Aihe: Kuka on Wanhoista Wanhin - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Kuka on Wanhoista Wanhin

Etusivu Foorumit Yleistä Kuka on Wanhoista Wanhin

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 32)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tuossa kun mailanhuppuketjua lueskelin satuin alkaa selailemaan käyttäjien profiileja. Tai siis oikeastaan käyttäjätunnusten luomisajankohtaa. Yllätyin kovasti että itsekin tulee jo viivivuotissynttärit kohtapuoliin. Nopeasti veikaten olisin väittänyt kolmea vuotta. Äkkiä se aika meni. Mutta määrä korvaa laadun. Jos en olisi keikkaillut lukuisissa hevibändeissä juniorina ja korvannut kuuloni tinnituksella, olisin varmaan kuullut oikein viuhahduksenkin, muttä tod. näk. em. syistä jäi huomaamatta ääni Hän. Siinä uteliaisuuttani nimimerkkejä aiheesta innostuneena selailemalla, aikaisin löytämäni käyttäjätunnuksen luoja on Januz, seuraavalla profiilitekstillä: Käyttäjätunnus luotu: 23.11.2000 Viestejä: 2175 kpl Viimeisin viesti: 1.10.2007 13:22:14 Kukas pistää paremmaksi? Oma käyttäjätunnukseni luotiin 2002 lopussa ja viestejä vajaa 2000, joka on noin neljä ja puoli vuotta ennen esim tuplakotkaa. Ja noin tuhat viestiä vähemmän. Tosin ilkeilyn lomassa on huomioitava että ensimmäiset 1500 viestiä todennäköisesti kirjoitin ensimmäisen vuoden aikana, että kunnia heidän muistoilleen toivottaa Hän. R.I.P. Puhun siis muistoista, en tuplakotkasta, kaltaisineen. Luulisin. Koska tämä koko sivusto muuten alkoi ja ketkä aktiivikirjoittajat ovat täällä olleet siitä saakka? Vai annammeko Januzille kukkia ja suukon poskelle samoin tein. Minä hoidan kukat ja ladyt hoitaa sitten loput. Kö ? Itseasiassa lupaanpa samoin tein tarjota kierroksen Pickalassa Wanhoista Wanhimmalle, jos tänä vuona enää kentälle kerkeää, tahi haluaa. Jos ei kumpaistakaan, tai edes toistakaan, niin ensi vuona sitten ainakin. Sen verran mukavia muistoja tähän sivustoon on vuosien mittaan kertynyt, että wanhimmalle edes näin vähäisen kiitokseni tällä tavalla haluan esittää. Käyttäjäthän sivuston hengen luovat, kuten on jo tullut todettua.

ts

No tuota…nii. .. no tota juu… siis… mutta takaan, että oon kirjottanu silti vähemmän asiallisia viestejä…

Myy

Eiköhän tämä päihitä tuon edellisen noteerauksen:

Käyttäjätunnus luotu: 12.7.2000
    Viimeisin viesti: 1.10.2007 21:35:21

….jaa kukas paljastuukaan näiden tietojen takaa…itse: ts!

Nokitan Baystreamilla, 10.7.2000. 🙂 Liekkö keksiny koko pelin ku kerran kaks päivää ässää ennen foorumilla.

Perkana. Silloin kun aloitin golfin ei oltu viela luotu nettia. Itse asiassa tietsikan keksimiseenkin oli viela aikaa. Piti ihan henkilokohtaisesti ottaa kantaa asioihin ja osallistua pelin kehittamiseen.

EFC

Nokitetaan vielä

Käyttäjätunnus luotu: 8.7.2000
    Viimeisin viesti: 13.11.2004 15:20:07

pommittaja (tossa yllä siis)

Itellä säälittävä:

Käyttäjätunnus luotu: 18.7.2000
    Viimeisin viesti: 30.9.2007 22:37:07

Juu minäkin huomasin tuot ts:n kun jatkoin selaamista. Vaikea sitä kyllä oli huomata kun on tuollainen pieni ja söpö. Ts olisi kylläkin sopinut budjettiini vallan mainiosti. Mutta suurpiirteinen kun olen, voin silti tarjota ts:lle kierroksen vaikka ei ensimmäinen näyttäisikään olevan. Kunhan vaan pysytään suomessa 🙂

Tuoppi

Käyttäjätunnus luotu: 4.7.2000

EFC

uusi nokitus

Käyttäjätunnus luotu: 2.7.2000
    Viimeisin viesti: 12.3.2007 16:14:29

toi on nimimerkillä Teemu Tyry

Kuka se on? Kirjoittelee näköjään sen verran harvakseltaan että moisen epelin jutut on mennyt minulta täysin ohi.

ts

Sitä tässä vaan mietin, kun noin paljon on näitä tunnuksia tuolta heinäkuulta 2007, että olikos jotain ennen sitä. Vanhuus kun ei tule yksin, niien ei tahdo oikeen muistaa.

