Aihe: Keskusteluun osallistumisesta - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Keskusteluun osallistumisesta

Etusivu Foorumit Yleistä Keskusteluun osallistumisesta

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 56)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #342077 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onneksi mää olen IHan kaikkiruokainen ja luen kaikki viestit, jopa edellisenkin. Silti verenpaineeni pysyy IHan normaalina eikä lähde nousuun kuten joillain jostain kumman syystä lähtee. Eikös olekin IHme juttu 🙂

#342078 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Heippa!

#342079 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jos toi oli sun viimeinen viestisi, niin kannattaisi kyllä ottaa mallia golfinnistä. Se kirjoitti ensin ainakin yhden ’mä en enää leiki teidän kanssa’ viestin ja todellinen loppuhuipennus oli sitten legendaarinen ’pulunnussima vittuilupalsta’ viesti.

Mä muuten koitin eilen keksiä keinoa kirjoittaa tänne ja samalla boikotoida kaikkien muiden kirjoituksia. Parhaiten se onnistui kirjoittamalla silmät kiinni. Tuli vaan niin paljon kirjoitusvirheitä, että koekirjoitukseni muistuttivat erehdyttävästi Mäkkärin viestejä, joten jätin ne lähettämättä.

#342080 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Nyt en ymmärtänyt ollenkaan tätä Greenin viimeistä viestiä klo 9:38. Yrittikö hän vesittää kaiken tähän asti sanomansa? Vai luovia takaisin joukkoon? Vai toivottaa hyvää uutta vuotta? Vai morjenstaa sen merkiksi, että hän poistuu palstoilta?

Ellei viimeksimainitusta ollut kysymys, niin lyhyeen sanomaan sisältyi varmasti joku kätketty kompa.

#342081 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Olin aistivinani Greenin viimeisessä (olihan se taatusti viimeinen?) viestissä viiltävää ivaa jolla hän saattoi meidät kaikki häpeään..!

#342082 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tohon ei tartte lisätä kuin e ni se on Neberg ,

miten mystistä.

Nimimerkkisi väärinpäin on melkien minä oikein

päin.

Olisin mielelläni kuuneelut juttujais tarkemmin –

mistä erikoisetsi minua syytit , vanahn salakieln

ottamisesta käyttöön vai jostakin kolohvietiketin

virheestä, joka harmaana emninenssinä vaikuittaa

tähän täm’än palstan suomalaiseneen sanan-

vapauteeenkin .

Koohviklubit ovat perinteisesti hyvin dikatoorisia

luonteiltaan – johtajan sana on laki. Tästhän on

hyviä kansainvälisiäkin esimerkkejä

Mm. Ping – vainaan vaimo pelasi värällä

miesvuorolla USA:n klubilla ja sai rangaistuksen.

Mr Ping suuuttui ja perusti oman klubin vaimol-

leen.

Mutta tämä palstahan ei ol yhtä kuin kolohviklubi ?

Toivon ,että koohviurheiluna luomme tälle palstalle

aianskii urheilullista sananvapautta – mie esim

chattaan puhetekstillä – rakastan murteita –

varsinkin omaa Stadin slangiani.

Joskus varmaan oon jonkun mielestä Lauri Viidan

mainitsema PASKANÄRHIkii – en ooo tät lintuu

Viikissä ponkaNNUKKAAN. JÄLJET KYLLÄ NÄIN

KAKS LAHDEN SINISEN TÖLKKIÄ KELLU VIIKISSÄ

KUHMUJOUTSEN JA NOKIKANA – altaassa.

Ni varmaan oon iteki joskus past^kanärhi ja

loukkaan jotain – ehkä – nuortakin immeistä –

sanan säilällä – pyydän siitä nöyränä anteeksi – :

Mutta jso seuraat , oot seuranna ja ne jotka on

seuranneet – varmaan toeteavat – et oon oomma

oltu joksus kotkiahii – .

Ossaan kyll keksustela tyylikkääästikin , hyvist

asioist , mutta jos niin on niin ett HEIPPA

heippa, – appieh – sullehii.

Sit mie ihmettelen kui syväll toisll on kyky

arvioida ihmistä ja hänen kirvaamistaan tapaamatta hänt ja veilä lukemat

hänen teksetjään.

Sen on oltava parapsykologiaa- vahavsti.

Sitäkään ei voi jkai kieltää ?

#342083 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Olikin hyvö idea toi silmät juubbu jirjoittaminen, töö on tehty siten. Pankaa pREMMAKSI!

#342084 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

p<kkp kpkeoll<. Z<<koj<m motääb zelv''

#342085 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Eipäs mollata Greeniä, hän sentään kohteliaasti hyvästeli meidät ilman mitään katkeraa ’viimeistä sanaa’. Toisin kuin eräs Suomen ulkopuolella majaileva golfpro…. Olinpas minä nyt tuhma, hyi minua!

