Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Loistava Kirja!
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Täytyy sanoa, että aluksi olin hieman skeptinen pukin tuomaan Bob Rotellan psyykkisenvalmennuksen golfoppaaseen, ’Golfarin ajatuksissa’. Mutta luettuani kirjan läpi, jo pariin otteeseen, olen täysin vakuuttunut, että kysessä on paras golfopetusopas, mihin olen ikinä törmännyt. Ei välttämättä sovi kaikille, mutta suosittelen selaamaan. Suuri osa jutuista on kuin suoraan omasta pikku pääkopasta kesken kierroksen.
On hankintalistalla tää kehuttu opas- menttaalikoohvin puolelta- pitemmän päälle siltä tärkeimmältä ja lyhimmältä väylältä.
Routamaalla on samast aiheesta hyvii novellei
GP:n expert-palstalla – samaa sarja.
Koohviskii pätee varmaankolomijako
– koohvitiedot
– koohvitaidot
– kolohviasenne.
Luultavasti edetään tiedoista -taitoihin , joka on PRO-opetuksen ja kirjaviisauden ohella kunkin henkilökohtaista harjoitteluu – tuhansii svingei 3- 7 vuoteen – et syntyy ikisvingi.
Sit siirrytään yhä enemmän asenteisiin.
Tää harkka puole kirja on taas samassa erinomaisessa skaalassa se Stweve Newellin ’ Golfopas ’ Svingistä puttiin.
Luultavasti nää kaksi kirjaa Rotello & Newell on kolohvarin yksi peruskoulu.
Rotellon kirjan arvo nousee ku kilapilu tulee joko itsensä tai toisten kanssa merkkaamaan yhä enemmän tuloksen pysymistä kilpailupaineessa taitojen tasolla – tai jopa ylittämään ne.
Se on pienestä kii.
Joulupukki oli onnistunut kun sain lahjaksi….
Ihme 17. viheriöllä on romaani, joka lämmittää golfarin mieltä kuin villapaita koleana pelipäivänä. James Patterson kirjailijana.
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Loistava Kirja!