Aihe: Mizuno / Srixon - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

Mizuno / Srixon

Etusivu Foorumit Välineet Mizuno / Srixon

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko kenelläkään kokemusta Mizuno MP-67 tai Srixon i-701 raudoista? TM ukko olen ollut varsin pitkään ja useamman vuoden olen pelaillut RAC MB TP:llä. Nyt tekis ehkä mieli kokeilla jotain muuta.

Anyone?

Eikö edes nimim. MP-33:lla kokemuksia? 😉

Saa tietysti kommentoida myös muita bladeja. Miuroista onkin ollut juttua mutta nämä menee kyllä vähän yli budjetin, joten skipataan ne.

Itsellä kokemusta mp-32:sta ja niihin olen ollut erittäin tyytyväinen. Taitaa olla tuo 67 hieman paranneltu tms. versio 32:sta (Uskoisin tuntuman yms. olevan melko samanlainen). Srixonin i701 toureilla olen lyönyt ja sanoisin, että ovat erittäin hyvät kepit. Tuntumalta mizuno on parempi, mutta srixonit ovat varmasti hieman anteeksiantavammat eikä näiden tuntuma missään nimessä huono ole. Laatukeppejä molemmat, joten kumman vaan valitset niin kovinkaan pieleen ei valinta mene. Tosin ovat kyllä jonkin verran eri tyyppiset mailat kun mizukat on bleidit ja srixonit ei.

Mä olen pelaillut vuoden i701:llä ja olen kyllä erittäin tyytyväinen. Lyöntituntuma on erinomainen ja ’vaivaton’. Vakiovartena oleva Nippon on myös osoittautunut varsin mukavaksi (mulla on stiffit). Itse olen edelliset 15 vuotta pelaillut blaideillä, joten en erityisesti kaivannut ’anteeksiantavia’ mailoja, mutta kyllä nuo joissakin tilanteissa sitäkin tekee. Pohjan muoto sopii pehmeille suomalaisille kentille ja etenkin märällä kelillä maila ei leikkaa liikaa turpeeseen.
    Suosittelen.

MacG kirjoitti: (18.6.2009 8:13:02)
    Anyone?

Eikö edes nimim. MP-33:lla kokemuksia? 😉

Saa tietysti kommentoida myös muita bladeja. Miuroista onkin ollut juttua mutta nämä menee kyllä vähän yli budjetin, joten skipataan ne.

Ei ole kokemusta MP-67 eikä myöskään Srixoneista. Molempia on tullut kyllä hiplailtua, mutta lyönyt en ole. ’Jamasalla’ on varmasti ollut myös MP-67, mutta ei taida enää hirveästi täällä kirjoitella. Sellainen käsitys minulla on, että ovat ainakin hieman helpommat kuin MP-32.

Heips !

Vaihdoin juuri Srixon 701 rautoihin ja ensimmäisten kierrosten kokemukseni ovat olleet erittäin positiivisia. Erinomainen tuntuma ja toimii varsin hyvin märälläkin kentällä. Olen tavallinen tuuppari ja tuntuu, että mailojen avulla olen saanut hieman mittaa ja anteeksiantavuutta myös ns. huonoilla lyönneillä. Olen pelaillut myös TZoideilla mitkä olivat myös hyvät, mutta esim. Mizuno MX25 eivät vastaneet odotuksia. Lisäksi testailiin Callawayn Diablo rautoja, mutta Srixonien tuntuma oli ylitse muiden. Kannattaa ainakin kokeilla jos tykkää taotuista ja kehäpainotteista raudoista.

Kiitos kommenteista.

Paksupekka ja Rauta5 pelailetteko Tour mallilla vai ’tavallisilla’? Tourit kuitenkin enemmän ’bladehenkiset’, eikö totta?

Moi,

Itse en ole kokeillut kumpaakaan mailaa. Rauta5, missä myyt srixonia?

MacG kirjoitti: (18.6.2009 19:24:14)
    Paksupekka ja Rauta5 pelailetteko Tour mallilla vai ’tavallisilla’? Tourit kuitenkin enemmän ’bladehenkiset’, eikö totta?

Mulla on normimalli. Ei se tour malli kovin runsaasti poikkea tuosta perusmallista ja ’oikeiden’ blademailojen fanina en niitä edes bladehenkisiksi laskisi. Massaa on enempi alhaalla takana, mutta perusmuoto on kehäpainotteinen.

Pari kesää sitten testasin melko liudan taottuja/tour rautoja. Srixonista taisi olla 501 silloin voimassa ja Mizunoista testissä oli muistaakseni juuri MP-67 (cut muscle blade) ja -60, joista jälkimmäiset tuli Jamasan tapaan hankituksi, mulla vaan on DG S-300:set. Srixonit oli kyllä hyvän tuntuiset ja antoi hyvän palautteen, mutta menivät samaan ’kolahtavaan’ sarjaan Callawayn X-forgedin ja Titujen kanssa. Valintaan vaikutti lyöntiominaisuuksien/tuntuman suhteen edellisten mailojen (MacGregor 1025 VIP CM) teräslaatu, jonka pehmeämpään tuntumaan olin tottunut.

MP-67 oli aivan sairaan hyvän tuntuinen, tuntuma ja muokkailu, mutta vähäisempi anteeksiantavuus verrattuna valituksi tulleeseen MP-60:seen jätti sen testissäni ’ei hankita’-kategoriaan.

Jos olisin parempi pelaaja ja pallon lyöjä olisin taatusti ottanut MP-67:t.

Mulla on kanssa ihan normi malli ostettu Diswestistä 595 €uroa. Mielestäni erittäin hyvä hinta laatu suhde.

Diswestin demo oli pystyssä GPI:ssä.

Löin muutaman sutaisun 701:illä. Molemmat versiot tuli kokeiltua. Hyviltä ne tuntui ja olivat molemmat 501-muistikuvaa pehmeämmän oloiset osumaltaan.

Hyvät kepit kummatkin. Tour on vähän pienempilapaisempi, kuten arvata saattaa. Offset oli myös pienempi. Varsien tyyppiä en muista.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #309131 kohteessaMizuno / Srixon

Etusivu Foorumit Välineet Mizuno / Srixon