Aihe: Kevään ekat pelit / peliseura - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Kevään ekat pelit / peliseura

Etusivu Foorumit Yleistä Kevään ekat pelit / peliseura

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Peliystäväiseni nyt imartelevat kierrostani, paitsi pienen pilkkuvirheen verran. +1 tilanne oli kyllä seitsemän väylän jälkeen, eikä kuuden. Kokonaistulos nyt jäi selkeästi lupaavasta alusta, joka minun tasoisella pelaajalla on aivan yleinen käytäntö. Kenttä oli kyllä käsittämättömän upeassa kunnossa 😮 Suosittelen !

Voitte olla varmoja, notta olen eniten pahoillani sattuneesta. On se vallan perkeleellistä joutua veneonnettomuuteen mökin pihalla. Ja melkein selvinpäin! Siinä ei sitten paljon käden jänteitä säästelty pariin seuraavaan tuntiin. Tosin ei äänijänteitäkään. Siitä showsta olisi helposti saatu viiden tähden pätkä juutuubiin. Kategoriaan toimeliaat idiootit.

Mutta korvatakseni tämän haluan ehdottomasti isännöidä kööriä Wiurilassa, kun Johtaja on palannut retkiltään. Passaako?

Notta mukana ollaan kunhan Johtaja Itse selviää savuisten viskien aiheuttamasta koomasta. (Jos selviää…)

KL: Se Henkan peli oli etuysin ajan todella vakavan näköistä! Esim vähän huono avaus pitkällä par nelosella ei tuntunut missään, sillä spoonillahan voi laittaa pallon pariin metriin ihan yhtä hyvin… Sääli ettei Henkan usko riittänyt koko kiekan ajan omaan suoritukseen, sillä mies pelasi ihan oikeaa golfia tosi pitkään.

Höh. harmittaa ihan älyttömästi ku laitoin vahingossa tyhmän otsikon tohon edelliseen viestiin. Pässi mikä pässi. Oikea otsikko olisi ollut tietysti tämän viestin otsikon kaltainen.

Notta perkele sitä on ennenkin selvitty vaikka mistä eli mukana ollaan, ei ne joka viikonloppu puhalluta; ei niillä riitä ne pillit! Vai peseeköhän ne niitä?

Sitä paitsi Wiurilan caddiemasterilla on verrattoman trendikkäät byysat joten kaltaiseni salonkileijona tuntee saapuvansa arvoiseensa tasopaikkaan. Vaikka se peijuuna kerran varasi minulle ajan nimellä Spede!

Wiurilassa en enää muistele kehnoa kauden avauskierrosta vaan lupaan kaikille näyttää sen kentän viimeisen reiän jonka syksyllä löin kahdella päälle!

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #480988 kohteessaKevään ekat pelit / peliseura

Etusivu Foorumit Yleistä Kevään ekat pelit / peliseura