Aihe: Luulevatko mainostajat tosiaan että olemme tyhmiä? - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][9]
KilpailuaSuomalaista

Luulevatko mainostajat tosiaan että olemme tyhmiä?

Etusivu Foorumit Yleistä Luulevatko mainostajat tosiaan että olemme tyhmiä?

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Yhä useamman nettisivuston aukaisemiseksi vaaditaan nykyään silmille hyppivän mainostajan sivun sulkemista – niin näköjään myös tällä palstalla. Joskus sulkeminenkaan ei auta, uusin villitys on että ’sulkemisruksin’ valittuaan joutuukin nimenomaan mainostajan sivuille. Voisiko esim.nimimerkki KL kertoa montako rankkua saa jos a) mainosta välttääkseen täytyy rullata sivua alaspäin b) mainoksen poistamiseksi täytyy ruksia se risti tai ainakin odottaa 29 sekuntia mainoksen poistumista tai c) kun luulee poistavansa mainoksen löytääkin itsensä mainostajan sivulta (esimerkkinä ’Do you want to work or live in the USA’ joka hyppii silmille nettiurheilusivuilla). Vastaus kysymykseeni on: olemme tyhmiä, mutta emme kuitenkaan osta.

EFC

Samaa mieltä, ärsyttäviä ovat ja niiden tuotteet eivät välttämäti ole ensimmäisenä hankintalistalla.

KL

sixties kirjoitti: (1.8.2011 22:33:08)
    Yhä useamman nettisivuston aukaisemiseksi vaaditaan nykyään silmille hyppivän mainostajan sivun sulkemista – niin näköjään myös tällä palstalla. Joskus sulkeminenkaan ei auta, uusin villitys on että ’sulkemisruksin’ valittuaan joutuukin nimenomaan mainostajan sivuille. Voisiko esim.nimimerkki KL kertoa montako rankkua saa jos a) mainosta välttääkseen täytyy rullata sivua alaspäin b) mainoksen poistamiseksi täytyy ruksia se risti tai ainakin odottaa 29 sekuntia mainoksen poistumista tai c) kun luulee poistavansa mainoksen löytääkin itsensä mainostajan sivulta (esimerkkinä ’Do you want to work or live in the USA’ joka hyppii silmille nettiurheilusivuilla).

Vastaus kysymykseeni on: olemme tyhmiä, mutta emme kuitenkaan osta.

Käsittääkseni vastasit otsikon kysymykseen ihan itse, tosin vain omalta kohdaltasi.

KL

EFC kirjoitti: (1.8.2011 22:39:47)
    Samaa mieltä, ärsyttäviä ovat ja niiden tuotteet eivät välttämäti ole ensimmäisenä hankintalistalla.

Totta. Mukavampaa ja ennen kaikkea helpompaa olisi maksaa puoli euroa per sivun päivitys ja välttää mainosten katseleminen.

KL

sixties kirjoitti: (1.8.2011 22:33:08)
    Yhä useamman nettisivuston aukaisemiseksi vaaditaan nykyään silmille hyppivän mainostajan sivun sulkemista – niin näköjään myös tällä palstalla.

Firefoxilla ei ainakaan minulle tule yhtäkään mainosta tämän forumin sivua käynnistäessäni, ainkaan sellaista, joka minun pitäisi itse sulkea. Voiko tästä vetää sen johtopäätöksen, että mainostajat ovat kohdallani jo luopuneet toivosta saada jotakin myydyksi?

Firefoxia kannattaa käyttää.

Valitse Työkalut/Lisäosat

Hae ”Adblock” (oikea yläkulma)

Asenna Adblock plus

Käynnistä Firefox uudestaan

Valitse Työkalut / Adblockplus asetukset

Valitse suodattimet / lisää suodatintilaus

Valitse listalta ”Wiltteri”

Helpottaa elämää paljon.

Pop-upeille on vastaava Adblock-palvelu.

EFC

KL kirjoitti: (1.8.2011 22:42:44)

Totta. Mukavampaa ja ennen kaikkea helpompaa olisi maksaa puoli euroa per sivun päivitys ja välttää mainosten katseleminen.

Ei nyt ihan noinkaan, esim. noi tossa sivussa olevat mainokset eivät häiritse lainkaan, mutta ymmärrä ihan miten haluat.

EFC

EFC kirjoitti: (1.8.2011 23:15:40)

KL kirjoitti: (1.8.2011 22:42:44)

Ei nyt ihan noinkaan, esim. noi tossa sivussa olevat mainokset eivät häiritse lainkaan, mutta ymmärrä ihan miten haluat.

Edit: eipä nuo sivussa olevat välinemainostajatkaan meikästä juur asiakasta saa, sillä nykyiset välineet ovat vasta reilut 5v vanhoja, mieluummin vaikka piipahdan proon pakeilla.

Oliskohan niin, että ilman noita mainoksia eivät nämäkään sivut kauaa pyörisi?

ts

GolfBot kirjoitti: (1.8.2011 23:24:20)

Mainoksia on niin moneen lähtöön. Nuo silmille hyppäävät ja itse suljettavat osoittavat vain huonoa makua ja sivistyksen puutetta. Sekä mainostajalta, että myös mainospaikan tarjoajalta.

Ja alkuperäiseen kysymykseen: ei ne mitään luule. Ovat vaan itse

ts kirjoitti: (1.8.2011 23:34:53)

Mainoksia on niin moneen lähtöön. Nuo silmille hyppäävät ja itse suljettavat osoittavat vain huonoa makua ja sivistyksen puutetta. Sekä mainostajalta, että myös mainospaikan tarjoajalta.

Ja alkuperäiseen kysymykseen: ei ne mitään luule. Ovat vaan itse

Vielä huonompaa makua ja suurempaa sivistyksen puutetta edustavat nuo flash-mainokset. Uittu, että uituttaa ja vielä silmiä särkee, kun ne pyörivät ja keikkuvat kuin ikiliikkujat, Prkl…

niiin ja loppujenlopuksi olemmeko me tämän palstan lukijoina sivuston kohderyhmää, vaiko mainostajalle myytävää tuotetta ?

pop-up mainos minunkohdallani => tuotteen pitää olla jotain erityisen välttämätöntä että tarve ostaa voittaisi halveksunnan ko. mainostyyppiä ja sitä käyttävää mainostajaa kohtaan

Onneksi on vielä olemassa golf-foorumi jossa ei ole mainoksia ja vieläpä Suomalainen.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #438274 kohteessaLuulevatko mainostajat tosiaan että olemme tyhmiä?

Etusivu Foorumit Yleistä Luulevatko mainostajat tosiaan että olemme tyhmiä?