Aihe: Mizuno MP-69 vuodettu - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Mizuno MP-69 vuodettu

Etusivu Foorumit Välineet Mizuno MP-69 vuodettu

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mizunoista kiinnostuneille tiedoksi: Mizuno Forumilta löytyvät ensimmäiset ilmeisesti aidot kuvat syksyllä lanseerattavasta bladesta, MP-69:stä. http://www.mizunoforum.com/viewtopic.php?f=3&t=2669&start=40

Onhan nuo upean näköiset. Hieman olenkin unelmoinut siitä, että seuraavana rautasettinäni olisi Mizunon bladet, mutta siihen mennessä – kun olen nykyiset mailat lyönyt pelaamattomaan kuntoon – on varmasti jo tuostakin seuraavat mailat markkinoilla… Tai sitä seuraavat 🙂

Minkäköhänlaisia mahdollisuuksia noihin Mizunon uudempiin setteihin on saada i2:sta? Ei vain näyttänyt olevan minkäänlaista mainintaa sellaisesta, kun nopeasti katselin Mizunon sivuja :/ Täällä tosin näyttikin olevan tuohon liittyvää juttua.

Ei ole rautakakkosia saatavilla Mizunoihin. Kolmosessa on 21 asteen lofti.

Rautahybridiä (MP Fli Hi tai vast.) myyvät rautasarjan jatkoksi mm. numerolla 2 (18ast). En ole kokeillut, mutta saa kuulemma purevaa kaarta aikaan.

Ihan mielenkiintoisilta vaikuttivat nuo Fli-hi -raudat. Varsinkin, kun videossa niiden kerrottiin sopivan loistavasti muiden MP-settien jatkeeksi. En aluksi kiinnittänyt niihin mitään huomiota, kun luulin niillä tarkoitettavan jotain super game-improvement -rautasettiä 😀 Eihän tuollainen aivan yhtä cooli olisi kuin blade rautakakkonen, mutta luultavasti – ainakin minulle – hybridiä mielekkäämpi vaihtoehto.

Mutta nyt täytyy lopettaa tämä uuden setin suunnittelu ja muistaa, että tällä hetkellä pelaan juuri niillä mailoilla, joista tätä ennen unelmoin 😀 Ehkä sitten muutaman vuoden päästä uudestaan. Jospa tuolloin Mizunolla olisi jälleen tarjolla bladeihin tuo rautakakkonen…..

garageaholic kirjoitti: (22.7.2011 14:23:49)
    Eihän tuollainen aivan yhtä cooli olisi kuin blade rautakakkonen

Mika Hekkanen kirjoitti: (22.7.2011 14:28:09)

garageaholic kirjoitti: (22.7.2011 14:23:49)
    Eihän tuollainen aivan yhtä cooli olisi kuin blade rautakakkonen

Mitäs jeesusteippiä tuohon hoseliin oli kierretty?

get in the hole! kirjoitti: (22.7.2011 18:37:51)

Lyijyteippiä se on nääs.

Jamasa kirjoitti: (22.7.2011 18:45:07)

get in the hole! kirjoitti: (22.7.2011 18:37:51)

Lyijyteippiä se on nääs.

Olen ällikällä lyöty..: )

get in the hole! kirjoitti: (22.7.2011 19:14:58)
    Olen ällikällä lyöty..: )

Miksi?

Tässäpä kuvia MP-59 mallista.

MP-59

Jamasa kirjoitti: (28.7.2011 13:59:51)
    Tässäpä kuvia MP-59 mallista.

MP-59

Ehkä vähän paremman näköiset kuin edeltäjänsä MP-58. Olisin kuitenkin jättänyt lyhyistä raudoista tuon insertin pois.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #304080 kohteessaMizuno MP-69 vuodettu

Etusivu Foorumit Välineet Mizuno MP-69 vuodettu