Aihe: Lomille lomps… - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Lomille lomps…

Etusivu Foorumit Yleistä Lomille lomps…

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • …hiIIhaa jiIHaa ja lällätilää =) Ei vaineskaan, hyvää Jussia myös niille jotka kohmelossa palaavat maanantaina töIHin 🙂 Huomisaamuna tosin ei parane olla gauhia krapula ko starttaan 8:40. NäIHnän se juhannus mukavasti alkaa. Lällätilää! Eikun hyvää Jussia 🙂

Mä näen jo sieluni silmin, kun sä vetäiset 8:55 Hattulan 2. väylällä topperin vesiesteeseen… lällätilää!

Ei jaksa se topperi edes lampeen asti.. vasta toisella duffaa sinne lällätiläää 🙂 roppi ja kylkkärinä pitkäks lällätiläää… laprokin loppuu jo neljännen veulan jälkeen lällätilää… Hyvää lomaa ilon kautta Kebaxille 😀

Höpöhöpö, Eilenkin Antti teki paarin Pipalan kakoselle. Huomenna ei tuu yhtään sen huonompaa. Kyllähän sille jo laproo ottaa.

Aurinkoisia pelikelejä Antille ja varaudu siihen, että me tehdään heinäkuussa Vallun kanssa invaasio Pipolaan :o).

Juu kaikki vaan pipolaan. Ja jos se kakkonen (140m) ei tunnu tarpeeks pitkältä nin ainahan voi koittaa siältä takaa. Hattulassa kun bäkärillä on jonkun verran eroa. Toisin kuin joillain kisakentillä 😉

Nimetön

Just. Mä menin Mikkeliin juhannusta viettämään ja kun perjantai aamuna aloin pukeutua kierrosta varten niin eipä löytynyt kuin T-paitoja laukusta! Olin unohtanut kauluspaitani kotiin Vantaalle. No sit päätin huristaa kuitenkin clubille. Onhan siellä proshoppi josta saa paidan. Clupi auki juhannuksena klo 12.00-16.00. Kello oli 9 aamusella. Sit mä puttailin siinä harjoitus greenillä puolisen tuntia ja lähdin juhannusta viettämään. Otti päähän kun ei päässyt juhannuksena golffaamaan

… pitämättömiä ja pidettyjä. Ja lapropulloja samal viisiin – täysiä ja tyhjiä. Mulla nuita jälkimmäisiä. Voi elämä. Ja sataakin viä…

Älä AB masennu. Optimisti ajattelee aina niin, että taasen ens kesänä on uusi loma edessä, kaupan hyllyt notkuvat täysinäisiä Laproja ja seuraava kierros on SE :o)

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #348694 kohteessaLomille lomps…

Etusivu Foorumit Yleistä Lomille lomps…