Aihe: Kevään ekat pelit / peliseura - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Kevään ekat pelit / peliseura

Etusivu Foorumit Yleistä Kevään ekat pelit / peliseura

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 30)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Perustan tämän säikeen täysin itsekeskeisistä syistä, ja oman edun tavoittelun merkeissä. Muut voivat toki käyttää tätä hyväkseen etsiessään pelikaveria kauden avaukseen. heti tämän viestin jälkeen. Suuntaan viestini lähinnä perinteisen kaudenavaus-kierroksen vakio-osanottajille, eli hyvät herrat Sir Mr. Manager XXL, Suur-Fasaani Jyrkkä Draw, sekä OT-Keisari Henkka! Huomio! Kevään etenemistä käsittelevän ketjun viestien sanoman pohjalta olen tullut siihen johtopäätelmään, että nyt alkaa olla viimeiset hetket sopia excursio Merry-Teyo golf-fasiliteetin ensikatselmukseen. Toivoisinkin voivani tämän viestin välityksellä ilmaista Ks.Osanottajille kantani Ks.Tapahtuman ajankohdasta. Huolta ajankohdasta Ks.Kierroksen merkeissä aiheuttaa ennenaikainen poistumiseni Espanjaan 30.3.-7.4. jolloin en luonnollisesti voi ottaa osaa kauden tärkeimmän kierroksen edesottamuksiin. Niinpä toivonkin että osanottajisto huomio itseni valitessaan ajankohtaa tälle huipputapahtumalle. Vilpittömin terveisin, Tetsa

Kappas. Tällainen ketju oli jäänyt huomioimatta.

Valitettavasti Juudakset, Tetsa ja Henkka ehtivät ottaa varaslähdön kiireissään. Päättelin Vihdin täyttyvän, samalla nopeudella, kun mittani Vihdin ykkösväylällä, täyttymättömien suurten odotusten (taas kerran) jälkeen.

,Notta jos veikeä (anteeksi JXXL että paljastin yhden pahimmista salaisuuksistasi) puolijoukkio ei meitä tuomitse ajatuksissaan golfkadotukseen (Kehäykkösen välittömään läheisyyteen) pyytää toinen puolijoukkio kaudenavauspläjäytysrevanssin ? Kenttävaihtoehtoina lienee Vihti, tahi MTG ?

Itsellä olisi mahdollisuus tähän VKO: 12 Ke jaTo. Valitettavasti loppukuun olen ympäri pääkaupunkiseutua tapahtuvien inventaarihässäköiden takia varsin estynyt persoona. Eli siis Ke 21-03-07 ja To 22-03-07 sopisi minulle ?

Hyvät herrat,

jos kentät avataan tulevana viikonloppuna, se ei tarkoita sitä ,notta ne olisivat ensi viikolla auki. Ja se, mikä ei ole auki, on aikatauluni, jonka työnantajani on lähiviikkojen osalta lukkoonlyönyt ja mitä ilmeisimmin ei ole ollut asian tiimoilta yhtydessä esim. Henkkaan.

Toisin sanoen, tämä tuli vähän yllättäen. Tapaan JD:n huomenna Vihollisen Areenalla huippu-urheilun merkeissä, kuinkas muuten, ja tulen ottamaan tämän aikatauluasian hänen kanssaan vakavasti puheeksi.

Tulen ehdottamaan hänelle perinteellisen avauskierroksemme ajankohdaksi perinteisesti huhtikuuta. Muistaaksi viime vuonnakin perinteisesti pelasimme juuri huhtikuussa.

Ajankohdan valintaa tukee kaksi seikkaa, vähintään. Ensinnäkin Tetsa on ehtinyt toipua etelänleiriltään, joka tod. näk. ei aivan rekyylitön tule olemaan. Toiseksi, emme joudu ottamaan huomioon niin sanottua säävarausta.

Ainoa asia joka tästä kierroksesta voitanee pitää lukkoonlyötynä on se ,notta se pelataan. Huhtikuussa. Tähdättäisiinkö ajankohtaan joskus Pääsiäisen jälk.?

Aikataulutus kuulostaa läpeensä sopivalta, mikäli nyt tuollaista terminologiaa sopii tässä seurassa käyttää. Viittaan vaan viimekeväisiin keskusteluihin.

Itselle mahdollisesti tuottaa vaikeuksia järjestää viikonlopuksi häppeningejä. Vapaani sijoittuvat suurimmaksi osaksi viikkopäiviin. Poikkeuksiakin tietysti on.

Mutta huhtikuu sopii siis muutoin vallan jos ei nyt mainiosti, niin vähintäin hyvin enivei.

