Aihe: Kumpi on parempaa seksi vai golf ? - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Kumpi on parempaa seksi vai golf ?

Etusivu Foorumit Yleistä Kumpi on parempaa seksi vai golf ?

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Itse sanoisin, että kunnon 4 tunnin golf-kierros voittaa aina huonon 10 minuutin seksin. Mitä mieltä muut ovat?

Olen samaa mieltä jos jälkimäinen jää tuohon 10 minuuttiin, mutta jos käännetää 6 tunnin kierros sateessa ruuhkaisella kentällä tai 60 minuuttia kunnon seksiä. Mielummin vietän tunnin mukavasti.

Sanotaan kuitenkin, että aikaa varattava molemmille !

Kumpaa kaipasit enemmän tuohon kellonaikaan?

Siinä lienee vastaus.

Kumpaakin täytyy harjoitella ja taitoja hioa mutta koskaan ei liene täysin valmis.

(^_^)

en ole seksiä murrosiän jälkeen kokeillut, kun kaikki ylimääräinen aika menee golfin parissa. Vaikee sanoa.

Ohjenuora voisi kuitenkin olla;

touko-syyskuu välinen aika puhtaasti golfiin ja muu aika lähipeliharjoitteluun sisätiloissa?

hih hih

Onko omena parempi kuin appelsiini? Kannatan tieteellisempää lähestymistapaa. Oletan, että molempien lajien vehkeet ja pelialueet ovat kaikille tuttuja. Kannatan koehenkilöiden avulla tehtävää testiä ja olen innolla mukana kelpoisia kaniineja valittaessa.

Jos molemmat lajit testataan vielä identtiset kauneusarvot omaavalla pelikentällä, tulee meidän firma melko varmasti sponssaamaan. Itse osallistuisin molemmissa lajeissa pro-am-tyyppiseen testiin ulkomaisilla pelikentillä, koska molempien lajien osalta nykyiset pari-kolme vakiopelialuetta ovat jo liiankin tuttuja, valitettavasti ainakin pidemmän ja takkuisen raffin puolella.

Kaikkein mielenkiintoisinta olisi kuitenkin yhdistää nämä lajit, tähän viittaava viestiketjuhan eli jokin aika sitten palstalla. Arvelen nykymallisten golf-autojen olevan kombitestiin sopimattomia, joten insinöörit ja muut arvoisat keskustelijat huomio, design-tehtävänä on rakentaa makuuvaunuosasto golf-autoon, mitä kaikkea kivaa sieltä pitäisi löytyä?

Aivan golfhistorian alusta asti on tunnettu golfin stimuloiva vaikutus seksiin. Siksi pitkään naisia ei voitu päästää kentille laisinkaan. Vielä sittenkin kun eri sukupuolta olevat saattoivat kohdata samaan aikaan samalla kentällä pukeutumisella pyrittiin tekmään erotiikan häiriö mahdollisimman vähäiseksi. Lahkeen- ja hihan pituus, kaula-aukon muoto ja koko, vaatetuksen värit jne kielivät siitä, että näitä kahta hienoa asiaa ei missään nimessä haluttu tuoda samalle pelikentälle.

Vaalruus, ajattele jos valvoja hoputtaisi sinua sekunttikellon kanssa siirtymään seuraavalle reiälle. Ei yhdistetä golfia ja erotiikkaa.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #389003 kohteessaKumpi on parempaa seksi vai golf ?

Etusivu Foorumit Yleistä Kumpi on parempaa seksi vai golf ?