Aihe: Naisten asema golfkentällä - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Naisten asema golfkentällä

Etusivu Foorumit Yleistä Naisten asema golfkentällä

Esillä 14 viestiä, 76 - 89 (kaikkiaan 89)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #470504 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Paljonkos Suomessa on muuten naisia proina, vai miten se nyt kirjoitetaankaan. Jenkeistäkin löytyy ainakin yksi kaikin puolin pätevän tuntuinen:

hyvä pro

#470505 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Isot pojat kertoi, että muutama tuhat, joista runsaat puolet Venäjältä / Baltiasta, ja lopuista suurin osa syntyperäisiä.

#470506 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Äh, tuo proina oli kylläkin ihan tahaton. Siinä ei ollut pro alkuosan jälkeen yhtään tähtiä, viivoja tms. niin että sen sanan olisi täydentämällä saanut viittaamaan johonkin muuhun ammattiin kuin Prohon.

#470507 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

yeux de serpent kirjoitti: (10.12.2007 22:24:47)

Isot pojat kertoi, että muutama tuhat, joista runsaat puolet Venäjältä / Baltiasta, ja lopuista suurin osa syntyperäisiä.

Älä unohda lihashuoltoa. Varsinkin rentouttavaa thai-hierontaa antavat originaalit thai-ladyprot.

#470508 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mitenkäs tämän keväisen tiirailukierroksen kanssa mahtaa olla asiat ensi keväänä? Onko mohdollista että allekirjoittaneelle kolahtaa kutsu postiin edellisten vuosien lailla, vai voisiko olla asiat niin kelvottomasti, että olen joutunut syrjäytetyksi postituslistalta?

Mielestäni nimimerkki Kottarainen suhtautui Johtajan kutsuun turhan välinpitämättömästi. Tietääkseni näille kierroksille ei vielä ole naissukupuolen edustajia kelpuutettu, joten kutsu kannattaisi mielestäni ottaa pikemminkin kunnianosoituksena kutsutun henkilön persoonaa kohtaan!

Itse en koe olevani keski-ikäinen, saatikka ko. iän ohittanut. Eikä taida olla Johtajakaan, ainakaan mieleltään. Pikemminkin näkisin asian niin, että nimimerkki Kottaraisella olisi tässä mahdollisuus päästä pelaamaan salskeiden sukupuolensa valioyksilöiden kera kauniissa Suomen keväässä! Moista ei pidä ohittaa olankohautuksella.

Mitä tulee Johtajan karvaisuuteen, niin siihen en ota kantaa. Paidatta hän tuskin kuitenkaan äityy pelaamaan. Oli selkä karvan peitossa tahi ei.

#470509 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Tetsa kirjoitti: (11.12.2007 13:16:43)
    Mitenkäs tämän keväisen tiirailukierroksen kanssa mahtaa olla asiat ensi keväänä? Onko mohdollista että allekirjoittaneelle kolahtaa kutsu postiin edellisten vuosien lailla, vai voisiko olla asiat niin kelvottomasti, että olen joutunut syrjäytetyksi postituslistalta?

Minä olen mielestäni ollut niin kiltisti, että kyllä minunkin pitää saada! Siis tulla. Siis sinne. Keväällä.

#470510 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mielestäni nimimerkki Kottarainen suhtautui Johtajan kutsuun turhan välinpitämättömästi. Tietääkseni näille kierroksille ei vielä ole naissukupuolen edustajia kelpuutettu, joten kutsu kannattaisi mielestäni ottaa pikemminkin kunnianosoituksena kutsutun henkilön persoonaa kohtaan! I]

Onhan persoonani nyt hyvinkin otettu! En vain ilmeisesti ymmärtänyt tapahtuman luonnetta oikein. Tai sitten ymmärsin. Jahas, eikö naissukupuolta muka kiinnosta silmänruoka vai onko syy jossain muualla?? Älkää nyt viitsitkö.

Itse en koe olevani keski-ikäinen, saatikka ko. iän ohittanut. Eikä taida olla Johtajakaan, ainakaan mieleltään. Pikemminkin näkisin asian niin, että nimimerkki Kottaraisella olisi tässä mahdollisuus päästä pelaamaan salskeiden sukupuolensa valioyksilöiden kera kauniissa Suomen keväässä! Moista ei pidä ohittaa olankohautuksella.
    I]

Niin, mielikuva keski-ikäisestä tuntuu eri ihmisillä olevan vähän erilainen, mitä vanhempi henkilö, sitä korkeampi on keski-iän määritelmä… Samansuuntaisia johtopäätöksiä voisi sovittaa valioyksilön määritelmään. No mutta, en vaivu synkkyyteen vaan varovaiseen toiveikkuuteen.