KL

Minä starttaan huomenna Vihdissä kello 11.00. Mikäpä olisi messevämpää, kuin että ko. flaitissa olisi joku palstalainenkin.

Henkka kirjoitti: (14.3.2007 16:59:21)
    Aikataulutus kuulostaa läpeensä sopivalta, mikäli nyt tuollaista terminologiaa sopii tässä seurassa käyttää. Viittaan vaan viimekeväisiin keskusteluihin.

Itselle mahdollisesti tuottaa vaikeuksia järjestää viikonlopuksi häppeningejä. Vapaani sijoittuvat suurimmaksi osaksi viikkopäiviin. Poikkeuksiakin tietysti on.

Mutta huhtikuu sopii siis muutoin vallan jos ei nyt mainiosti, niin vähintäin hyvin enivei.

Valitettavasti joudun piipahtamaan Egyptissä huhtikuun ekalla viikolla, sitä seuraavalla viikolla olen suunnitellut paskovani paineella ja parantelevani shigellaa mutta puolen kuun paikkeilla sopisi läpeen.

Johtajalle sen verran, notta olen koko päivän punonut vedenpitävää suunnitelmaa, jolla aioin laittaa työnantajani kaljojesi maksajaksi mutta ’Vihollisen Areena’ pani miettimään.

Jyrkkä Draw kirjoitti: (14.3.2007 20:36:35)
    Valitettavasti joudun piipahtamaan Egyptissä huhtikuun ekalla viikolla…mutta puolen kuun paikkeilla sopisi läpeen.

Minä en osaa juurikaan valittaa sitä ,notta huhtikuun kolmannella viikolla lähden Irlantiin. Tunnen jo nyt Guinnessin ja mallasviskin maun huulillani, näen silmissäni raikkaat, tuulenpieksemät linksit, rehevät, vuosisataiset puistokentät ja punatukkaiset, leveälanteiset irlantilaisneitoset, jotka runsas povi kiihkeästi kohoillen levittävät… no vaikka pöytäliinan!

Siis huhtikuun puoliväli on 15.4. ja päivä on sunnuntai. Lauantaina oli jotkut perkeleen kissanristiäiset jolloin olen estynyt, mutta sunnuntaina pelaan golfia Teidän kanssanne jos se Teille sopii.

JD:lle sen verran ,notta tulen sittenkin autolla. Ja jos Ilves voittaa, tarjoan nisukaffet.

EFC

Johtaja XXL kirjoitti: (14.3.2007 21:46:31)

Ja jos Ilves voittaa, tarjoan nisukaffet.

Miten niin jos ??

Johtaja XXL kirjoitti: (14.3.2007 21:46:31)

Jyrkkä Draw kirjoitti: (14.3.2007 20:36:35)
    Valitettavasti joudun piipahtamaan Egyptissä huhtikuun ekalla viikolla…mutta puolen kuun paikkeilla sopisi läpeen.

Minä en osaa juurikaan valittaa sitä ,notta huhtikuun kolmannella viikolla lähden Irlantiin. Tunnen jo nyt Guinnessin ja mallasviskin maun huulillani, näen silmissäni raikkaat, tuulenpieksemät linksit, rehevät, vuosisataiset puistokentät ja punatukkaiset, leveälanteiset irlantilaisneitoset, jotka runsas povi kiihkeästi kohoillen levittävät… no vaikka pöytäliinan!

Siis huhtikuun puoliväli on 15.4. ja päivä on sunnuntai. Lauantaina oli jotkut perkeleen kissanristiäiset jolloin olen estynyt, mutta sunnuntaina pelaan golfia Teidän kanssanne jos se Teille sopii.

JD:lle sen verran ,notta tulen sittenkin autolla. Ja jos Ilves voittaa, tarjoan nisukaffet.

15.4. ok ja kalenterissa. Ei taida tulla kaffetta tänään, nisusta puhumattakaan.

15.4. on täten varattu laatutoiminnalle!

15-04-07 => Roger

Jaa-a-aaah-ss

Saatte sitten aikas reilusti eteen. Ommuten sitten päivää aiemmin duunipäivä & senjälkeinen koulutus & virman kevätalkajaiskorruptioryyppyjuhlapläjäys. ,Notta kyytiä sitten tarvitaan. Perkele kun pitää raahata bägiä koko ilta mukana. Ohjelman mukaan nukkumaan/kotia ei viimeistelyharjoituksien aikana ehdi. Mutta nestetankkauksesta ei ainakaan tekosyytä saa.

Tetsa ! Pääseekö kyytsällä ? Ikkunat kyllä tarvii pitää auki. Metanoli… eiku etanoli… eiku poypropeeni… eiku polyuretani… noh mikä lie… kuulemma on joillekkin materiaaleile varsin syövyttävää ,notta hengitykselläni en haluaisi tuhota Volvon haponkestäviä osia.

