Aihe: Majorveikkaus – tulokset US Openista viikolla 25? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Majorveikkaus – tulokset US Openista viikolla 25?

Etusivu Foorumit Yleistä Majorveikkaus – tulokset US Openista viikolla 25?

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Lainaan kilpailun sivuilta: ’Kiitoksia kaikille osallistuneille! Tulokset löydätte tältä sivulta viikolla 25.’ The clock is ticking…golfpisteellä ollaan ilmeisesti töissä lauantaina ja/tai sunnuntaina. 🙂

Niin syntyivät Mastersinkin tulokset kuin Iisakin kirkko. Jotenkin tästä ajatus lipsahti tuohon Digest -projektiin: silloin ei enää riitäkään, että lehti ilmestyy suurinpiirtein muutamien viikkojen haarukassa luvatusta.
    Esim. kirjapaino ei odota ilman sakkoa minuuttiakaan aineistoa, joka toimitetaan sille määrätyissä osissa.
    Lehden myöhästyminen kokonaisella päivällä olisi jo ennenkuulumaton katastrofi.

Mitkä ulkomailta ostetut lehtiformaatit muuten ovat pysyneet Suomessa hengissä.
    Kyllä, Aku Ankka ja Valitut palat. Joten ainakin rima on riittävän korkealla.

Veikkasin Us Openissa seuraavasti: 1) Woods ja 2) Furyk. Miesten sijoitus oli T2. Arvatkaa montako pistettä se tuotti. Se tuotti pelkän viivan: – !
    Diskatkoot minut, mutta nuolemaan en rupea jos ei ole aihetta.

Tutkimme tietokantamme eikä seniorin osallistumista löytynyt, toisin sanoen osallistuminen on jäänyt tekemättä. Golfpisteellä ei ole mitään syytä tai tarvetta diskata ketään leikkimielisestä veikkauksesta.

No, pitipäs sattua. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten – näinhän se menee.

No enhän minä tällaisesta tyhjän päiten narisisi ellen olisi 100 -prosenttisen varmasti lähettänyt veikkaustani US Openista. Minulla on se paperillakin; veikkaushan oli: 1) Woods, 2) Furyk ja 3) Sabbatini.
    Lähetettyäni vastaukseni GP:lle sain normaalin ’kiitos osallistumisesta’ kuittauksen.
    Otan toki koko homman leikin kannalta enkä pisteineni olisi tavoittelemassa mitään palkintosijoja, mutta olisi ollut mielenkiintoista nähdä, joko nousin kympin sakkiin. Joka tapauksessa Masters (30 p.) mukaan lukien minulla on nyt 60 – 70 pinnaa tuntematta tarkemmin näitä jaettujen sijojen pistelaskusysteemejä.
    Vika (tekninen?) on nyt tällä kertaa siellä päässä, joten koen tämän diskauksena vaikka se onkin tehty kohteliain sanankääntein.

Mahdollisuudet siis ovat menneet, mutta yritetään The Openissa taas uudestaan.

PS. Tunnen Golf Digest -magazinen ja tilaan heti sen suomenkielisen version. Itse asiassa voidaan sopia, että tämä on sitova tilaus; Golfpisteellä on kotiosoitteeni ja nimeni. Antaa tulla lehteä ja laskua vaan.

Tuohan on selkäe juttu, veikkauksesi ei ole jostains syystä päätynyt oikeaan paikkaan.

Minulla on taas sellainen ongelma, että valitsemastani pelaajista vain Tiger toi pisteitä! R-kele, en minä suutu, mutta jos Sergion tai Retifin näen tässä loppuviikolla klubin saunassa, saavat kyllä kuulla kunniansa!!

Kiitos BoaKyy, Sinulla on sentään älliä nähdä asiat oikeassa valossa.
    Kirjoitin juuri Golfpisteen palauteboxiin siitä kuinka Teemu Tyryn järjestämissä Et -tourin veikkauskilpailuissa sähköpostiviestit katosivat yhtenään ja putkahtivat (?) selostajan mukaan päivän parin viiveellä perille. Uskokoon ken tahtoo.
    Tässä US Open -asiassa ei varmasti kellään voi olla motiivia väittää osallistuneensa vaikkei olekaan. Kun eivät edes palkinnot a) kiinnosta b) eivät ole loppupeleissä ulottuvilla.
    Olen osallistunut tämän vuoden molempiin veikkauksiin vain lisätäkseni omaa jännitystäni ja mielenkiintoani kisoihin.
    Voiko viestin vastaanottajan tietokanta pettää? Ehkä joku tämän alan tekniikan päälle ymmärtävä osaisi tähän vastata.

En ota kantaa databasen kaatumisee, mutta eihä nii tuloksii us openist ole edes tullu viel?

tepi62 kirjoitti: (28.6.2007 15:51:27)
    En ota kantaa databasen kaatumisee, mutta eihä nii tuloksii us openist ole edes tullu viel?

Kyl niit on iha saatavil tuol, nii!

Sympatiat Seniorin puolella – hän kertoi veikkauksensa paljon ennen US Openin deadlinea – kaikkee voi näköjään tapahtua.

Meilläkin on duunissa pari kaveria joiden työt tietokone välillä hukkaa. Ja sitten ne loput joiden töitä samat järjestelmät koneet eivät hukkaa…

RTFM!

Onhan tuossa koko kisajärjestelyssä golfpisteen osalta muutenkin semmoista hälläväliä meininkiä ettei ihme jos hukkuu useampikin veikkaus. Esimerkkinä mainittakoon että tuossa muutama tunti ennen veikkausajan päättymistä kirjoitin sähköpostia GP:n toimitukseen, että saisiko osallistujalistaan loputkin nimet kun mm. Baddeley ja Clark ja pari muuta puuttuivat. Lisäsivät kyllä ja itse Baddeleyn valkkasinkin sen jokusen hetken ennen ’deadlineä’. Harmi ettei Baddeley Tiger effectiä kestänyt ja Clark jäi myös top10 ulkopuolelle, mutta entä jos olisivat menestyneet..? Baddeley voittoon eikä yhtään oikeata vastausta..hmmm…

Luulen että BUBBA WATSON onnistuu raffissa chipeisssään nyt paremmin ja vie pelin…mikäli osallistuu.

double-eagle kirjoitti: (2.7.2007 15:28:49)
    Luulen että BUBBA WATSON onnistuu raffissa chipeisssään nyt paremmin ja vie pelin…mikäli osallistuu.

Tarkoitatko v. 2008?

Jep jos ne on 2008 viikolla 25 ? : )

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #477283 kohteessaMajorveikkaus – tulokset US Openista viikolla 25?

Etusivu Foorumit Yleistä Majorveikkaus – tulokset US Openista viikolla 25?