Aihe: Kuinka usein kommentoit clubhousessa? - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Kuinka usein kommentoit clubhousessa?

Etusivu Foorumit Yleistä Kuinka usein kommentoit clubhousessa?

Esillä 9 viestiä, 26 - 34 (kaikkiaan 34)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • About 230 kertaa 4.4.2002 alkaen. Varsin vaihtelevalla intensiteetillä riippuen duunifrustraatiokäyrän kulmakertoimesta ja reissujen määrästä. Useimmat kommentit kai vastauksia joihinkin galluppeihin tai kyselyihin. Lopuistakin suuri osa reissussa työpäivän päälle illalla kirjoitettuja tai kotoa keskellä yötä, joten taso aika väsynyttä. Vain viisi avausta, hyi. Pyritään parempaan jatkossa, jos vain kerkiää.

Sairaana sängyssä makaaminen läppäri sylissä ilman muuta tekemistä näyttää aktivoivan kirjoitusvimmaa. Olen pikkuhiljaa muuttumassa ujosta ja hiljaisesta (Henkka tietää) sivustaseuraajasta, painintheassiksi. Onkos muuten peräpukama suora käännös tuosta? Vastaukset johonkin offtopic-ketjuun, kiitos!

Vieläkin varovainen avauksissa, mutta kommentointi on lisääntynyt sitten 3.7.2002. Kuitenkin vasta reilut 450 riviä ja muutama avaus.

Oltuani täällä vuoden verran mukana, on avauksia kertynyt noin viitisenkymmentä.

Parasta palstassa on kuitenkin se, että jos et tiedä jotakin itsellesi tarpeellista asiaa golfista (saa olla kyse vaikeastakin ongelmasta), niin kysy täältä!

Parissa minuutissa edessäsi on luotettavaa tietoa aiheesta. Uskomatonta.

Itse kommentoin kun huomaan jonkun kiinostavan aiheen mitä kommentoida. Oon käyny tääl vast 2 viikkoo mut nyt ei kyl pysty ole tulematta. Kiitos siitä teille! Mistä tietää paljonko on kirjoitellu???

Katso viestini ’Made’:lle

Ojo

Käyn melkein päivittäin katselemassa sivuja ja lukemassa muiden juttuja, mutta aika harvoin tulee itse kirjoiteltua.

Todella hyvä palsta tämä on!!!

Lähes päivittäin käyn lukemassa. Availen ja vastailen harvemmin tyyliin ’kun siltä tuntuu’.

52 kertaa kolmen vuoden sisällä. Mulla on kai sitten muutakin elämää 😉

Kiitokset kaikille aktiivisille, asiallisille keskustelijoita.

Risut aktivisteille jotka kommentoivat kaikkiin keskusteluihin ilman sisältöä.

Sen verran, noista risuista, jotka ovat varmasti ihan paikallaan, mutta tuossa kun selasin muutaman kymmentä viestiketjua, niin kyllä OT ja huuhaa miehet ovat kiitettävästi pysyneet omissa ketjuissaan, kuten Clubhouselaiset ovat varmasti huomanneet. Ja jos eivät, niin pääsääntöisesti silloin on pysytty asiassa.

Meitä on moneen lähtöön ja yhtä aiheellisesti voisin kysyä, pitääkö keskustelujen aina olla pelkästään asialinjalla, ilman huumoria. Harrastukseemme kuuluu myös suvaitsevaisuus, eikä peli kentälläkään saa mielestäni olla liian tiukkapipoista.

Mielestäni Kobon luoma termi ’Ilon kautta’ on ainakin omalta osaltani aika osuva asenne, miten toivoisin monien muidenkin pelaajien harrastukseemme suhtautuvan. Tour pelaajiahan meistä, ehkä muutaman juniorin poislaskien, ei enää tule.

Sinäänsä risut ovat aiheellisia. Homma meni ainakin omalta osaltani vähän överiksi yhdessä vaiheessa, jonka johdosta olenkin pyrkinyt välttämään ylenpalttista kirjoittelua.

Totuushan kuitenkin on, että suuri osahan meistä vain purkaa turhautuneisuuttaan, kun pelaamaan ei pääse. Kukin omalla tavallaan.

Viimetalven ongelma oli hyvin negatiiviset haukkuketjut, kuten monet meistä varmaan muistavat. Tänä talvena Paloheinä, ja OT/Huuhaat, mutta mielipiteeni on että molemmista ollaan aika hyvin sentään päästy eroon. Eikös ?

Ja ei…en vetänyt herneitä nenään ;=)

Esillä 9 viestiä, 26 - 34 (kaikkiaan 34)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #385113 kohteessaKuinka usein kommentoit clubhousessa?

Etusivu Foorumit Yleistä Kuinka usein kommentoit clubhousessa?