Kyyti järjestyy. Olen itsekin työnantajan käytössä ahkeroiden muurahaisen tavoin lauantaipäivän. (Lauseeseen on jemmattu aimo annos sarkasmia) Lähden siis kohti pelipaikkaa pelipäivän aamuna ja koppaan sinut kyytiin.

Olen tottunut siihen ,notta kyytiläinen tuoksuu messuilta/ylitöiltä/insinööriltä tms joten haise miltä haiset. Paitsi jos oikein haiset, niin varaudu siihet ,notta saat hölkätä osan matkaa auton vierellä. Esim Karjaalta Tenholan risteykseen! Oletpahan notkeassa kunnossa kun päästään Tayoon!

Ollaan yhteyksissä!

Kiitän tarjouksesta herran Hän ja otan sen ilolla vastaan. Varaudun nurmipaalilla ja tutkin miten se käyttäytyy jos paalin heittää ikkunasta ulos ? Heittäneeköhän minut perässä ?

Kävin eilen testaamassa pelialustan ja sehän oli ainakin kuiva, jopa niillä alueilla, joilla tähän aikaan vuodesta on yleensä vielä märkää.

Kiuruja taivaalla, peippojen laulua koivikossa, punarinta pähkinäpensaassa, kottaraisparvi raffissa; selkeitä kevään merkkejä ilmassa. Ilma tosin liikkui noin 20 m/sekunnissa ollen +3 asteista, joten takaysin kunto jäi selvittämättä. Ja jos kelit jatkuvat tällaisina Pääsiäisen ajan, kuten nyt peloteltu on, niin selvittämättä jää taaskin.

Pyhät menee mökillä juopotellessa.

Arvon Juopot!

Haluan tässä vaiheessa toivottaa kylmät terveiset Espanjan sateesta! Peli kulki kivasti siihen asti, kunnes onnistuin saamaan jostain flunssatartunnan.

MUTTA! Ennen kaikkea haluaisin muistuttaa kauden virallisen avauksen ajankohdan läheisyydestä! Sehän on jo, hetkinen, heti ensi viikonloppuna! Hurraa!

Jokohan kohta tiedämme tiiausajan?

Huomio huomio! Menin ja varasin meille lähtöajan jonka tahdon nyt paljastaa: se on klo 11:00.

Aikataulua laatiessa käytin viileää harkintaa. Laskin ,notta jos Kirkkonummella pubit aukeavat klo 09:00, ehtii Henkka ottaa yhden, ennen kuin talutan hänet autoon. Näin ehdimme kentän laidalle hyvissä ajoin.

Samoin JD ehtii yrittää syödä jotain kiinteää aamiaiseksi, sikäli kuin egyptiläinen bakteerikanta pitää vielä suolistoa virkeänä.

Laitatko, Henkka, koordinaatteja nouto-osoitteesta sähköpostilla mahd. pian. Lähden to. aamuna Ouluun enkä kerkeä kirjautumaan kun Oulun porvareitten kanssa pitää kauppaa hieroa ja rellestää.

PS. Mitähän, haloo Ylläpito, sille peliseurapalvelulle kuuluu? Nytkin nimim. Hermes oli ainakin ennen etelänleiriään lähdössä mukaan, mutta ketä sille saataisiin kaveriksi, kun ei ole mitään Peliseurapalvelua, häh?

On se seurapalvelu….siis peliseurapalvelu tuolla ladies puolella vieläkin.

Jokohan Henkka on aloittanut työmaajuopottelun kun miehestä ei mitään ole kuulunnut.

Minä poistun nyt sähköisten viestimien ulottuvilta; seuraavat vuorokaudet menevät keski-suomalaisten urakoitsijoitten kanssa niin sanotusti työn merkeissä joten puhelimestakaan ei kuulu kuin epämääräistä mökellystä, jos sitäkään, muutamaan päivään.

Haloo Henkka! Ota Tetsaan yhteyttä!

Minä toivon Tetsan espanjantaudin tukkiman nenän kestävän ajomatkan ajan Henkan tuoksua ja herrojen ilmestyvän Tayon rangelle/klubille sunnuntaina. Sikäli kun Henkasta mitään kuuluu. Onkohan se mennyt heiniä keräämään heiteltäväksi tuulen mukana? Minä varoitan…

Ja ylläpito: missä se on se peliseurapalvelu? Prkl!

Johtaja XXL kirjoitti: (11.4.2007 16:16:38)
    Jokohan Henkka on aloittanut työmaajuopottelun kun miehestä ei mitään ole kuulunnut.
    Haloo Henkka!