Siis liittyykö tuo tunnusten alku ajankohtaan, jolloin infopisteestä tuli golfpiste ja oliko ennen tuota jo tämä forumi pystyssä. Teemu tai Sami vois varmaan vastata tuohon.

Oma mielikuva olisi, että tällaisena ujona ja hiljaisena (ja Henkan mielestä pienenä ja söpönä) muistaisin jonkin aikaa lueskelleeni juttuja ennen omaa avautumista. Onhan sitä tietty silti voinut olla nicki perustettuna…

Pientä koontia muutamasta ketjusta

nimimerkki rekkapäivä
    J.J. 4.7.2000
    Tuoppi 4.7.2000
    ts 12.7.2000
    Näprääjä 17.7.2000
    EFC 18.7.2000
    Mika Hekkanen 3.10.2000
    januz 23.11.2000
    Statisti 21.12.2000
    golflady 28.12.2000
    Tetsa 13.2.2001
    Johtaja XXL 20.9.2001
    Hörhö 20.9.2001
    Tommy Armour 20.9.2001
    Jamasa Lupe 2.10.2001
    AAH 23.1.2002
    Southpaw 6.3.2002
    raksutiikeri 15.4.2002
    Paksupekka 27.6.2002
    Pulli-Paavo 17.7.2002
    WannaBeTiger 18.7.2002
    kebax 30.7.2002
    eikka 14.8.2002
    Parti PersiMonni 10.9.2002
    Jyrkkä Draw 10.9.2002
    Lavantauti 17.9.2002
    Taika Rauta 2.10.2002
    draiviratkaisee 30.10.2002
    J.J. 27.11.2002
    Vasen pakki 16.12.2002
    KL 2.1.2003
    dr 4.2.2003
    Bosco 22.2.2003
    Herbus 17.3.2003
    Jake2 21.5.2003
    Elmo 8.6.2003
    4par 11.7.2003
    Scoop 21.8.2003
    left 20.10.2003
    Anton IX 27.11.2003
    GolfBot 28.11.2003
    El ninó 13.7.2004
    Ossian 15.7.2004
    fukke diise saisse 27.9.2004
    data 19.11.2004
    Myy 4.7.2005
    double-eagle 3.7.2006
    Aplel 19.9.2006

Ymmärrän kyllä logiikkasi, Statisti, miksi ’unohdit’ 8. sijalta osan kirjoittajista.
    Nyt ois Nasse-setä hyvin vihainen.

Tossa Statistin listassa on muuten aika hyvä alku aktiivikirjailija-listasta. Jotenkin tuntuu ettei niitä ihan älyttömästi enempää olekaan. Paljon on sitten näitä neljän viestin veteraaneja.

Kukahan viitsisi kerätä listan loppuun? Ite en ehdi, ku pitää lähteä kokoukseen. :o(
    Turzi sieltä taisi ainakin puuttua ja tietty jokunen muukin.

Tommy A taisi valitettavasti kypsyä meidän OT-töhöilyyn muutama vuosi takaperin, mukava olisi hänenkin mielipiteitään kuulla pitkästä aikaa!

Varsin hauska tämä Statistin kokoama lista eikä suinkaan vailla tieteellisiä ansioita. Tässä on tehty uraauurtava pohjatyö jonkun tulevaisuuden media-tutkijan pro gardulle.

Mutta piti oikein googlettaa, että mitä tapahtui 20.9.2001, kun kolme nimimerkkiä, Hörhö, Tommy Armour ja yours truly näki päivänvalon.

Eniten osumia sai Yhteisöjen virallinen lehti L251/19 jossa esiteltiin ETA:N SEKAKOMITEAN PÄÄTÖS N:o 93/2001, tehty 13 päivänä heinäkuuta 2001, ETA-sopimuksen liitteen II (Tekniset määräykset, standardit, testaus ja varmentaminen) ja liitteen XIII (Liikenne) muuttamisesta.

Tällä ei liene mitään tekemistä golfin kanssa joten syyn on täytynyt olla jonkin muun.

Johtaja XXL kirjoitti: (2.10.2007 9:02:07)
    Mutta piti oikein googlettaa, että mitä tapahtui 20.9.2001, kun kolme nimimerkkiä, Hörhö, Tommy Armour ja
    yours truly näki päivänvalon.

