Aihe: Lippu Talin kilpailuun.. - Golfpiste.com

15.7.–22.7. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][10]
KilpailuaSuomalaista

Lippu Talin kilpailuun..

Etusivu Foorumit Yleistä Lippu Talin kilpailuun..

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 31)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Meikäläiselle kävi satumainen onni ja voitin arvonnassa lipun sunnuntaipäivälle. Olen kuitenkin samaan aikaan kilpailemassa ulkomailla, joten miellelläni antaisin lippuni uudelleen arvottavaksi. Tai mahdollisesti jollekin muulle ko. Talin kilpailusta kiinnostuneelle..

Mulla voisi olla lippua vailla oleva sälli tiedossa…

Voisikohan lippujen arpojat hoitaa asian ja nimetä/vaihtaa minulle arvonnassa osuneen lipun saadaksi IsoPahaR:n?

KL

Jylan kirjoitti: (27.8.2006 18:02:33)
    Voisikohan lippujen arpojat hoitaa asian ja nimetä/vaihtaa minulle arvonnassa osuneen lipun saadaksi IsoPahaR:n?

Eivätkös ne liput ole noudettavissa oikealla nimellä nimimerkin sijaan? Tuskin siellä sentään henkilöllisyystodistusta aletaan kysellä. Minullakin saattaa olla pari ylimääräistä, kun sattui työmatka Ranskaan tuolle ajalle.

Täältäkin olisi vapaata lippua kiinnostuneelle.

Nimetön

Minulla olisi myös perjantaiksi jos joku on kiinnostunut. En itse tarvitse kun olen cädinä..

Jos kiinnostaa, soita 040 41 45 846

tmv

Mikäli jollain on ylimääräinen, niin voisin vastaanottaa toisen lipun lauantaille kun onni suosi arvonnassa yhden lipun verran.

kaipaisin lippua sunnuntaille. ei kehtaa yksin mennä..

KL

tmv kirjoitti: (27.8.2006 21:57:35)
    Mikäli jollain on ylimääräinen, niin voisin vastaanottaa toisen lipun lauantaille kun onni suosi arvonnassa yhden lipun verran.

Kyllä löytyy vaikka kaksi, laita sähköpostia katinite(at)suomi24.fi

Myy

Mulla olisi yksi ylimääräinen lippu lauantaille. Löytyykö seuraa? Virvokkeet kaupan päälle!

Täältä löytyy kiinnostusta, jos jollakulla on ylimääräinen lippu (tai ylimääräiset liput). Sunnuntai ois kiva, mutta muutkin päivät kelpaa. Laittakaa sähköpostia tulemaan.

Tässä mun s-posti jos laitat sinne yhteystiedot niin katsotaan miten homma hoituisi parhaiten. isopaha.r@hotmail.com

Myy kirjoitti: (27.8.2006 22:17:32)
    Mulla olisi yksi ylimääräinen lippu lauantaille. Löytyykö seuraa? Virvokkeet kaupan päälle!

Täällä olisi yksi innokas. Alkaa viikonlopun menot ja menemättömyydet selvitä vähitellen, joten lauantaina voisin lähteä kisaa katsomaan. Käy sekä lippu että seurakin, ja miksei juomatkin 🙂

Myy

Rautatykki kirjoitti: (28.8.2006 13:47:44)

Myy kirjoitti: (27.8.2006 22:17:32)

Täällä olisi yksi innokas. Alkaa viikonlopun menot ja menemättömyydet selvitä vähitellen, joten lauantaina voisin lähteä kisaa katsomaan. Käy sekä lippu että seurakin, ja miksei juomatkin 🙂

Kiinni veti! Harmittaisi jättää lippuja käyttämättä. Sovitaan s-postilla tarkemmat koordinaatit.

Myy kirjoitti: (28.8.2006 21:25:45)
    Kiinni veti! Harmittaisi jättää lippuja käyttämättä. Sovitaan s-postilla tarkemmat koordinaatit.

Näin teemme, kiitos ja kumarrus!

Rautatykki kirjoitti: (28.8.2006 22:19:09)

Myy kirjoitti: (28.8.2006 21:25:45)

Näin teemme, kiitos ja kumarrus!

Sitten kun teillä on koordinantit tiedossa tulkaa morjestamaan minua ja Lauraa.

Nimetön

Jos kiinnostaa lippu lauantaille, niin viestiä rfc@city.fi

tmv

KL kirjoitti: (27.8.2006 22:07:46)
    Kyllä löytyy vaikka kaksi, laita sähköpostia katinite(at)suomi24.fi

Meiliä laitettu.

Vieläkö löytyy lippuja? Minulla olisi tarve kahdelle mielellään sunnuntaille…

Työeste perjantaina!

Lippu joutaa tarvitsevalle. meiliosoitteentapainen löytyy profiilista.

…että silleen

Vieläkö olis jollain pari lippua perjantaille?

Yks lippu perjantaille tai lauantaille hakusessa. Maili profiilissa.

Minulla on yksi perjantaiksi. Laitoin sinulle mailia. Ilmoittele mikäli kiinnostusta löytyy.

Hei! Jos jollakulla on ylimääräisiä lippuja olisin kiinnostunut, haluaisin moikata Jenniä, on tuttu Keimolan Golfin ajoilta 13v taakse.
    Sähköposti heimo.mikkanen’kolumbus.fi
    Kiitos

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 31)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #487941 kohteessaLippu Talin kilpailuun..

Etusivu Foorumit Yleistä Lippu Talin kilpailuun..

Kotimaista laatusisältöä evästeiden avulla

Keräämme yhdessä kumppaneidemme (96) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.

Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:

Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.

Tarkoitukset

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.

Tietosuoja