Mitä tulee Johtajan karvaisuuteen, niin siihen en ota kantaa. Paidatta hän tuskin kuitenkaan äityy pelaamaan. Oli selkä karvan peitossa tahi ei.

Hyvä.

#470511 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kottarainen kirjoitti: (11.12.2007 18:23:33)

Onhan persoonani nyt hyvinkin otettu! En vain ilmeisesti ymmärtänyt tapahtuman luonnetta oikein. Tai sitten ymmärsin. Jahas, eikö naissukupuolta muka kiinnosta silmänruoka vai onko syy jossain muualla?? Älkää nyt viitsitkö.

Yrittääköhän Kottarainen osin viestiä sitä, että mikäli kentille toivotaan aidosti lisää naisia, mutta nainen tässä yhteydessä määritellään nuoreksi, tsäpäkäksi tytöksi lyhyellä hameella – It works the other way around as well 🙂 Kyllä kentille kaivattaisiin myös lisää miehiä. Tässä yhteydessä miehellä tosin tarkoitan kolmenkympin molemmin puolin olevia _hyviä_ miespelaajia, joissa (tai tarkemmin ottaen joiden peakeissä) lepuuttaa silmää ihan mielellään. – Tosin.. pelitaito kyllä kauhiasti tuota ulkonäköäkin pykää *hmm* joten ei rajoituta pelkkiin Peakin miehiin.

Tässä yhteydessä täytyy väärinkäsitysten välttämiseksi heittää pieni disclaimer-osio ja todeta, etten paheksu keski-ikäistä mies-peliseuraakaan, päinvastoin 🙂 Yksi elämäni hauskoimmista kierroksista tuli pelattua keski-ikäisen huumorimiehen kanssa, joka vielä (oh!) ystävällisesti jakoi golfvuokra-autonsa kanssani ensimmäisten reikien jälkeen (minä ajoin:).

#470512 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

qubio kirjoitti: (12.12.2007 13:57:44)

Kottarainen kirjoitti: (11.12.2007 18:23:33)

Yrittääköhän Kottarainen osin viestiä sitä, että mikäli kentille toivotaan aidosti lisää naisia, mutta nainen tässä yhteydessä määritellään nuoreksi, tsäpäkäksi tytöksi lyhyellä hameella – It works the other way around as well 🙂 Kyllä kentille kaivattaisiin myös lisää miehiä. Tässä yhteydessä miehellä tosin tarkoitan kolmenkympin molemmin puolin olevia _hyviä_ miespelaajia, joissa (tai tarkemmin ottaen joiden peakeissä) lepuuttaa silmää ihan mielellään. – Tosin.. pelitaito kyllä kauhiasti tuota ulkonäköäkin pykää *hmm* joten ei rajoituta pelkkiin Peakin miehiin.

Juuri näin, komppaan qubiota! Tällä hetkellä kyllä on ihan messevät oltavat. Nuoria, komeita miehiä kyllä nytkin jo pörrää kentällä kuin herhiläispesässä. Lisäjoukot eivät tietenkään ole pahitteeksi. Ja varsinkin jos ovat sinkkuja niin avot 😉 Ja hyvä pukeutuminen nostaa pisteet kyllä ihan eri sfääreihin kuin lököverkkiks nuijat lätkälippiksissään. Ja sitten vielä kohtelias ja hurmaava käytös… Aijai, koita siinä sitten keskittyä omaan peliin kun jalat on makaroonia. Silloin tällöin on käynyt niin, että jos palloni on lentänyt esim nokkosten sekaan, veteen tms. niin hurmaava seuralaiseni on pinkaissut sen hakemaan, jotta minun pikku kätöset ja töppöset eivät kastuisi tai likaantuisi. Aivan loistavaa!Ja vääräleuoille tiedoksi; tämä ei ole tapahtunut vain pelin nopeuttamiseksi.

