Aihe: MTV3 ja US Open - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

MTV3 ja US Open

Etusivu Foorumit Yleistä MTV3 ja US Open

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Johtaja XXL kirjoitti: (19.6.2007 10:19:55)

-BoaKyy- kirjoitti: (19.6.2007 10:03:57)
    Enää ei tarvitse olla ruutuhousuja …
    Golf on ainakin minulle pääasiassa visuaalinen nautinto.

Anteeksi, täysin OT, mutta huomaatko, tässä on selkeä paradoksi. Kyllähän ruutuhousut ovat mitä suurimmassa määrin visuaalinen nautinto!

Totta, mutta eivät pakollinen (vaikka ei-golfaavat edelleen niin luulevat).
    Tarkoitin golfia TV:ssä, kentällä keskitytään lyöntiin 110%:sti. En minä radiosta golfia kuuntelisi, vaikka olis invitational ratkaisukierros… Puhuin siis itseni pussiin, eikun siis kirjoitin säkkiin…

Olihan nykyisen kaksikon suoritus eri planeetalta kuin Dynamic Duon. Nämä tiesivät pääsääntöisesti koko ajan mitä kisaa pelattiin, ketä on kentällä ja tekemässä mitä. DD:ltä meni pääsääntöisesti ainakin kaksi kolmesta näistä väärin.

Kyllä arvokkuus karisee kun sijoittaa lyönnin väärälle väylälle vääränkätiselle miehelle. No ovathan Ernie ja Lefty sen verran samanoloisia että menevät helposti sekaisin. Paitsi tietenkin jos malttaisi katsoa kummalta puolelta kaveri lyö ja minkä väylän teeboxista palloa huitoo.

Ei se mitään jos joskus lipsahtaa mutta jos puolet kommenteista on aivan puutaheinää.

Selkeä parannus, sanon minä.

Ps. Tyry & Piltz olisi ideaali kaksikko.

Entäpä jos perustettaisiin tähän arviointiin kaksi sarjaa,

ykkösryhmässä alle 24-vuotiaat räppäri-dynaamikot voisivat ylistää PA:n maasta taivaaseen ja vastaavasti manata DD:n alimpaan kattilaan. Aikuisten sarjassa yli 24-vuotiaat myhäilisivät keskenään DD:n leppoisan jutustelun lomassa, väliin kärkeviäkin kommentteja PA:sta nakellen.

Muistuupa mieleeni eräs selostajapari mäkihypystä. Vanhempi taisi olla Noponen, joka teki viimeisiä selostuksiaan. Tsekkoslovakialla oli kova hyppääjä Jiri Parma ja tätä paljon aiemmin joskus 60/70-lukujen taitteessa kaimansa Raska. Vanhemmalla selostajalla menivät sukunimet sekaisin eikä nuorempi selostajanalku ollut pysyä tilanteessa housuissaan.

Jääkiekosta taas voimme vain kuvitella millainen selostus meillä olisikaan ollut jos Höyry olisi päästetty selostamaan -95 vuoden finaalia kun untuvikko Mertarantakin selviytyi siitä loisteliaaasti.

solamies kirjoitti: (20.6.2007 1:37:56)

ykkösryhmässä alle 24-vuotiaat räppäri-dynaamikot voisivat ylistää PA:n maasta taivaaseen ja vastaavasti manata DD:n alimpaan kattilaan. Aikuisten sarjassa yli 24-vuotiaat myhäilisivät keskenään DD:n leppoisan jutustelun lomassa, väliin kärkeviäkin kommentteja PA:sta nakellen.

Muistuupa mieleeni eräs selostajapari mäkihypystä. Vanhempi taisi olla Noponen, joka teki viimeisiä selostuksiaan. Tsekkoslovakialla oli kova hyppääjä Jiri Parma ja tätä paljon aiemmin joskus 60/70-lukujen taitteessa kaimansa Raska. Vanhemmalla selostajalla menivät sukunimet sekaisin eikä nuorempi selostajanalku ollut pysyä tilanteessa housuissaan.

Jääkiekosta taas voimme vain kuvitella millainen selostus meillä olisikaan ollut jos Höyry olisi päästetty selostamaan -95 vuoden finaalia kun untuvikko Mertarantakin selviytyi siitä loisteliaaasti.

Ja mitkä olivat valintaperusteesi ryhmien ikäjaon takana? Aikuiset ja ei-aikuiset?! Taisi moni aikaisempi kommentoija (ja minä) nuorentua monta kymmentä vuotta.

solamies kirjoitti: (20.6.2007 1:37:56)

ykkösryhmässä alle 24-vuotiaat räppäri-dynaamikot voisivat ylistää PA:n maasta taivaaseen ja vastaavasti manata DD:n alimpaan kattilaan.

Pääsenkö tähän ryhmään, missä voi ilmoittautua? Olen tosin yli-ikäinen, mutta 50cent sopii kyllä paremmin kuin Matti, Teppo ja Seppo.

Enkä minä DD:tä manaa alimpaan kattilaan. Eräänä kesänä taisi olla huono päivä, vettä satoi ja golfia tuli onneksi TV:stä (ehkä British open). 3 tunnin jälkeen alkoi vähän pysyy, ei pysy, pysyy + |tuhinaa| + muistelot vuoden 1643 majorista alkoivat jo vähän kypsyttämään…

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #477427 kohteessaMTV3 ja US Open

Etusivu Foorumit Yleistä MTV3 ja US Open