Aihe: LD-kisojen säännöistä sääntökysymys n:o 170 - Golfpiste.com

19.11.–26.11. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[4][2]
KilpailuaSuomalaista

LD-kisojen säännöistä sääntökysymys n:o 170

Etusivu Foorumit Säännöt LD-kisojen säännöistä sääntökysymys n:o 170

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Taustaa: osallistun lauantaina reikäpeliotteluun jossa lisämausteena on Pisin Draivi – kilpailu. KsVäylä, Wiurilan # 16, on par – 3. Isäntä lyö keltaisilta [120 m] ja antoi ylimielisyydessään minulle luvan lyödä punaisilta [100 m]. Kysymys: mitäpäs, jos pallo menee greenille asti? Onko kisassa mukana? Tiedän, notta yleensä vain väyläosumat mitataan.

Par3 väylällä et voi saada väyläosumaa, tai ainakaan sellaista ei tilastoida.

Pisin draivi -kisa 120m alamäkiväylällä??? Tai no voihan siitä lyödä 17 tiiauspaikan yli rangelle kun siellä on mittalaputkin valmiina …

KL

Eikö se olekaan Pisin Putti -kilpailu?

Mulla on yks kaveri, joka avaa oikeastaan kaikki väylät draiverilla. Par3:silla se lyö ’pienen draivin’.

Tämä tiedonjyvä varmaan auttoi aika paljon.

Nimetön

Hyvä XXL. Epäilen, että Sinua hönäytettiin. En ainakaan katso, että olet isommassa kiitollisuudenvelassa tuosta myönnytyksestä tiipaikan suhteen. Mahdollisesti kyseessä on komplotti, jolla Sinut yritetään saada pinnistämään drivesi takaraffiin ja siten todennäköiseen tappioon!

KL

No, osuitko väylään? Kuka voitti? Kaatuiko bear?

No siinä kävi niin, notta keltaisilta lyötiin kumpikin. Ja kumpikaan ei tavoitellut LD – kisan voittoa vaan yritti lähimmäksi lippua. Tässä hommassa taisin pärjätä, mutta kun KsSuoritus ei kuulunut agendaan, niin varsinaisia mittauksia ei suoritettu. Joka tapauksessa reikä tasattiin: par/par.

Reikäpelissä tuli niin sanotusti huolella turpaan; taisi olla 3 & 2, tai jotain. Etuysi meni kutkuttavasti tasoihin, mutta sitten isäntä alkoi löytää väylät. Ja löysikin aika saatanan kaukaa. Kyllä golfissa hyvä peruskunto auttaa. Jyrkkä Draw onkin vedellyt ympäri Espoon hienostokaupunginosia pitkiä sauvakävelysessioita jotka nyt syksyllä kantavat satoa. Itse kierroksesta haluan muistaa vain viimeisen reiän (veemäinen par-5, 450 m) jonka löin kahdella päälle ja tein helpon birdien.

Ja tokihan me bearit kumottiin. Isäntä reikäpelin voittajan ominaisuudessa kiikutti pöytään. Ja tarjosipa vielä maukkaat makkararajutskat, eli french hot dogit lisukkeeksi. Miltei liikuttavaa oli JD:n huolenpito hodarin käsittelyssä; hän varoitteli sen saattavan purskauttaa mausteet rinnuksille, jos sitä käsittelee varomattomasti. Miesparka ei tunnu oivaltavan, notta vaikka golfissa olen ns. tuupparitasoa, niin hodarin syönnissä olen maailmanluokkaa…

KL

Olitte voittajia siis molemmat, JD reikäpelissä ja sinä hodarin syönnissä!

Tuollainen vähäinen asia kuin tappio reikäpelissä ei mitenkään voi himmentää kierroksen lopussa siintävää bearia. Itse asiassa, luulen tappiosi johtuvan juurikin tuosta, eli pelisi alkoi tökkiä kuolan alkaessa valua grippeihin palkintojuomaasi ajatellessasi ja mailojen alkaessa pyöriä holtittomasti kämmenissäsi. Eikös vain peli kääntynytkin tappion alamäkeen juurikin jälkimmäisellä ysillä, jolla askel alkoi painaa ja jano heikentää paitsi (ulko)näköä niin myös avausten pituutta ja tarkkuutta? Kyllä vain, näin siinä on päässyt käymään, uskon lujasti!

Varmemmaksi vakuudeksi väitteelleni käy juuri tuo viimeisen väylän suoritus. Otteluhan oli jo tuossa vaiheessa hävitty (3/2 tai jotakin) ja par5 kahdella päälle kuvastaa suunnatonta kiirettä bearin kimppuun!

Analyysisi on viiltävän tarkka ja totuudenmukainen! Tosin kiistän kuolanneeni mutta tunnustan, notta kyllä siinä vähän kämmenet hikosivat…

Yhdyn pitkälti Jäsen XXL:n raporttiin. Tosin kävelysauvoihin en ole koskenut enkä koske.

’Unohdit’ kokonaan mainita kierroksen järisyttävimmän kokemuksen. Olit vakain tuumin ja harkiten hankkinut heteropiireissä varsin vähän käytetyt kiiltävät housut, joissa oli kaiken huippuna reiden sivussa tiiteline! Siihen olit täräyttänyt vielä uutuuttaan hohtava valkoisen tiin. Perkele notta meni pasmat sekaisin. Taisin padota tätä sisälläni aina 10. griinille asti, kunnes yhtenä ryöppynä tilitin mieltä vaivaavan asian. Helpotus oli suuri, kun tavallaan olit myötämielinen kritiikilleni. Silloin alkoi griinit taas löytyä.

Jyrkkä Draw kirjoitti: (2.10.2006 14:16:39)
    Olit vakain tuumin ja harkiten hankkinut heteropiireissä varsin vähän käytetyt kiiltävät housut, joissa oli kaiken huippuna reiden sivussa tiiteline! Siihen olit täräyttänyt vielä uutuuttaan hohtava valkoisen tiin.

KsDongarit ovat keski-eurooppalaisten golfaavien salonkileijonien suosimaa Alex Ceijka-mallistoa johon verhoutuvat Suomessa vain tyylitietoisimmat tour – pelaajat. Ja minä. Myönnän auliisti, notta se teeteline housun sivusaumassa on vähän liikaa. Lupaan olla käyttämättä sitä. Paitsi, kun tulen Wiurilaan!

Huomasitko muuten kuinka housujen istuva leikkaus ja selkeästi kalliin näköinen, himmeän hohtava materiaali sai seurueessamme pelaavan ladyn mykistymään. Naisparka parka ei saanut sanaa suustaan koko kierroksen aikana. Hän oli niin intohimojensa vallassa. Tunsin selkeästi hänestä väreilevän myskintuoksun.

Mutta voit olla varma, notta kun kotiin päästiin niin ryssänsinisissä lökäpöksyissä esiintyneen ukonturjakkeen garderoobi pantiin ruotuun!

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: LD-kisojen säännöistä sääntökysymys n:o 170

Etusivu Foorumit Säännöt LD-kisojen säännöistä sääntökysymys n:o 170