Aihe: Komponenttimailojen demotuokio - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Komponenttimailojen demotuokio

Etusivu Foorumit Yleistä Komponenttimailojen demotuokio

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 36)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • SMT/AccuFlex/Toski/Golfworks/Snake Eyes/Golfsmith… ja muuta kivaa näprättyä ja näprättävää kokeiltavana perjantaina 6.5. 17:30 alkaen Albergan rangella. Mahdollisesti muitakin merkkejä tulee esille.

Hyvä !!

Paikalla ollaan.

Oikeesti haluat vaan päästä lyömään lumettomalle rangelle 🙂

Valitsi väärän päivän. Just sain sovittua, että teen huomisen hommia ja oon perjantaina vapaalla. Muuten olisin minäkin voinut poiketa, vaikkakin driveri on tällä hetkellä pannassa.

Mistähän päin Espoota tuo Säterinpuistotie 4 on? Keltaistensivujen karttahaku ei tunnistanu koko katua… eikä Albergan nettisivujen ajo-ohjeesta saa paljoakaan apua.

Jaahas. Kartasta löytyy kyl tuo Säterinpuistotie ku manuaalisesti etsii… range lienee tuos junaradan vieressä?

Jainkohan parin viikon lomani aikana jostain paitsi, vai miten tama eroaa Stefun/StefuGolfin (vaimikaseoli?) ’mainostamisesta’, josta nousi hirvea alakka jokunen viikko sitten?

Mulle mitaan valia ole kun Albergalle on matkaa monen tuhatta kilsaa, mutta hieman huvittaa se taannoinen sormien heristely ja kommenttien poistot…

Accuflexin juice ja vizion kiinnostaisi demota mutta kun juicen melkein ostaa sillä rahalla mitä bensa menee hesaan ajellessa…=)

Mikä on mainostamista ja mikä ei – kas siinä pulma. Raja on aika hiuksenhieno. En itse myöskään oikein ymmärtänyt Stefan Erikssonin dissaamista, mutta jos oli näyttöä useampien nimimerkkien käytöstä, niin sitten.

Minusta on hienoa, että annetaan mahdollisuus tällaiseen testaamiseen. Itsekin menisin, jos olisin maisemissa. Tietysti siinä on jossain määrin bisnestä mukana, mutta ei tuolla kukaan rahaa tee eikä tule mielestäni koskaan tekemäänkään.

Mitä tulee mainostamiseen, niin kaikkein kovinta esilletuomista on ollut Niken tuotteiden buffaaminen. Tosin tällä buffamisella ei liene oman lompakon kanssa mitään tekemistä, kun ei ole todellisia suhteitakaan. Esim. Tiikeriin. Näin Suomesta käsin havainnoituna.

Albergan range löytyy kauppakeskus Sellon takaa eli Etelä-Leppävaarasta – Vanhan Turuntien/junaradan ja Turun moottoritien välistä aivan Leppävaarankadun päästä.

Mun harjoittelupaikoista eräs vakioimmista. Jossain alempanahan löytyy keskustelua ko. paikan mattojen tilanteesta. Itse en ole löytänyt aiheesta kesustelun aiheesta. Mattoja löytyy ehjiä, kun viitsii etsiä. Myös poletinmyyjä on aivan söpö. Jos mies tuollaista sanaa saa käytää (tosi mies ei tosin myöskään lyö hybridillä)…

Helppo löytää. Näkyy radalle.

Nimetön

Varokaa sitten niitä raudan pätkiä, jotka törröttää pystyssä mattojen takaosassa.

Ne on siitä ihmeellisiä, että ne huomaa vasta backsvingin lopussa.

Toki toki, olen ihan samaa mielta. Ei siina mitaan, eika mitenkaan Hekkasta vastaan, samassa veneessa kun ollaan.

Mua on vaan aina naurattanut naa netti-yhteisojen eri pelisaannot eri ihmisille. Yksi saa tehda yhta, kun toiselta se kielletaan ja tukahdetaan.

Vahan sellanen DDR-henkinen juttu…

Kannattaako vaivautua paiklle? Onko siellä yhtään vasurimailaa?

asa

Varmasti löytyy vasureitakin, lyöhän Hekkanen itsekin väärältäpuolelta.

Golfinn on täysin oikiassa. Törkeän räikeää mainontaa. Ja vielä kehtaa mainostaa esittelevänsä jotain Toskia mikä lie? Arvatenkin jotku naikin kopijot. Hyihyi Mika!