Heh, wanha setä muistelee: Jos muistini oikein palvelee, about noihin aikoihin golfpisteen keskustelufoorumi avattiin, sitä en kyllä muista miksi olin rekisteröitynyt jo yli vuotta aiemmin. 🙂 Anyway, ensimmäinen threadi mihin itse kirjoitin, joka taisi myös olla koko palstan ekoja ketjuja, koski USGA:n vetoa siirtää vuoden ’01 Ryder Cup parilliselle vuosille 9/11-iskujen takia.

Tuoppi kirjoitti: (2.10.2007 10:04:04)

Mutta piti oikein googlettaa, että mitä tapahtui 20.9.2001, kun kolme nimimerkkiä, Hörhö, Tommy Armour ja

Heh, wanha setä muistelee: Jos muistini oikein palvelee, about noihin aikoihin golfpisteen keskustelufoorumi avattiin, sitä en kyllä muista miksi olin rekisteröitynyt jo yli vuotta aiemmin…

Arvailu sikseen ja katsomaan, mitä silloin tapahtui: Golfpiste silloin ennen…

No on siinäkin taas Johtaja, joka ei näe metsää puilta, kun ihmettelee, mitä tuolloin tapahtui. No perhana siinähän sinä itse olet kirjoittanut, mitä maailmaa mullistavaa on tuona päivänä tapahtunut: kolme nikkiä näki päivänvalon.

Mitään muuta ei tuona päivänä tapahtunut, koska koko maailma ihasteli ja ihmetteli tuota pääasiaa!

-BoaKyy- kirjoitti: (2.10.2007 10:40:18)
    Arvailu sikseen ja katsomaan, mitä silloin tapahtui: Golfpiste silloin ennen…

Kiitos, tämä auttoi. Muisti palailee pätkittäin. Lyöntipelin SM-kisat oli juuri pelattu Meri-Teijolla ja saattaa olla, että olen kommentoinut tapahtumia. Olinhan kisoissa toimitsijana. Viimeisille reijille venynyt ratkaisu Panu Kylliäisen ja Tuomas Tuovisen välillä on jäänyt mieleen. Samoin helkkarinmoinen helle.

Olin edellisellä viikolla tehnyt KsKentällä holarin, mutta siitä en muista täällä elämöineeni. Muuten kyllä muistan siitä elämää jonkun verran pitäneeni ja jonkun maljankin muistan kumonneeni asiaa juhlistaessani.

Nimetön

Olin alun alkaen Mac, 2000 luvun alussa, silloin nimimerkit ei vielä ollut lukittuina. Joku sen pölli (kaveri kirjoitaa kylläkin pienellä mac) ja oli pakko vaihtaa. Vaihdoin sen ekaks MacG:ksi mutta selkeyden vuoksi uudestaan nykyisekseni. Kävikö kenellekkään muulle näin?

Olinhan siellä minäkin. Perhesyistä koko laji, ml. tämä forum, on nyt lähes tauolla.

Juu tää on ihan vaan [SPAM] että sain oman profiilin näkyviin 😉

Mazco kirjoitti: (2.10.2007 12:21:30)
    Olin alun alkaen Mac, 2000 luvun alussa, silloin nimimerkit ei vielä ollut lukittuina. Joku sen pölli (kaveri kirjoitaa kylläkin pienellä mac) ja oli pakko vaihtaa. Vaihdoin sen ekaks MacG:ksi mutta selkeyden vuoksi uudestaan nykyisekseni. Kävikö kenellekkään muulle näin?

Näin pääsi aluksi käymään. Joku alkoi kirjoitella samalla nimimerkillä, nin se vistotti. olin sitten jostain syystä jonkin aikaa pois golffihommista ja myöskään en seurannut palstan tapahtumia.

Tälle foorumille kirjauduin minäkin tuona legandaarisena syyskuuna vuonna 2001. Sen jälkeen samoista topiceistä on ehditty vuosittain veivata monen monta kierrosta, mutta siitä huolimatta mielenkiinto on säilynyt. Kiitos vaan kaikille kirjoittajille!

Tämä viestiketju muistutti ja tuli luettua mitä on aikoinaan kirjoitellut. Kyllä golfpiste.com:in tämä keskustelupalsta on ollut alusta lähtien ’valmis legenda’ 🙂
    Aiheet vaan välillä kiertää pari vuoden välein samaksi, mutta mitäs siitä…
    Uusia näkökulmiakin voi samoihin juttuihin ilmestyä, joten kirjoittelua vaan edelleen ja suunnilleen melkein asiallista tekstiä, niin lukijoita ritttää varmasti.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 32)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #472510 kohteessaKuka on Wanhoista Wanhin

Etusivu Foorumit Yleistä Kuka on Wanhoista Wanhin