Aihe: Monellako Suomen kentällä ??? - Golfpiste.com

12.5.–19.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][11]
KilpailuaSuomalaista

Monellako Suomen kentällä ???

Etusivu Foorumit Yleistä Monellako Suomen kentällä ???

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kysymykseni kuuluu monellako Suomen kentällä olette käyneet golfaamassa? Laskin itselläni kenttiä olevan 38 plakkarissa ja loma alkaa tämän viikon jälkeen, joten eiköhän niitä muutama saada lisää ? ’uusia elämyksiä odotellen’

Nyt on 54 ja viikon kuluttua 58

Vain viisi: Gumböle, Peltola, Lepaa, Hyvinkää ja Hattula. Jahka tasuri putoaisi niin kuudes tulisi olemaan Aulanko. Tavoitteen mukaan syksyllä.

45 ja tänä kesänä tulossa viisi lisää.

Sä oot näköjään käynyt Lepaalla ja Hattulassa. Mulla on loma alkamassa ja mökki Hauhontaustalla, joten olin ajatellut vierailla noilla kentillä. Kannattaako ja voittaako lähipeliharjoittelualueet mökillä olevan ison nurmikentän?

Lepaa on p&p kenttä ilman mitään treenimahdolliduuksia – range ei ole treenialue.

Hattula aukesi tänä kesänä, mutta noista lähipeli alueista en osaa sanoo juuri mitään, kun kävin harjoittelemasssa kierroksella;)

Lepaalla 9-reikäisyys nosti koko kierroksen peräti kahteen kymppiin – ennen 6 reikää sai pelata vitosella koko päivän. Hattulan gf on sitten vielä kalliimpi – tällä ysillä koko kierros maksaa järkyttävät 50 ekee.

Lepaa on helppo ja haasteita hyvälle pelaajalle tuskin löytyy. Hattula onkin jo toinen juttu – vettä ja esteitä kuin myös korkeuseroo löytyy. Hinta on mun mielestä kuitenkin koko lailla posketon.

Hämeenlinnasta löytyy sitte ne Tavastia & Aulanko joilla ymmärtääkseni kaikki asiat on kohdallaan.

Kyy

Kenttiä on tullut pelattua 55 joista Suomessa 45.

’Hämeenlinnasta löytyy sitte ne Tavastia & Aulanko joilla ymmärtääkseni kaikki asiat on kohdallaan.’

aulangosta en tieda, mutta tawastissa on ainakin griinit aivan surkeassa kunnossa. muuten on kylla hieno kentta.

Nimetön

36 klubia, joista osassa olen pelannut kaksi kenttää eli yhteensä reilut 40 kenttää Suomessa (kaksi, Laajasalo ja Bökars, eivät ole SGL:n listoilla) ja lisäksi kymmenkunta kenttää matkoilla (Ranska, Saksa, Belgia, Englanti).

Niin, viime syksy oli kertakaikkisen raaka ja ainakin täällä ’pohjoisessa’ on ollut ongelmia griinien kanssa kentällä kuin kentällä.

Noh, toki en tiedä Tavastian griinien kunnosta ’normaali’ vuosina mutta ainakin kauempaa katseltuna ne on näyttänyt olevan ihan jees.

Esitit vaihteeksi ihan hyvän kysymyksen. Todellakin, kuinka monella kentällä KANNATTAA tänä kesänä vierailla juuri noitten surkeitten greenien johdosta.

Käy vähän sääliksi ensi viikolla Meri-Teijossa pelaavia junnuja SM-kisoissaan. Viime vuosina maan parhaat griinit aivan hirvittävässä kunnossa. Ei todellakaan SM-tasolle sopivaa. Toisaalta samanlaiset ne on kaikille…

Pitäisköhän kasata lista kentistä missä EI kannata vierailla?

Tuollaista listaa ei pidä värkätä – kaikki kentät on vierailun arvoisia.

Olet oikeassa. Ei värkätä. Tosin sitten saadaan lukea pissapäitten pitkiä vuodatuksia siitä, ettei ne saaneet rahojaan takaisin, kun greenit ei olleetkaan niinkuin Augustassa!

Pitäisköhän näistä vuodattajista sitten tehdä lista näistä valittajista?

Noh, meikäläinen taitais olla tuollaisella listalla kun menin arvostelemaan Hattulan hianon kentän gfää. Samoin Lepaan kivaa kenttää tuli himpan verran morkattua. Otanpa sanani takaisin…

#507976 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Kyy

Päivityksenä 1,5 vuotta vanhaan viestiini on kenttiä tullut koko joukko lisää. Uudet lukemat ovat 64 kenttää.(54 Suomessa) On se vaan toi kenttäbongailu niin kivaa että vähintää 5 uutta pitää joka vuos saada plakkariin.

#507977 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Oho… No ootte ainakin bongannut… 😉

Itselläni vasta 18 kenttää…

Kyyn lukemiin on kyllä tekemistä, mutta petrannu oon minäkin. Tähän mennessä oon huitoinu 22 eri kentällä, kaikki suomessa.

Tänä kesänä tuli 10 kenttää lisää. Nyt on 79 kenttää kierretty Suomessa ja kymmenisen ulkomailla.

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #507978 kohteessaMonellako Suomen kentällä ???

Etusivu Foorumit Yleistä Monellako Suomen kentällä ???