Aihe: kokemusta Online.com.uk ? - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

kokemusta Online.com.uk ?

Etusivu Foorumit Välineet kokemusta Online.com.uk ?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 27)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Hei onko kokemusta tilata mailoja netin kautta Online.com.uk:n kautta? Tuolla näyttäisi olevan kohtuullinen hintataso mailoille, palloille jne.

Tarkoitatko tätä putiikkia?

Nopea toimitus ja luotettava palvelu. Saa myös henkilökohtaista palvelua ongelmatapauksissa. Suosittelen.

Suosittelen myös suomalaisia kivijalkaliikkeitä. Niissä on yllättävän hyviä tarjouksia näinä päivinä.

Kyllä, linkin putiikkia tarkoitan. mm Corba mailauutuus kohtuuhintainen ja viime vuoden malli jopa edullinen.

Muutaman kerran olen tilaillut ja kokemukset positiivisia. Suosittelen.

Kolmesti olen käyttänyt. Ei ongelmia ja nopea toimitus.

Eli pähkinänkuoressa…

Ovatko tämän puljun tuotteet nyt sitten alkuperäistä tehtaiden laatua? Ei siis mitään feikkejä..?

se cobran viimevuotinen 16 asteinen hybridi on muuten tappava peli. Ei tartte draiveria enää kun tolla voi huoletta sipasta ekat 220 ja jäljellä on enää kevyt rauta-8. online-golffista tottakai. feikkiä en varmaan edes tunnistaisi, mutta uskoisin että näiltä saa niin aitoa tavaraa kun vaan voi saada. Mutta muista käydä ostamassa kivijalkakauppiaaltakin silloin tällöin jotain 😉 mulla muuten tulee matkahuollolla lähimpään siwaan, tekstari kertoo kun pakettin on perillä ja samalla reissulla voi ostaa kätevästi mallaspirtelöä.

Kolmen toimituksen kokemuksella voin sanoa että toimii loistavasti ja nopeasti. Minulla tullut aina koti-ovelle asti toimitus 3-5 päivän sisällä. Aitoa tavaraa on tänne tullut, jotain käynyt jopa netissä rekisteröimässä…

toimii.

KL

hick-ori kirjoitti: (4.6.2009 15:12:41)
    se cobran viimevuotinen 16 asteinen hybridi on muuten tappava peli. Ei tartte draiveria enää kun tolla voi huoletta sipasta ekat 220 ja jäljellä on enää kevyt rauta-8. online-golffista tottakai. feikkiä en varmaan edes tunnistaisi, mutta uskoisin että näiltä saa niin aitoa tavaraa kun vaan voi saada. Mutta muista käydä ostamassa kivijalkakauppiaaltakin silloin tällöin jotain 😉 mulla muuten tulee matkahuollolla lähimpään siwaan, tekstari kertoo kun pakettin on perillä ja samalla reissulla voi ostaa kätevästi mallaspirtelöä.

Erinomainen syy tilata taas lisää rompetta!

Olen vilpittömästi kade tuommoisesta palvelusta…. ei meillä vaan…..

Noin viisi kertaa tuolta tilanneena voin suositella ehdottomasti! Toimituksen tulevat luvatussa ajassa (noin 3-5 arkipäivää) ja tavara on joka kerta ollut moitteetonta. Kertaalleen selvittelin toimituksen sen hetkistä sijaintia ja sain erinomaista henkilökohtaista palvelua, ensin sähköpostilla ja sen jälkeen puhelimitse. Vastaus tuli sähköpostiini tunnin sisällä.

Lopetin tuon kaupan käytön niiden vaihdettua kuriiria DPD:hen. Pari viimeistä pakettia on tullut 3-7 viikossa lähimpään Valintataloon ja viimeisellä kerralla pakettikortin tullessa postilaatikkoon, mailat olivat jo matkalla takaisin onlinegolfiin.
    DPD ei tosiaan toimita paketteja kotiovelle vaan Suomessa niiden käsittely jatkaa Matkahuolto ja matkahuollon palvelu on taattua Neuvostoliitto-laatua.

Pyydä ens kerralla että toimittaa Siwaan niin ei käy hassusti. Olen tilannut ennen ja jälkeen kuriirin vaihtumisen ja aikaisemmin roudasivat himaan, missä ikinä ei ollut ketään läsnä ja meinas paketit sen takia lähteä takaisin. Tietty olis voinu sopia toimistolle ja joskus tein niinkin. Nyt on kyllä mennyt pari extra päivää ja toi lappurumba oli ainakin aluksi, mutta nyt kaksi viimeistä kertaa on tullut vaan tekstarilla tieto että tervetuloa hakemaan. Tietty jos ei ole puhelinnumeroaan paljastanut niin sitten ei toimi.

Siitä en osaa sanoa onko matkahuolto hyvä vai huono firma ylipäätänsä, aika moni suomalainenkin yritys kaikki pakettinsa tota kautta laittaa vaikka olis vaikka UPS tai DHL vaihtoehtona. Joissakin nettifirmoissahan saa valita, että mitä toimitusta käyttää ja mä olen käyttänyt niitä kaikkia. UPS musta mersu kun kaartaa pihaan niin siinä on kyllä sitä jotain.

