmän kuin peukku ylös -klikkauksia. Asettamalla alle esim. arvon 5, ei viestiä näytetä sinulle enää, kun miinusklikkauksia on 5 enemmän, kuin peukku ylös –klikkauksia.Käytä automaattista piilotusta:

    Kyllä Ei

    Piilota viestit XX miinusäänen jälkeen

    Säädin samalla omien ja ns. piilotettujen käyttäjien viestien taustavärit. Sinä olit hetken ’vihreänä’.

    KL

    Aivan sama mitkä asetukset laitan, sama sotku on ja pysyy ruudulla. Ainoana erona se, että laittamani asetus myöskin näkyy viestissä.

    Nyt ylläpito vauhtia ja softa kuntoon!!!!

    EDIT: Tästä ketjusta jouduin klikkaamaan jokaista viestiä erikseen saadakseni ylimääräisen tekstin pois viestistä. Nyt kun kävin toisessa ketjussa, homma näyttäisi toimivan itsestään. Yritetäänpäs muutella näitä asetuksia lisää, äsken niiden muuttamisella ei oellut mitään vaikutusta.

    EDIT2: No eipä ihan hirveän hyvin näytä toimivan tai sitten logiikka ei aukea minulle. Lainaukset menevät piiloon riippumatta siitä onko asetuksena Kyllä tai Ei.

    KL kirjoitti: (22.1.2015 15:24:45)
    Aivan sama mitkä asetukset laitan, sama sotku on ja pysyy ruudulla. Ainoana erona se, että laittamani asetus myöskin näkyy viestissä.

    Nyt ylläpito vauhtia ja softa kuntoon!!!!

    EDIT: Tästä ketjusta jouduin klikkaamaan jokaista viestiä erikseen saadakseni ylimääräisen tekstin pois viestistä. Nyt kun kävin toisessa ketjussa, homma näyttäisi toimivan itsestään. Yritetäänpäs muutella näitä asetuksia lisää, äsken niiden muuttamisella ei oellut mitään vaikutusta.

    EDIT2: No eipä ihan hirveän hyvin näytä toimivan tai sitten logiikka ei aukea minulle. Lainaukset menevät piiloon riippumatta siitä onko asetuksena Kyllä tai Ei.

    Mikä selain? Minulla tuntuu toimivan (Firefox 35.0).

    KL

    Albatrossi kirjoitti: (22.1.2015 17:21:48)

    KL kirjoitti: (22.1.2015 15:24:45)
    Aivan sama mitkä asetukset laitan, sama sotku on ja pysyy ruudulla. Ainoana erona se, että laittamani asetus myöskin näkyy viestissä.

    Nyt ylläpito vauhtia ja softa kuntoon!!!!

    EDIT: Tästä ketjusta jouduin klikkaamaan jokaista viestiä erikseen saadakseni ylimääräisen tekstin pois viestistä. Nyt kun kävin toisessa ketjussa, homma näyttäisi toimivan itsestään. Yritetäänpäs muutella näitä asetuksia lisää, äsken niiden muuttamisella ei oellut mitään vaikutusta.

    EDIT2: No eipä ihan hirveän hyvin näytä toimivan tai sitten logiikka ei aukea minulle. Lainaukset menevät piiloon riippumatta siitä onko asetuksena Kyllä tai Ei.

    Mikä selain? Minulla tuntuu toimivan (Firefox 35.0).

    Chrome.

    Kokeilen tässä Firefoxia ja se toimii vielä huonommin. Viestiketjun viimeisimpään viestiin osoittava painike puuttuu kokonaan, joten ketjuun on mentävä aloitusotsikon kautta.

    Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti: muutos on hyvästä, vaikkei se toimisikaan 😀

    KL

    No niin, nyt olen päivittänyt Chromen, Firefoxin ja Explorerin, vaihtanut Forumin Asetuksia kymmenen kertaa ja käynnistänyt ohjelman ynnä selaimet 20 kertaa, ja aina vain lainaukset pysyvät piilossa asetuksista riippumatta.

    Löytyykö keneltäkään viisasten kiveä vai pitääkö tässä vaiheessa luovuttaa?

    KL kirjoitti: (22.1.2015 20:15:17)
    No niin, nyt olen päivittänyt Chromen, Firefoxin ja Explorerin, vaihtanut Forumin Asetuksia kymmenen kertaa ja käynnistänyt ohjelman ynnä selaimet 20 kertaa, ja aina vain lainaukset pysyvät piilossa asetuksista riippumatta.

    Löytyykö keneltäkään viisasten kiveä vai pitääkö tässä vaiheessa luovuttaa?

    Eikös eilen lukenut sivun ylälaidassa, että päivityksiä tehdään pari päivää. Eiköhän ne pikkuhiljaa saa bugit korjailtua. Maltti on valttia. So far vaikuttaa hyvältä päivitykset!

    KL kirjoitti: (22.1.2015 20:15:17)
    No niin, nyt olen päivittänyt Chromen, Firefoxin ja Explorerin, vaihtanut Forumin Asetuksia kymmenen kertaa ja käynnistänyt ohjelman ynnä selaimet 20 kertaa, ja aina vain lainaukset pysyvät piilossa asetuksista riippumatta.

    Löytyykö keneltäkään viisasten kiveä vai pitääkö tässä vaiheessa luovuttaa?

    Ei pidä luovuttaa vaan odottaa… Ei toimi täälläkään, eli kummallakaan ’piilota’ asetuksella ei ole vaikutusta, vaan kaikki on piilotettuna kuitenkin. Näin siis Chromella.

    ts

    Siis kuka tän peukkuhomman on suunnitellut?

    Näin huvittavaa featurea ei olekaan tullu vastaan missään. Vastaavia on käytössä kyllä mutta niissä on pari eroa. Ne eivät ole speksattu näin hölmösti ja lisäksi ne toimivat 🙂

    Kuuluu sarjaan ’illalla se tuntu vielä ihan hyvältä idealta…’

    Sitä mä vaan ihmettelin, että mistä ne on saanu mun kuvan tohon nimen viereen. Kyllä kun sen talletti ja avasi katseluohejlmalla niin mähän se olin. 🙂 Missä hitossa se asetus näppäin on, eilen yritin etsiä eikä löytynyt.

    Sitä mä vaan ihmettelin, että mistä ne on saanu mun kuvan tohon nimen viereen. Kyllä kun sen talletti ja avasi katseluohejlmalla niin mähän se olin. 🙂 Missä hitossa se asetus näppäin on, eilen yritin etsiä eikä löytynyt.

    Osaisikohan KL neuvoa, hän sai ainakin tuon kuvansa poistettua.

    Rauski kirjoitti: (23.1.2015 10:18:45)
    Sitä mä vaan ihmettelin, että mistä ne on saanu mun kuvan tohon nimen viereen. Kyllä kun sen talletti ja avasi katseluohejlmalla niin mähän se olin. 🙂 Missä hitossa se asetus näppäin on, eilen yritin etsiä eikä löytynyt.

    Pois sen varmaankin saat tuolta Oma Profiili:sta.

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 440)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #411669 kohteessaOikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin

Etusivu Foorumit Yleistä Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin