Aihe: ”Kylmästä Lämpimään” – Nuorten golfareiden seikkailu Thaimaassa - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

”Kylmästä Lämpimään” – Nuorten golfareiden seikkailu Thaimaassa

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu ”Kylmästä Lämpimään” – Nuorten golfareiden seikkailu Thaimaassa

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #165050 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Täältähän löytyy tuttuja herrasmiehiä kaikille! Onko kukaan kuullu tästä projektista? Itse törmään ekaa kertaa ja pisti silmään että ”Nyt loppui Suomen golfissa jääkausi!” Tosta löytyy koko juttu. http://www.minnethaimaassa.com/thaimaa-golf-blogi/kylmasta-lampimaan-nuoret-suomalaiset-golfammattilaiset-thaimaassa/
 Ajatuksia miten tällänen tulee toimimaan ja mitenkä jätkät pärjää Thaimaan lämmössä?

    #199780 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Täytyy kyllä nostaa hattua – ainakin nimimerkille. Se on luotu profiilin mukaan 2004, ja nyt ensimmäinen viesti…

    Hyvä puffi anyway… onnea kavereille.

    Forumin tiedot

    Käyttäjätunnus luotu: 20.5.2004
    Viestejä: 1 kpl
    Viimeisin viesti: 18.10.2014 21:33:12

    #199781 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Haha joo nuorempana tehdyt tunnukset ja Tilastonurkka oli sillon kovassa käytössä. Nyt löysin sitten tämän fooruminkin. =)

    Jep toivotaan että jätkät pärjää!

    #199782 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kyllä nuoret osaa. Hyvä paikan valinta.Laulun sanoin ’kylmästä lämpimään,tahdon päästä sua …. , mutta näyttää pelitkin sujuvan.

    On ollut vissiin kiireitä, tai sitten ei ole ollut asiaa. Ite jos pelaisin ulkomailla niin en lähtis Taikkuihin.

    Range kirjoitti: (19.10.2014 9:21:52)
    Täytyy kyllä nostaa hattua – ainakin nimimerkille. Se on luotu profiilin mukaan 2004, ja nyt ensimmäinen viesti…

    Hyvä puffi anyway… onnea kavereille.

    Forumin tiedot

    Käyttäjätunnus luotu: 20.5.2004
    Viestejä: 1 kpl
    Viimeisin viesti: 18.10.2014 21:33:12

    On ollut kiireitä, ei ole kerennyt tai jotain.

    Tästähän on tosi hauskaa juttua gogolf.fi-sivuilla, kyllä siellä ihan tosissaan ollaan – miksi tällaista ei saisi kirjoitta Forumille vaan heti ollaan irvailemassa kirjoittajalle?

    Viimeksi äänessä Janne Kaske:
    Team JRHKC

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: ”Kylmästä Lämpimään” – Nuorten golfareiden seikkailu Thaimaassa

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu ”Kylmästä Lämpimään” – Nuorten golfareiden seikkailu Thaimaassa