Ja minä kyllä toivoisin kaiken ikäisiä naisia lisää kentille.
    Tulee mieleen eräskin pariskunta omalta kotikentältäni, jossa pariskunnan keskinäinen tasoero on huomattava. On todella ärsyttävää katsoa sen äijän neuvomista, vähättelyä ja lyttäämistä rouvaa kohtaa. Yritä siinä sitten kehittyä pelaajana. Muutaman kerran on tehnyt mieli läsäyttää ukkoa rautavitskulla säkeille ja kehottaa ystävällisesti vaikenemaan. Tässä voi olla yksi syy siihen miksi joitakin naisia ei kiinnosta tulla kentälle.

qubio kirjoitti: (12.12.2007 13:57:44)

Tässä yhteydessä täytyy väärinkäsitysten välttämiseksi heittää pieni disclaimer-osio ja todeta, etten paheksu keski-ikäistä mies-peliseuraakaan, päinvastoin 🙂 Yksi elämäni hauskoimmista kierroksista tuli pelattua keski-ikäisen huumorimiehen kanssa, joka vielä (oh!) ystävällisesti jakoi golfvuokra-autonsa kanssani ensimmäisten reikien jälkeen (minä ajoin:).

En minäkään paheksu keski-ikäisiä. Päin vastoin. Mutta tässä aikaisemmassa keskustelussahan oli kyse jostain ihan muusta.. Ikä ei vaikuta niinkään paljon, huumoriveikot on loistavia. Ja jotenkin pelaa itsekin rennommin, ehkä nuorempi seura aiheuttaa luonnollista keskittymisen herpaantumista 😀

#470513 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

:))

Sulla on Kottarainen syttynyt pesänrakennusvietti vähän haastavaan aikaan, kun talvea kohti ollaan menossa…

#470514 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

qubio kirjoitti: (12.12.2007 14:50:39)

:))

Sulla on Kottarainen syttynyt pesänrakennusvietti vähän haastavaan aikaan, kun talvea kohti ollaan menossa…

Huh, pois se minusta! Ei, ei, ei, ei vielä! En aio luovuttaa vielä!

Mutta onhan katsos tällainen lupaus seikkailusta ;D

#470515 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mitä naisiin tulee, niin minun on kerrottava kokemukseen perustuvana tositietona, että nainen on parhaimmillaan noin nelikymppisenä. Tuonikäisiä, laadukkaita ja hyvällä itsekunnioituksella varustettuja naisia saisi kentillä olla enemmän. Ei heidän kaikkien kuitenkaan välttämättä tarvitse pelata, olisivat muuten vaan paikalla.

Pahimpia taasen ovat nuoret sutturat, jotka eivät tiedä vielä mistään mitään ja hakevat epätoivoisesti paikkaansa yhteisössä. Samaa on sanottava kärttyisistä vanhoista akoista, jotka omasta mielestään tietävät paikkansa, joka golfyhteisössä on usein tukkona oleminen ja ohittamisen estäminen.

#470516 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Elkääpäs Kottis, Tetsa ja JXXL puhukoo minusta kun en ole paikalla. On epäkohteliasta puhua toisten huonoista puolista, kun Hra toisten ei ole itse paikalla puolustautumassa.

Kiitos vaan pojille kun koittivat olla kovasti kohteliaita minua kohtaan, joka osoittaa että Kottiksen käsityksen vastaisesti kyseessä kuitenkin ovat herrat herrasmiehet. Mutta siis minä nyt rehellisyyden nimissä ilmoittaudun ja kun minut on jo tunnistauduttu, nyt myös tunnustaudun seurueemme keski-ikäiseksi ja ylipainoiseksi. Karvainen en ole koskaan ollut, enkä sellaiseksi suostu nytkään alkaa ,notta se jääköön ensi kevään alkupläjäyksessä Merry Teyossa jälleen muiden vastuulle.

#470517 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kyllä postituslista on entisellään ja Sinä olet siellä vahvasti mukana. Olen keneltäkään lupaa kysymättä myynyt listaa mm. Jehovan Todistajille, Yves Rocherille ja Valituille Paloille, joten postia on tulossa muiltakin kuin minulta.

Perinteinen tiirailureissuhan tehdään viikko, pari, teidän Panoreissunne jälkeen. Tarkempi ajankohtahan sovitaan näppärästi foorumilla vuoden alussa avattavalla Peliseurapalvelu – osastolla! Markkanen hoitanee homman, koska se ei muuten kehtaa enää kaupungilla kulkea.

Voi Markkanenkin sanoa joskus jotain saavuttaneensa. Kuten minäkin. Keski-iän. Mutta selän karvaisuus-jutska on nyt Jyrkkä Drawn käsissä. Tai selässä.

Esillä 14 viestiä, 76 - 89 (kaikkiaan 89)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #470438 kohteessaNaisten asema golfkentällä

Etusivu Foorumit Yleistä Naisten asema golfkentällä