16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Kokemuksia Cobra ss370 ja ss430?

Etusivu Foorumit Yleistä Kokemuksia Cobra ss370 ja ss430?

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ned

    Minkälaisia kokemuksia yllämainituista drivereista (asteita 9,0 ja/tai 10,5)? Onko parempia ehdotuksia hcp18-pelaajalle?

    Pelasin itse Kanadassa yhden kierroksen cobran vuokramailoilla ja käytössäni oli muistaakseni juuri tuo ss370, loftista en tosin ole ihan varma. Oli kyllä ainakin meikäläisen (hcp 19,6) makuun aivan jäätävä leka.

    Tuon kokemuksen perusteella toin mukanani cobran raudat ja ss370:n olisin ostanut, ellei nike 350 olis ollut noin 3 kertaa halvempi…

    Nimetön

    Paras ja PISIN draiveri millä olen koskaan pelannut. Osuma ääni on kyllä räikeä, vaatii EAR-korvatulppien käyttöä.

    Testissä on ollut oikeastaan kaikki draiverit, mitä valmistajilta saa. Anti-slice -lapa korjaa pientä svingivirhettä ja näin kaikki pallot löytyvät väylältä pienen draw -kierteen saattelemina.

    Suosittelisin sinulle stiffiä ja 9 astetta, koska mailalla saa helposti pallon nousemaan.

    Nimetön

    Itselläni händäri 18 ja pelaan SS430 10.5 loft ja stiffi varsi.

    Olen erinomaisen tyytyväinen, huonohkollakin osumalla pallo lentää kohtuullisesti, tosin jostain syystä lyönti tuppaa slaissaamaan.

    kokeilin 3-4 muuta driveria ennen ostosta (TM, titleist, mizuno) ja cobra sopi ainakin minun käteen parhaiten.

    Nimetön

    Tämän hetken parhaita draivereita.. tosin jo 9.0 S nostaa liikaa itselläni .. helppo kuin mikä

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Kokemuksia Cobra ss370 ja ss430?

Etusivu Foorumit Yleistä Kokemuksia Cobra ss370 ja ss430?