Mainittakoon vielä sen verran, että jos tilaa tavaraa joka on out-of-stock niin se voi kestää. Mä laitoin eilen tilauksen taas sisään, voin sit pistää rapsan tänne kun kamat on tulleet että miten kauan driverin, putterin ja muutaman muun sälän kanssa homma kesti.

J-A

eli meneekö vielä lisämaksua matkahuollon toimituksesta vai sisältyykö se DPD:n hintoihin eli millä hinnalla se tuo suomeen tavaraa?

vasureiden ykkönen kirjoitti: (5.6.2009 21:34:52)
    eli meneekö vielä lisämaksua matkahuollon toimituksesta vai sisältyykö se DPD:n hintoihin eli millä hinnalla se tuo suomeen tavaraa?

10.61£

Minäkin voin sanoa, että on luotettava firma. Olen tilannut sieltä jostain 2000-luvun alkupuolelta lähtien.

Matkahuolto + Siwa/Valintatalo on vain välillä vähän hidas.

Pitääkö olla huolissaan, jos tilauksen on tehny 27.5 eli melkein kaksi viikkoa sitten eikä mitään ole kuulunut? Tilausvahvistuksessa luki että mun olisi pitänyt saada toinen sähköposti, jossa olisi tilauksen rahtinumero, mutta ei ole tullut. Lähetyksen seuraaminen on melko vaikeaa tällä hetkellä. Toivotaan, että vastaisivat edes lähettämääni sähköpostiin.

http://www.golfonline.co.uk Onko tämä linkin Golf osto paikka ?? Onko kukaan ostanut sieltä mitään kun ajatelin ostaa sieltä Nike sumo SQ Tour bägin ja rauta setin Kannataako Mutta alenusta saisi suomen hintoihin verratunu yli 200 euroa Kun golfonlinen sivuilla hinta on 299 ja Omalla golf klubilani on 499 Niin Kannataako tilata tuolta sivulta

J-A

visa-k kirjoitti: (8.6.2009 11:14:56)
    http://www.golfonline.co.uk Onko tämä linkin Golf osto paikka ?? Onko kukaan ostanut sieltä mitään kun ajatelin ostaa sieltä Nike sumo SQ Tour bägin ja rauta setin Kannataako Mutta alenusta saisi suomen hintoihin verratunu yli 200 euroa Kun golfonlinen sivuilla hinta on 299 ja Omalla golf klubilani on 499 Niin Kannataako tilata tuolta sivulta

olen juuri tilaamassa golfonlinesta wilsonin täyssettii… Paketti tulossa tanskassa 🙂 eli kannattaa tilata ku halvalla saa..

Itellä ainakin tuli kamppeet tänään tasan viikko tilauksesta. Ja kotivelle kannettuna. Toimiva pulju.

Mansion kirjoitti: (8.6.2009 10:55:58)
    Pitääkö olla huolissaan, jos tilauksen on tehny 27.5 eli melkein kaksi viikkoa sitten eikä mitään ole kuulunut? Tilausvahvistuksessa luki että mun olisi pitänyt saada toinen sähköposti, jossa olisi tilauksen rahtinumero, mutta ei ole tullut. Lähetyksen seuraaminen on melko vaikeaa tällä hetkellä. Toivotaan, että vastaisivat edes lähettämääni sähköpostiin.

Vastaavat nopeasti sähköpostiin, saat aika varmasti huomenna sähköpostia. Minulle sähköpostiin on tullut vastaus molempina kertoina nopeasti, ekalla kerralla 50min, toisella kertaa 1h30min.

Kyselin itse tänään tilaukseni tilannetta, jolloin he pahoittelivat ettei seurantanumero/viesti tullut minulle, kuulemma ollut servereiden kanssa ongelmia.
    Oma tilaus on edennyt seuraavasti: 29.5 tilaus, 4.6 lähetetty (kysyin samana päivänä tilauksen edistymistä, jolloin tuli viesti että tänään (4.6) lähettävät), tällä hetkellä paketti näyttäisi olevan tanskassa.

Tilaus sitten saapui sopivasti eilen illalla. Itse jouduin hakemaan sen lähimmästä Siwasta, mutta ei se ollenkaan haitannut, kun se sattuu olemaan melko lähellä. Sähköpostiin vastasivat melko nopeasti ja siinä antoivat tarkat tiedot lähetyksen etenemisestä. Minullekin taisivat pahoitella, että seurantanumeroa eivät olleet lähettäneet.

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Voin suositella kyseistä sivustoa, sillä tuo ei tule olemaan viimeinen kerta, kun tilaan tuolta jotain.

Anna mennä vaan. Todella hyvä palvelu ja luotettava.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 27)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #309347 kohteessakokemusta Online.com.uk ?

Etusivu Foorumit Välineet kokemusta Online.com.uk ?