Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Mikko Ilonen 45 OWGR
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Sorry teemu , opetteko katsomaan taulukoita ja rauhoita sählääminen
Ennen viikonloppua Mikko oli 43. ja nyt Nedbank viikonlopun jälkeen 45. Missä Teemu oli sählännyt?
Q8 kirjoitti: (8.12.2014 13:43:11)
Ennen viikonloppua Mikko oli 43. ja nyt Nedbank viikonlopun jälkeen 45. Missä Teemu oli sählännyt?Pistin palautetta jo aamulla, kun sähkeuutisiin ei voi laittaa kommenttia. 42 edellistä edellinen sijoitus.
Sorry Teemu
Mieti, pysähdy, lue mitä kirjoitat
alla sinun tekstisiMikko Ilosen sijoitus golfin maailmanlistalla parani yhdellä hänen oltuaan Etelä-Afrikassa pelatussa Nedbank Golf Challengessa 28.
Tuorein rankkaus on 45. Parhaimmillaan Ilonen on ollut reikäpelimestaruuden voitettuaan 37.
tekstin pitäisi olla:
Mikko Ilosen sijoitus golfin maailmanlistalla huononi yhdellä hänen oltuaan Etelä-Afrikassa pelatussa Nedbank Golf Challengessa 28.
Tuorein rankkaus on 45. Parhaimmillaan Ilonen on ollut reikäpelimestaruuden voitettuaan 37.
Kahdellahan tuo huononi.
Suoraan Golf World Rankingin sivulta:
45 43 84 FIN Mikko Ilonen 2.7151 135.75 50 -71.89 133.54 50
Tämä koko ketju on sähläystä
Q8 kirjoitti: (8.12.2014 13:43:11)
Ennen viikonloppua Mikko oli 43. ja nyt Nedbank viikonlopun jälkeen 45. Missä Teemu oli sählännyt?Vaikka minulta ei kysyttykään, niin vastaan kuitenkin: Alkuperäisessä sähkeuutisessa oli Mikon uudeksi sijoitukseksi ilmoitettu 42., joka täsmäsi tietysti hyvin artikkelin alkuosassa kerrottuun sijoituksen paranemiseen.
Nyt tuo sijoitus on korjattu, mutta tekstiosuus ei.Sähläyksiähän tulee meille kaikille, mutta toimittajan olisi mielestäni soveliasta ilmoittaa artikkelinsa lopussa, mitä kohtaa/kohtia ja milloin on jälkeenpäin editoitu. Muussa tapauksessa artikkeleita koskevat huomautukset saavat ajoittain surkuhupaisia piirteitä.
Ari Hallamaa kirjoitti: (9.12.2014 10:44:54)
Q8 kirjoitti: (8.12.2014 13:43:11)
Ennen viikonloppua Mikko oli 43. ja nyt Nedbank viikonlopun jälkeen 45. Missä Teemu oli sählännyt?Vaikka minulta ei kysyttykään, niin vastaan kuitenkin: Alkuperäisessä sähkeuutisessa oli Mikon uudeksi sijoitukseksi ilmoitettu 42., joka täsmäsi tietysti hyvin artikkelin alkuosassa kerrottuun sijoituksen paranemiseen..
Tuota lähdettä ei ollut valitettavasti mainittu alkuperäisessä kirjoituksessa. Löysin sen sitten Tikkerbergin kommentin perusteella.
Mielestäni jos tarkoituksena oli oikaista Teemun tekstiä, niin kannattaisi yrittää itse olla tarkempi niin tekstistä kuin myös sisällöstä (43 -> 45 on kaksi sijaa, ei yksi…).
Varsinkin kun tämä viestintäväline on näin kankea, mutta myös kohteliaisuussyistä itse olisin osoittanut mahdolliset arvostelut korjausehdotuksineen artikkelin kirjoittajalle suoraan. Sähköpostiosoitteet ovat sivustolta helposti löydettävissä.
Q8 kirjoitti: (9.12.2014 11:28:29)
Ari Hallamaa kirjoitti: (9.12.2014 10:44:54)
Q8 kirjoitti: (8.12.2014 13:43:11)
Ennen viikonloppua Mikko oli 43. ja nyt Nedbank viikonlopun jälkeen 45. Missä Teemu oli sählännyt?Vaikka minulta ei kysyttykään, niin vastaan kuitenkin: Alkuperäisessä sähkeuutisessa oli Mikon uudeksi sijoitukseksi ilmoitettu 42., joka täsmäsi tietysti hyvin artikkelin alkuosassa kerrottuun sijoituksen paranemiseen..
Tuota lähdettä ei ollut valitettavasti mainittu alkuperäisessä kirjoituksessa. Löysin sen sitten Tikkerbergin kommentin perusteella.
Mielestäni jos tarkoituksena oli oikaista Teemun tekstiä, niin kannattaisi yrittää itse olla tarkempi niin tekstistä kuin myös sisällöstä (43 -> 45 on kaksi sijaa, ei yksi…).