Niin just!Ja noi SMT:tkin on varmaan jotain piraatteja.hyvä että olet ymmärtänyt jättää wishonit pois,kun kerran ’Wishon on hyvin kopioinut mailamallinsa Mizunolta’

-andy the america 13.4.05

No mutta mitäs perkelettä!Snake eyesejäkö kauppaat?varmana otat niistä törkeän ylihinnan!SE:n wedgejä meinann myydään tamperelaisessa proshopissa muistaakseni 129€ kipale.varmaan otat 150€??häh?tunnusta ketku!!

oletko muuten veropakolainen kun oulussa asut?just juu,oikea käpykaartin luutnantti!nih!

paljonkos tienasit muuten viime vuonna näpräilyllä?ai 70000 tonnia?melko kallista.elämä on.

eiköhän tämmöseen elinkeinonharjoittamiseen pitäs jo puuttua tällä palstalla,kun mailaputiikki tuottaa 10^3 kertaa paremmin ku nokian inssihommat.

USKOKAA NYT,EI TÄLLÄ HOMMALLA KUKAAN IKINÄ RAHAA TEE,JA IHMISTEN MIELESTÄ ON VARMASTI MUKAVAA ETTÄ JOKU VIITSII UHRAATA AIKAANSA JA RAAHATA SEN DEMOBÄGIN JULKISEEN HIPELÖINTIIN.

Tätä näpräilybisnestä voisi ennemmin kutsua välinetietouden levittämiseski kuin rahanteoksi.

Tässä toimiva linkki.Laita kadunnimi kohtaan SÄTERINPUISTONTIE. REITTIPALVELU linkistä sivun oikeasta reunasta saa ajo ohjeen. Itse en varmaan pääse, valitetavasti.

Lue lisää: http://kartat.eniro.fi/

Niin IHte topiikkiin liittyen; mulla on vahva kutina siitä että jotain on Mikalla matkassa myös vasenkätisenä versiona – joten paikalle vaan etelätassutkin =)

…kävin tänään iltaseiskalta lyömässä korin pari palloja Albergassa ja nyt on raudat vaihdettu (L-rauta kahdella pultilla kiinni, ei enää väänny) ja mattoja vaihdettu; matoissa on kumitiin reiän lisäksi sellanen 15 cm pituinen viilto johon saa tiin pystyyn…loistavaa!

Mika on muutes aika tarkka tosta asuinpaikastakin……………ei varmana tunnusta asuvansa Oulussa 🙂

Mulla on tii-aika Pickalassa 13:20. Kierroksen jälkeen ajelen Leppävaaran rangelle katsomaan onko ketään vielä huiskimassa. Otan mukaan varsipuolelta Fujikuraa, Penleytä, Harrisonia, True Temperiä. Nuppeja on TM, Wishon, SMT

Valotampas pikkuisen mitä tuli otettua mukaan… kiireessä pakkasin tavarat ja viimeiset mailat liimasin tunti ennen auton pakkausta…

Vasurien kannattaa ehdottomasti tulla paikalle. Kerrankin meille on jotain kivaa näytillä 😉

Draivereita:

– RH SMT Babylon + AccuFlex icon v2

– RH SMT 455DB + AccuFlex VS339

– RH SMT Spectrum + EON Competition

– RH SMT O2 + AccuFlex Assassin II WC

– RH SMT Nemesis + AccuFlex C.A.S.

– LH SMT Nemesis + AccuFlex icon v2

– LH SMT Nemesis + AccuFlex Pro LD WC

– LH SMT 455 DB + Aldila NV 65 (hups)

Väyläpuita + hybridejä:

– RH SMT Solitaire 3.5 + AccuFlex Tour Elite

– RH Maltby RDM Recoil + UST iRod

– LH Snake Eyes Viper TiSteel + EON Inception

– LH Maltby RDM Recoil + AccuFlex VSO2

– RH+LH Snake Eyes QuickStrike II + TT Crossfire

Rautoja on lisäksi mukana bägillinen. Merkkeinä taitaapi olla Toski/Golfworks/Maltby, Snake Eyes/Golfsmith ja saattaapa mukana olla jotakin Ravenilta ja Wishoniltakin. Raudat tulivat mukaan enepiä miettimättä.

Niin ja tour van starttasi HAUKIPUTAALTA eikä Oulusta 😀

Onneksi muuten on tuo Nokian työpaikka vielä tallella, vaikka en olekaan siellä käynyt marraskuun jälkeen. Pystyy jotenkin rahoittamaan tämän harrastuksen.

’Niin ja tour van starttasi HAUKIPUTAALTA eikä Oulusta’

Mun lankomies on Haukuputtaalta. Onko se sama vai eri paikka?

Haukuputtaasta en varmasti tiedä, mutta saattaahan tuo samalla puolella maata olla.

Aivan totta:-). Mulle pitäis varmaan hankkia sellainen seniorinäppis.

Suurkiitos Mikalle demosta. Oli nastaa tehdä tuttavuutta komponenttimailoihin. Mulle jäi ihan positiivinen fiilis niistä.

Jäikö kenelläkään kameramiehellä filmille musta fleese takkisen kaverin swingi. On varmaan karmea kokemus nähdä oma swingi ensimmäistä kertaa, mutta otan sen riskin. Löytyykö?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 36)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #352483 kohteessaKomponenttimailojen demotuokio

Etusivu Foorumit Yleistä Komponenttimailojen demotuokio