Aihe: Keskusteluun osallistumisesta - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Keskusteluun osallistumisesta

Etusivu Foorumit Yleistä Keskusteluun osallistumisesta

Esillä 6 viestiä, 51 - 56 (kaikkiaan 56)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #342102 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Januz – kiitos, että toteat ihmeparannuksen tapahtuneen mutta,

mun muistini mukaan sun tekstis ei ole ollu mitään pyhäkoulukieltä.

Enkä hyväksy , että pidät mitään tekstejäni tahallisena ilkeytenä – toi sun sana käyttösi on just sitä mitä koetamme välttää.

Yleensä olen kjirjoittanut keskimääräistä enemmän ja pitempiä juttuja, mutta en mitään tahallani ilkeytenä- eikä tekstini ole ihan niin epäselviä , jos on vähän aikaa funtsata – sitähän monelle ei ole.

Olen aianskii kymmenen kertaa myöntänyt , että roiskuu ku rapataan – mutta älä tee yleistyksiä aivan oman mieles mukkaan. Eli jos moitit huonosta netiketistä – näytä ite malia.

OOT ANTEEKSIPYYNNÖN VELKAA.

#342103 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Arvoisa mäkisuksi. En todellakaan ole ilkeä ihminen enkä todellakaan ketään ensimmäisenä haukkumassa ja arvostelemassa. Pariin vuoteen en ole kommentoinut noita viestejäsi vaan vähän ihmeissään hypännyt ne yli koska aivan rehellisesti sanottuna, niitä ei pysty lukemaan.

Yleensä olen kjirjoittanut keskimääräistä enemmän ja pitempiä juttuja, mutta en mitään tahallani ilkeytenä- eikä tekstini ole ihan niin epäselviä , jos on vähän aikaa funtsata – sitähän monelle ei ole.

Nyt ei ollut kyse siitä mitä kirjoittaa vaan miten kirjoittaa. Ei minua haittaa epävirallisessa ihmisten välisessä kanssakäymisessä, mitä foorumissa kirjoittaminen on, jos teksti ei ole kielellisesti oikein eikä välttämättä siellä päinkään, mutta jossain se raja menee kuitenkin. Tässä tapauksessa siinä että sanat eivät edes muistuta etäisesti niitä sanoja mitä on on kirjoittajalla ollut tarkoitus niitten tarkoittavan. Kun tätä palstaa luin, luin lähes jokaisen viestin päivittäin ja lukisin myös sinun viestisi jos niistä saisin jotain selvää. Aikaa minulla riittää yleensä, mutta ei kiinnostusta tulkita jotain niin etäisesti Suomen kieltä muistuttavaa, kuin mitä aika ajoin foorumille postataan.

Olen aianskii kymmenen kertaa myöntänyt , että roiskuu ku rapataan – mutta älä tee yleistyksiä aivan oman mieles mukkaan. Eli jos moitit huonosta netiketistä – näytä ite malia.

Kerro sitten minkä johtopäätöksen kirjoituksistasi pitäisi oikein tehdä, kun yleensä tulee täysin lukukelvotonta tekstiä ja sitten henkilö kuitenkin näyttää että pystyy kirjoittamaan niin että kaikki sen pystyvät lukemaan? Voiko hirveästi syyttää jos tämän pohjalta tekee päätelmän että henkilöllä on ollut ainoana syynä välinpitämättömyys?

Jos syynä ei ole tahallinen provosointi ja et tosiaan pysty kirjoittamaan selvemmin, niin silloin tosiaan pyydän anteeksi, olen ihan hiljaa ja luen niin kauan viestejäsi että ne ymmärrän.

#342104 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kessutteluun aion osallistua ensi vuonnakin, mikäli sitten en tosta pahasta tavasta pääse eroon… mutta nyt on aika virittää tunnelmaa korkealle, että saa tän vuoden jotekin päätökseen joten täytän lasin ruskealla kuuluisa teeri nesteellä.

#342105 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Otan vastaan anteeksipyyntösi ja toivon ,että hyväksyt muutenkin , ettei kysymys ole minun tekstieni repostelusta , vaikka se tuottaakin joillekin mielihyvää Mäkkärismi voi kuvata

( ’ erilaista tapaa kommunikoida , mikä ei ole kiusantekoa ) .

Hyvien tapojen noudattamisen kehittämiseen , jos sitä halutaan tehdä kuuluu varmaan 30 muuta ’ ei Mäkkäriä ’.

Voitais varmaan puhua januzzelustakin tai hömöämisestä tai greeenaamisesta – mutta eiköhän puhuta tyylistä yleisellä tasolla ja

with respect and peace .

tai kohta kaikki pyytelee toisiltaan anteeksi.

hyvveeuut vuot itekullehii.

KELLE TEEN VIRALLISEN EROILMOITUKSENI!

En kyllä myönnä koskaan täällä edes käyneeni. Pirskuleen vakavalla asialla täällä rillutellaan. SUOMEN KIELIOPILLE SEN ANSAITSEMA ASEMA.

TOSISSAAN OON MINÄKIN

ehdottomasti ehkä

Nii ja hvät uuet vuoet mäkkärille.

Kitos kiitos ja humua hyyleen.

The show must ko on.

Esillä 6 viestiä, 51 - 56 (kaikkiaan 56)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #342058 kohteessaKeskusteluun osallistumisesta

Etusivu Foorumit Yleistä Keskusteluun osallistumisesta