Aihe: Kierrosten ja kenttien määrä tällä kaudella tähän mennessä… - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Kierrosten ja kenttien määrä tällä kaudella tähän mennessä…

Etusivu Foorumit Yleistä Kierrosten ja kenttien määrä tällä kaudella tähän mennessä…

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 48)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Itse tutkistelin omaa saldoani seuraavasti: 29 kierrosta 17 eri kenttää Miten muilla?

Noin 30 kierrosta ja 15 kenttää.

35 rundia
    12 kenttää

66 kierrosta
    4 eri kenttää

73 kierrosta ja 19 kenttää

81 kierrosta, 21 kenttää

63 kierrosta
    – 20 kenttää Suomessa
    – 6 Ulkomailla

Kenttiä 10 Suomessa 4
    Rundeja jo 114

Apua, miten te kaikki tiedätte noin tarkkaan pelatut kierroksenne? Näkeeköhän kotiseuran caddiemaster tietokoneelta omien jäsentensä pelaamat kierrokset kotikentällä, täytyypä kysyä. Jos lasketaan kauden alku vuoden alusta niin itse olen pelannut vissiin 6 eri kentällä, kierroksia lienee noin 35. Pitäneepä kysyä caddiemasterilta jos selviäisi kotikentällä pelatut kierrokset.

Helppoa, keittiön seinällä kalenteri johon merkitään G aina kun tullaan pelaamasta, jokaisen 10 kierroksen jälkeen merkitään 10.20,30 jne. Ennätys muuten pari vuotta sitten 202 kierrosta.

24 kierrosta, 14 kenttää.

Yhdeksän kierrosta tähän mennessä joista neljä kotikentällä ja niistä neljästä kaksi on kisakierroksia. Kenttiä neljä.

40 kiekkaa + 16 kenttää.

1. Sr- kentät;

Hillside, Laakso, Kurk, Nurmijärvi A+B+C ja Cooke .

2. Muut
    SeaGolfrönnäs, Vuosaari, Porvoo, Nivala, Tali, Ringside, Hankasalmi – ( ReG ) – kotikenttä , Peuramaa, Vierumäki Classic ja Virvik.

Mä oon pelannu erittäin vähän tällä kaudella. Tosin jos sitä eukolta kysyy niin tulee vastaukseski että älyttömästi; sen mielestä nääs joku 30..40 on jo tosi paljon, mikä taas mun mielestä on sama kuin ei ois pelannu ollenkaan. Pääasiassa oon tahkonnu näitä kotikylän kenttiä, joita on viisi. Tusinan verran taitaa olla yhteensä tälle kaudelle kenttiä, näistä kolme on uusia tuttavuuksia: Kytäjän vanha, Ringside ja Tali.

105 kierrosta
    – 7 kenttää Suomessa
    – 12 ulkomailla

KL

Mr Shanks kirjoitti: (19.8.2007 18:36:22)
    105 kierrosta
    – 7 kenttää Suomessa
    – 12 ulkomailla

Sinä se et paljon töitä tee… vai oletko eläkkeellä?

KL kirjoitti: (19.8.2007 18:46:59)

Niin vähän kun on mahdollista! Ja eikös sen tasoituksen pitäisikin kertoa viikottainen työtuntimäärä?

121 kierrosta + 12 reikää (ukkosen keskeyttämä kierros).
    16 kenttää, joista 10 Suomessa.

J-P

KL kirjoitti: (19.8.2007 18:46:59)

Mr Shanks kirjoitti: (19.8.2007 18:36:22)
    105 kierrosta
    – 7 kenttää Suomessa
    – 12 ulkomailla

Työ ei liene kovin paha este runsaalle pelaamiselle, kun Suomessa ehtii heittää rundin vielä töiden jälkeen. Itse taisin pelata -96 ~120 kierrosta vaikka tein normaalia työpäivää. Perhe lienee ’pahempi’ este 😮

Kymmeneen vuoteen en ole onnistunut ylittämään 60 kierrosta. Tänä vuonna kasassa on vasta 36 kierrosta, joista neljä ulkomailla tammi-maaliskuussa.
    Kierrokset on pelattu 17 eri kentällä. Ulkomailla neljä uutta kenttää ja kotimaassa on kertynyt kolmen kotikentän lisäksi 10 muuta, joista neljä uusia.

’Golflaskurikello’ yhdistettynä kotitietokoneeseen kertoo:
    kotikentällä hieman alle 90 ja vieraskenttiä alle kymmenen tänä vuonna.
    …MUTTA kesää on vielä jäljellä…

About 150 rundia (puolet 9-reikäsiä). 11 kenttää.

Nimetön

puolet 9-reikäisiä? eli siis 75 kieppiä.

Olettaen, että tässä tarkoitetaan täysiä kierroksia?

itselläni n. 30 kierrosta, puolet vieraissa.

Luulisin että n. 60 pääsee tänä kesänä. se on ihan riittävästi.
    En ole koskaan ymmärtänyt, miten on mahdollista pelata 100+ kierrosta kesässä –
    onnistunee vain perheettömillä tai työttömillä tai eläkeläisillä.

toisaalta, itse en pelaa sateella, joten ehkä sekin pitää kierrosmäärän keskinkertaisissa sfääreissä

18 kierrosta ja 1 ysi. 7 eri kenttää. Oi jospa saisi kierrettyä edes tuplamäärän niin tässä sairaassa lajissa voisi vähän kehittyäkin. Näillä määrillä tosin on positiivista, että koskaan ei muista kuinka hirveää se edellisellä kerralla oli. 🙂

JK

18 kierrosta + 2 ysiä.
    11 kenttää.

Laskepas, montako kokonaista tulee, jos pelaa 150 kierrosta, ja ne kaikki ovat 9-reikäisiä 🙂

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 48)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #474610 kohteessaKierrosten ja kenttien määrä tällä kaudella tähän mennessä…

Etusivu Foorumit Yleistä Kierrosten ja kenttien määrä tällä kaudella tähän mennessä…