Aihe: Länsi-Suomalaisen Golfarin Kevätpäiväkirja - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Länsi-Suomalaisen Golfarin Kevätpäiväkirja

Etusivu Foorumit Yleistä Länsi-Suomalaisen Golfarin Kevätpäiväkirja

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • 12.3 Rakas päiväkirja! Tästä se lähtee jes jes. Rakas saksalainen kauppani muistuttaa minua tulevasta kesästä tuomalla Golf tarvikkeet myyntiin. Tietysti minun oli tuen ja oman mielenterveyteni vuoksi ostettava jotain. Päädyin 4.99 maksavaan puttireikään. Että on komee, siinä sitten puttailen olohuoneessa samalla kun katselen telkkaria ja ulkona tulee vittu maaliskuun puolessa välissä vakaasuoraa LUNTA. 18.3 Päiväkirjani rakas! Kuulin tänään iloisen uutisen. Se sai toki oman mieleni hieman kateelliseksi. Ystäväni asuu Englannissa sumujen ja sateiden maassa. Siellä on kuulemma kentät jo pelikunnossa. Olisipa mukava mennä koulu-/työpäivän jälkeen tai aikana vähän itsekin pelailemaan. Tai olisi SAATANA edes paikka, jossa voisi vedellä täysi mittaista löyntiä. 20.3 Rakas päiväkirja! Uutinen aiheutti minulle varmaan jonkun optimisminpuuskan. Otin sitten varmuuden vuoksi mailat mukaan, kun lähdin Vaasasta Turkuun viikoksi. Eihän sitä koskaan tiedä josko Turussa jo olisi hieman paremmat kelit? Eihän? 21.3 Rakas päiväkirja! No eipä paljon näytä paremmalta golvit täällä Turussakaan. Pakkasta on saatana aamulla 15 astetta VIISITOISTA ei taida alkaa greenit vielä sulamaan vai mitä luulet? Saatana onneksi voin surffata golfpiste.comin ja edwinwatts.comin sivuilla haaveillen uusista mailoista tai käydä vähän kattelemassa uusien kenttien speksejä. Vittu kyllä on hienoo. Ei paljon enää tästä parane fiilikset. Eikun kun opiskelemaan. 22.3 Rakas päiväkirja! No niin jo alkaa vähän kelitkin lämpenemään. Aamulla pysty jo polkemaan kouluun ja päivällä aurinko lämmittää niin poskia, että housut kastuu muistellessa viime kesän hetkiä kentällä. Toki golvi rajoittuu vieläkin rakkaaksi tulleseen Lidlin reikään puttailuun. Ja senkin aikana joku kehtaa nipottaa jostain farkuista, jotka ei ole naulassa. Mieltäni toki lämmittä tieto lähestyvästä KURARANGE ajasta. Silloin siis kaivetaan mutaisesta Rangesta palloja selkä vääränä aina kello tasalta ja puolelta. Sitten lätkitään palloja melko kylmään vastatuuleen. Aina silloin tällöin Aurinkokin paistaa. Kesä se on jo niin lähellä 😉

Lisää tuskaa perkele
    Osui tuossa nelosen sääsivu (s.153) eteen ja siellä luvataan etä tämä golfarin painajainen jatkuu ainakin huhtikuun alkuun
    Menee kauden aloitus todella pitkälle. Saa nähdä pelataanko huhtikuussa olenkaan, näillä leveyspiireillä
    SATTUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Totta puhutte perkele!!!
    Ei tässä mitään järkeä ole kun joka aamu nousee lämpimästä sängystä ja raahaa itsensä 15 asteen pakkasessa kahden korttelin päähän töihin. Turku ei todellakaan näytä samalta kuin viime vuonna tähän aikaan…
    Lisää lunta tupaan lykkää forecan säätiedoitukset jotka sahaa -3 ja -15 välillä oli päivä sitten mikä tahansa…

No… Thaimaassa näytti olevan +35. Sinne siis…………….

IsoPahaR kirjoitti: (22.3.2006 20:04:48)
    Totta puhutte perkele!!!
    Ei tässä mitään järkeä ole kun joka aamu nousee lämpimästä sängystä ja raahaa itsensä 15 asteen pakkasessa kahden korttelin päähän töihin. Turku ei todellakaan näytä samalta kuin viime vuonna tähän aikaan…

Onneks päivisin aina osa jäästä sulaa ja valuu jokeen hitaasti, mutta varmasti. Eipä se silti vielä lämmitä aamuisin kun kävelen Aurajoen vartta ja ylikin töihin ja viima on pahimmillaan.

Kyllä näistä keleistä pitää saada jo kompensaatiota esim. monien loistavien kesäpäivien muodossa.

Gola is fun kirjoitti: (22.3.2006 15:55:29)
    22.3
    Rakas päiväkirja!
    No niin jo alkaa vähän kelitkin lämpenemään. Aamulla pysty jo polkemaan kouluun
    ja päivällä aurinko lämmittää niin poskia, että housut kastuu muistellessa
    viime kesän hetkiä kentällä.

Niin, jokainen toki kokee pelaamisen nautinnon omalla tavallaan…

Nimetön

Uuh taitaa olla mun ihkuimman golfkaverin kirjuutuksia, oikein kastu lahkeet nyt, rapuloissa uudestaan 1. toukokuuta kentälle? 🙂

fädäs otaksun?

Noh noh, eipäs huudella täällä. En ainakaan tietääkseni oo toisella nimimerkillä tollasia kirjotellu..Sitäpaitsi mä oon sotkenu fillarilla kouluun koko **tun pitkän talven. 🙂
    Ja sillon otetaan joo miehestä mittaa jos vaan kenttä on auki.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #492078 kohteessaLänsi-Suomalaisen Golfarin Kevätpäiväkirja

Etusivu Foorumit Yleistä Länsi-Suomalaisen Golfarin Kevätpäiväkirja