Niin, vastasin vain kysymykseesi, koska tiesin oikean vastauksen koskien Teemun sähläilyjä.
Aivan toinen juttu on nimimerkki smartt:n sähläilyt, mutta niihin en tarkoituksellisesti puuttunut, koska sitä ei kysytty.Ari Hallamaa kirjoitti: (9.12.2014 13:59:11)
Niin, vastasin vain kysymykseesi, koska tiesin oikean vastauksen koskien Teemun sähläilyjä.
Aivan toinen juttu on nimimerkki smartt:n sähläilyt, mutta niihin en tarkoituksellisesti puuttunut, koska sitä ei kysytty.
Kiitos tästä.
Oli asiallinen äsken Mikko Ilosesta sportsmagasinetissa. Kannattaa katsoa jos vaan löytyy Yle Areenasta.
Tätä kautta löytyy juttu Ilosesta Sportmagasinetissa:
http://svenska.yle.fi/artikel/2014/12/17/nar-ilonen-blev-pappa-blev-han-en-battre-golfare
Tesktitykset saa helposti vaihdettua ruotsinkielestä suomeksi.
Jos olisi tapana veikkailla, niin seuraava välitavoite saattaisi olla oma ikä.
Onnea vaan Mikolle, niin tavoitteissa, kuin syntymäpäivänkin johdosta.35 kuulostaa hyvältä, ja hyvin olennaista olisi, ettei tulisi notkahduksia ja pääsisi myös noihin kaikkiin WGCC-kisoihin menestymään, mukaan lukien Matchplay, joka ei ole vielä saletissa.
Tätä kautta se aiemmin mainittu 13. sijakin saattaisi olla haarukassa, mutta vaatii paljon aiempaa pidempiä hyviä jaksoja, huippuvireen taso sinänsä riittää.ShoulderTurn kirjoitti: (18.12.2014 12:56:09)
35 kuulostaa hyvältä, ja hyvin olennaista olisi, ettei tulisi notkahduksia ja pääsisi myös noihin kaikkiin WGCC-kisoihin menestymään, mukaan lukien Matchplay, joka ei ole vielä saletissa.
Toivottavasti on saletissa, koska Mikko mainitsi sen jo kalenteriin merkanneensa ja olevan ensi vuoden ainoa reikäpelikisansa.
Jos ja kun Mikko sinne menee, niin se on varmaa, että ainakin kolme matsia siellä pelaa.Ari Hallamaa kirjoitti: (18.12.2014 16:40:44)
ShoulderTurn kirjoitti: (18.12.2014 12:56:09)
35 kuulostaa hyvältä, ja hyvin olennaista olisi, ettei tulisi notkahduksia ja pääsisi myös noihin kaikkiin WGCC-kisoihin menestymään, mukaan lukien Matchplay, joka ei ole vielä saletissa.
Toivottavasti on saletissa, koska Mikko mainitsi sen jo kalenteriin merkanneensa ja olevan ensi vuoden ainoa reikäpelikisansa.
Jos ja kun Mikko sinne menee, niin se on varmaa, että ainakin kolme matsia siellä pelaa.
Samaa toki toivon, mutta ainakin ennen tapahtumaan ovat päässeet OWGR:n 64 parasta osallistumishalukasta ja -kykyistä muistaakseni viikkoa ennen kisaa olevan tilanteen mukaan. Nyt kun kisa siirtyi uudelle paikalle toukokuulle, niin ymmärtääkseni Mikon on mahdollista pudota tämän ulkopuolelle ennen tätä, jos kauden alku menee jostain syystä vihkoon.
Täältä löytyy tämän hetkinen lista suurimpiin kisoihin osallistumisoikeuden saaneista, Match Playta ei ole vielä kellään merkattuna.
Onhan tässäkin hieman taustoitettua juttua…kävi Miko Radio Rockissa kertoilemassa kuulumisia
Ari Hallamaa kirjoitti: (18.12.2014 16:40:44)
ShoulderTurn kirjoitti: (18.12.2014 12:56:09)
35 kuulostaa hyvältä, ja hyvin olennaista olisi, ettei tulisi notkahduksia ja pääsisi myös noihin kaikkiin WGCC-kisoihin menestymään, mukaan lukien Matchplay, joka ei ole vielä saletissa.
Toivottavasti on saletissa, koska Mikko mainitsi sen jo kalenteriin merkanneensa ja olevan ensi vuoden ainoa reikäpelikisansa.
Jos ja kun Mikko sinne menee, niin se on varmaa, että ainakin kolme matsia siellä pelaa.
Hienoa, että Mikon ei tarvinnut sutata kalenteriaan uusiksi. Nyt onkin sitten tiedossa kisa, missä tuota sijoitustakin on mahdollisuus parannella rutkasti.
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Mikko Ilonen 45 OWGR

