Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › ”Kylmästä Lämpimään” – Nuorten golfareiden seikkailu Thaimaassa
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Täältähän löytyy tuttuja herrasmiehiä kaikille! Onko kukaan kuullu tästä projektista? Itse törmään ekaa kertaa ja pisti silmään että ”Nyt loppui Suomen golfissa jääkausi!” Tosta löytyy koko juttu. http://www.minnethaimaassa.com/thaimaa-golf-blogi/kylmasta-lampimaan-nuoret-suomalaiset-golfammattilaiset-thaimaassa/ Ajatuksia miten tällänen tulee toimimaan ja mitenkä jätkät pärjää Thaimaan lämmössä?
Täytyy kyllä nostaa hattua – ainakin nimimerkille. Se on luotu profiilin mukaan 2004, ja nyt ensimmäinen viesti…
Hyvä puffi anyway… onnea kavereille.
Forumin tiedot
Käyttäjätunnus luotu: 20.5.2004
Viestejä: 1 kpl
Viimeisin viesti: 18.10.2014 21:33:12Haha joo nuorempana tehdyt tunnukset ja Tilastonurkka oli sillon kovassa käytössä. Nyt löysin sitten tämän fooruminkin. =)
Jep toivotaan että jätkät pärjää!
Kyllä nuoret osaa. Hyvä paikan valinta.Laulun sanoin ’kylmästä lämpimään,tahdon päästä sua …. , mutta näyttää pelitkin sujuvan.
On ollut vissiin kiireitä, tai sitten ei ole ollut asiaa. Ite jos pelaisin ulkomailla niin en lähtis Taikkuihin.
Range kirjoitti: (19.10.2014 9:21:52)
Täytyy kyllä nostaa hattua – ainakin nimimerkille. Se on luotu profiilin mukaan 2004, ja nyt ensimmäinen viesti…Hyvä puffi anyway… onnea kavereille.
Forumin tiedot
Käyttäjätunnus luotu: 20.5.2004
Viestejä: 1 kpl
Viimeisin viesti: 18.10.2014 21:33:12On ollut kiireitä, ei ole kerennyt tai jotain.
Tästähän on tosi hauskaa juttua gogolf.fi-sivuilla, kyllä siellä ihan tosissaan ollaan – miksi tällaista ei saisi kirjoitta Forumille vaan heti ollaan irvailemassa kirjoittajalle?
Viimeksi äänessä Janne Kaske:
Team JRHKC -
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › ”Kylmästä Lämpimään” – Nuorten golfareiden seikkailu Thaimaassa