No voihan rähmä, justiin tänään huutelimme Henkkulin kanssa haloota toistemme korvaan, enkä huomannut kysyä, oliko juovuksissa. Töissä ainakin oli.

Ihme juoppoja. Pitää koko lauantai-ilta kupitella ja sitten haistaan seurassa pahalle. Minä juopottelen jo perjantaina! Sillä keinolla uskon nujertavani kaikki mukanani kuljettamat bakteerit, virukset, ameebat, madot ja muut loiset. Samalla osoitan suolelle, kuka on pomo!

Sunnuntain pelien suhteen on pienenpieni varaus. Jos tenniskyynärpää äityy pikkuisenkin tästä pahemmaksi, joudun passaamaan. Ja jos pelaisin tennistä, älyäisin kyllä lopettaa, joten turha aloittaa näsälajin viisaudet.

No Höh !

Hetken kun täälltä on pois, niin johan menee kyyti alta. Tää on niin tätä ! Minä arvasin ettei olisi pitänyt puhua nurmipaaleista ja nahkapenkeistä sulattavista henkäyksistä mitään. Materia on näköjään henkeä tärkeämpi. Ainakin jos kyse on pahasta hengestä.

Juovuksissa en ole ollut, enkä tule olemaankaan, kun ’koulutus’ verukenimellä tapahtuva jupumustilaan tähtäävä tapahtuma siirtyikin eteenpäin. Se on huono, koska nyt minulla ei enää olekkaan tekosyytä tappiolleni. Painotan sanaa _vielä_. Jotakin kyllä keksin…

Mutta korvaava kyyti on siis järjestetty ,notta aikataulu pitää, joskin kyyditsijä vaihtui.

Voi sanoa ,notta vallan erikoinen porukka kerääntyi Merry Tayoon eilen golfia pelaamaan: porukasta kaksi kolmasosaa oli taatusti selvin päin! Tämän todistaa pelaajia matkan varrella puhalluttanut konstaapeli jonka kollega oli lisäksi noteerannut melkoisen ylinopeuden saattueen lähestyessä pelialuetta.

Mutta kun konstaapeli huomasi pysäyttäneensä huippu-urheilijoita menossa suorituspaikalle teki hän ainoan oikean päätöksen: heristi sormea ja toivotti hyvää matkaa.

Seurue oli vajavainen koska Jyrkkä Draw oli kokenut haaksirikon heti veneilykauden alkajaisiksi. Vene oli nurin jo ennen kuin se oli saatu veteen! Tästä haverista, ja kyynärpäävammastaan johtuen, ei miestä sitten kentällä näkynyt.

Koska Henkkaa ei puhallutettu, niin arvailujen varaan jää ,notta mitä hän oli nauttinut, sillä niin rentoa oli peli. Ensimmäiset kuusi reikää +1! Tetsa jo huolestui, että koska mies palaa omalle tasolleen? Mutta mitään varsinaista romahdusta ei kuitenkaan tapahtunut, joten herrojen keskinäinen kisa jatkui kutkuttavan tasaisena aina viimeiselle reiälle asti.

Omasta hieman haparoivasta peliesityksestäni syytän liian lämmintä ilmaa. Ja vaadin uusintaa. Viimeistään vuoden kuluttua!

Kyllä se näin on ettei kaikki poliisit ole orjallisesti ihmisiä sakottamassa silkkaa ilkeyttään! Eilinen vanhenpi konstaapeli näki selvästi tilanteen oikean tolan, eli huippuunsa viritettyjä pallonlyöjiähän siinä oli kentälle menossa! Mitä niitä sakottamaan, nehän ovat kerman kuohua ihmisten joukossa!

Sääli ettei JD päässyt paikalle. Olisi se ollut taas mahtavaa katsoa, kun pallo saa oikeasti kipeää. Toivottavasti Henkka ei ihan heti tajua että se on oppinut pelaamaan golfia jossain välissä, sillä erityyppiset skinit Henkkaa vastaan on tuonu mulle mukavan kesätienistin tähän asti… ;o)

KL

Kaverit, hei, älkää pitäkö pimennossa!!! Paljonko se Henkka sitten lopuksi sai lyöntejä kasaan?? Tämä on tärkeää ja aiheellista tietää kesän tulevia koitoksia varten.

Kai te kuitenkin puhallutitte Henkan siellä kierroksen aikana omalla, Johtajan autossa alati valmiina olevalla mittarilla tasoitusten selville saamiseksi? Paljonkos näytti KsMittari?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 30)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #480974 kohteessaKevään ekat pelit / peliseura

Etusivu Foorumit Yleistä Kevään ekat pelit / peliseura