-
JulkaisijaArtikkelit
-
En oikein tiennyt miten tämän utelun olisi muotoillut pörssiin, joten kyselen täältä käsin. Amerikkalainen golfvälineaddikti-näprääjätuttuni on lähettämässä minulle taas kerran pieniä maistiaisia, ja tiedusteli samassa yhteydessä kiinnostustani lähes uudenveroiseen Alpha Reaction 830.2:n nuppiin (460cc, 10.5°). No, ei tietenkään kiinnosta, kun itsellä on jo samanlainen! Ja hyvä nuppi onkin (Lavis vastaavan omistajana lienee asiasta samaa mieltä). Kysynkin nyt, olisiko foorumin väestä kellään kiinnostusta moiseen. Perille asti kuljetettuna hinta tulisi olemaan n. 60% uuden vastaavan hinnasta. Jos kiinnostaa, pistä mailia: scoop[@]scientist.com Jos viesti pisti herneen nenään, pahoittelen; palautetta voi pistää samaan osoitteeseen. Lue lisää: Kuvat nupista
Heh, kysymys kuuluukin: Missä valmistetaan tuolle nupille riittävän korkeita tiitä? 😀
Nuppi on kyllä hyvä. Jossain arkiston uumenissa on varmaan myös mun superhieno raportti kyseisestä nupista..
Näistä Plus on hyvä – Max lennättää iiiihan liian pitkälle 😉
Lue lisää: Pride golf tees
Oliskohan syytä perustaa näprääjien alaosasto, joka keskittyisi tii rakenteluun? Stingereillähän on näköjään selvä ja tieteellisesti todistettu etu tavallisiin tii tikkuihin. Mun mielestä vielä kannattaisi tutkia, miten tiin varren joustavuus vaikuttaa lentorataan. Onko olemassa high ja low kickpoint tiitä? Jos se alaosa on löysempi, niin nouseeko lyönnit korkeammalle? Montakohan lyöntiä tippuisi keskiarvosta, jos olisi custom fitted tiit?
Taas mennään – OT.
Olen kuullut huhuja, että piakkoin olisi tulossa markkinoille tii joka perustuu antigravitaatioon. Pallo siis leijuu tiin yläpuolella, eikä kitkaa muodostu ollenkaan. Lisäksi pelaaja voi pyöräyttää pallolle jo valmiiksi haluamansa kierteen pyörimään.
Voisiko tuota jalostaa…
Kun kerran COR-arvoa ei saa ylittää, on draiverin nuppi ja pallo varattava magneettikentin, jolloin osumahetkellä kenttien hylkiessä toisiaan pallo saa huikeasti suuremman lähtönopeuden.. Välineiden sisäänhän voisi rakentaa sähkömagneettisen kentän luovan pienen gyroskoopin, jolloin tiipaikalla jengi ensin heiluttaisi powerpallin tavoin draiveriin ja palliin varauksen, jonka jälkeen eikun tiiaamaan pitkällä antigravitaatiotiillä!!!
Myös antimaterian (tai universumin pimeän aineen) käytön huhutaan yleistyvän pallojen ja draiverien valmistuksessa. Kyllä jää Cobrankin lyöntiääni kakkoseksi kun antimateriadraiverilla pamauttaa reikäpelissä kaverilta luulot ja kuulot pois..
No jos liikkuvaan palliin saa lyödä, niin unohdetaan tiit tyystin, ja kädi lukkariks. Tällöin voi hyödyntää häpigilmore-lyöntiäkin tehokkaammin.
Nimetönjoo jos sen saa ilmaiseksi niin miksei niin sit sen stikkaa AUUURAAAAJJJOOOKEEEENNN!!!!Mjerde!!!!
Kiva kun paljastit maantieteellisellä osaamisellasi mistä päin maata löytyy henkilö, jonka IQ on kaikella todennäköisyydellä pienempi kuin oma HCP.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)