17.–24.9. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][26]
KilpailuaSuomalaista

Kiperä sääntökysymys

Etusivu Foorumit Säännöt Kiperä sääntökysymys

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #182941 Ilmoita asiaton viesti

    Aku Ankalle kävi huono tuuri tämän aamun Hesarissa. Myyrä nosti päätään kupista juuri ,kun pallo oli menossa sinne ja tyrkkäsi pallon sivuun. Miten toimitaan?

    #299761 Ilmoita asiaton viesti

    Lepytellään myyrä ja laitetaan laastari sen kuuppaan! 😉

    #299762 Ilmoita asiaton viesti

    ja sen jälkeen jatketaan siitä, mihin pallo jäi osuttuaan myyrään.

    Pitää kyllä huomauttaa, että se elikko siinä kuvassa on maaorava eli chipmunk.

    #299763 Ilmoita asiaton viesti

    Vakavasti ottaen: Säännön 19-1 b mukaan pallo asetetaan takaisin paikalleen ja lyönti uusitaan. Huomautuksessa sanotaan, että voidaan myös noudattaa oikeutta tai kohtuutta, jos myyrän teko oli tahallinen (= pallo reiässä). On kai otettava selvää, tekikö myyrä teon tahallisesti 😉

    #299764 Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Kuvasta päätellen Aku chippaa greenin ulkopuolelta, joten lyöntiä ei uusita, vaan Aku jatkaa siitä, mihin pallo jäi (sääntö 19-1). Jos Aku olisi lyönyt greeniltä, lyönti olisi pitänyt uusia.

    #299765 Ilmoita asiaton viesti

    Olet oikeassa, KL. En nähnyt koko sarjakuvaa, joten en tiennyt, että Aku chippasi.

    Näin ne säännöt selviää!

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Etusivu Foorumit Säännöt Kiperä sääntökysymys