-
JulkaisijaArtikkelit
-
Hankin vaimolleni pari vuotta sitten Niken Igniten raudat. Löysin ne juuri alkuperäisestä pahvilaatikosta koskemattomana. Sen verran niitä on nyt käytetty että avasin paukkumuovin että pystyin ne kuvaamaan. Jos joku haluaa graffiti vartiset Niken mailat niin voi tarjota. En tiedä mitä niistä pyytää. OVH oli mailoilla vuonna 2008 hieman yli 600€.
JCLG kirjoitti: (17.11.2010 20:04:22)
Hankin vaimolleni pari vuotta sitten Niken Igniten raudat. Löysin ne juuri alkuperäisestä pahvilaatikosta koskemattomana. Sen verran niitä on nyt käytetty että avasin paukkumuovin että pystyin ne kuvaamaan. Jos joku haluaa graffiti vartiset Niken mailat niin voi tarjota. En tiedä mitä niistä pyytää. OVH oli mailoilla vuonna 2008 hieman yli 600€.
Kannattaa laittaa tuonne pörssiin myytiin mailasi, menevät paremmin varmaan myyntiin siellä.
Itse olen huomannut, että kaikkein huonoiten tulee tarjouksia kun olen laittanut ilmoitukseen ’tarjoa’.
Reilusti vaan HP ja sellainen että menee kaupaksi.JCLG kirjoitti: (17.11.2010 20:04:22)
Kannatta laittaa pörssiin, mutta 2009 ostin vaimolle samat mailat tosin teräsvartisena ja hinta oli muistaakseni 369€ tarjouksessa. Meillä ne on tosin paljon enenmmän käytetty pari kopallista palloja ja 9 väylää.
JCLG kirjoitti: (17.11.2010 20:04:22)
Left/right?
Right.
Sorry en huomannut tuota pörssi osiota.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)