#342086 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tulee mieleen kaikkien tyrkkyjen isoäidin Hannele Laurin julistus iltalehden sivuilla:’poistun julkisuudesta’. Ja sitten seuraavan viikon seiskassa:’Harkitsen paluuta julkisuuteen’ 🙂

Ei sillä että tällä ketjulla tai ketjussa kirjoittavilla olisi mitään yhtymäkohtia tuohon tarinaan, mutta hauska juttu silti…

#342087 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä en voi vastata sun viestiin, kun mä boikotoin kaikkien kirjoituksia ja pidän silmiä kiinni.

#342088 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

Mukavaa irrottelua taas asian vierestä : ))

Että mie joskus täst nautin -ei tota maila-asiaa aina jaksa, varsinki ko ite tietää vielä niin hirrrrrmuisen vähän!

Ei kun jatkakaa….

#342089 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jotenkin minusta tuntuu, että nämä sesongin välin turhautumiskeskustelut alkavat nyt tavallista aikaisemmin.

#342090 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tartteex täällä ilmoittaa, jos lopettaa kirjoittamisen tänne tai vaikkapa vaan lukemisen ?

Mulla on ollu viime aikoina melkosen kiire, joten en ole juuri ehtinyt kirjoitella mutta aina silloin tällöin kahvimukin kera lueskellut.

En kuitenkaan aio lopettaa, ainakaan vielä. Oma tasoni näet toimii kameleontin tavoin, se nousee tai laskee keskusteluaiheen mukaan. Aina en kuitenkaan pääse tarpeeksi korkealle, alaspäin on paljon helpompi mennä.

Kyllä mä sitten ilmoitan, kun lopetan. Jos muistan.

#342091 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kiitos ilmoituksestanne. Se on nyt kirjattu ja menee käsittelyyn. Näitten välipäivien johdosta täällä on vähän ruuhkaa jonka johdosta pyritään olemaan ilmoittamatta päätöksestä teille henkilökohtasesti.

#342092 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Vihdoinkin aihe joka koskettaa. Ilmoitan kuitenkin etten aio ilmoittaa kun alan taas seurata palstaa. Kun aion osallistua taas kirjoitteluun en kerro sitäkään koska teen sen salaisella nimimerkilläni.

terveisin teidän Paavo Pulli

#342093 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

RAKKAAT lukijat ilmoittautukaa, että tiedämme kelle krijoitamme – voitte myös kannustaa suosikkijanne tai tölvästä mielstänne hoonoo töhertäjää.

Ei tää oo pakollista ,mutta mweillä IH:oossa näkee et jotain tekstin on 2000 lukent ja 276 kommnettia.

Se on kiva tietä.

Aiheen antaminen kuten tuo oliks Anna -Liisa on kiva tapa tulla sisän. Kivampi ku ollaa tupo suussa ja sormi kukkapenkissä.

#342094 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    mth

Mäkkäri peräänkuulutti osallistumaan keskusteluun myös uusia kasvoja. Itse lukeudun näihin passiivisiin keskustelijoihin. Olen seurannut palstaa jo useamman vuoden, mutta kirjoitellut tosi harvoin.

Pakko tunnustaa, että mäkkärin ’tyyli’ on alkanut ärsyttää enemmän ja enemmän. Alussa se tuntui jopa hupaisalta ja sitä yritti jotenkin lukea, mutta viime aikoina on ollut niin vaikeaselkoista teksti, että pakkohan se on skipata. Bogijyrä toisessa ketjussa (oliko moderointi?) sanoi hyvin, että mäkkärikin voisi ajatella joskus lukijaa ja saattaisi saada viestin paremmin perille, jos vähän stilisoisi tekstiään. Ei muutamat kirj.virheet siellä täällä haittaa, mutta jos koko tekstistä ei saa mitään tolkkua, niin väkisin miettii miksi niitä kirjoitetaan.

#342095 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kiitos MTH,

– siis ainaski yksilukee kirjoittajien lisäksi – luultavasti enemmän – . avatakkaa ketsuppipullo ..

Ootko lukent 10 viimeisntä tekstiäni -oon vähentänyt virhekirjotusta ylivoimaisesti eniten -ainaskii 30 -50 %.

Muta –

Onks tekstin ja sisällön arvo vain lukemisen ja ymmärtämisen nopeudessa – riippuks tääki jostain niikui kolohvin kulkukii + ? Eiks kolovinkii tulos oo lyöntien lukumäärä suhtees HCP:n ei se kuinka nopeasti pelaat kierroksen.

Mun mielestä yks jako vois olla näillä teksteillä

a. tekstit niitten kesken, joilla on

aikaa lukee ja ajatella ( PÖYTIIN

TARJOILU )

b. niitten palsta , jotka haluaa

helppoi tekstei – nopeita

mainoslauseita ja nopean rytmin

( drivein -mAC dONALDS /

mÄKKÄRI )

Myönteistä on se , että kirjojen lukeminen on lisääntynyt Suomessa.

Kieltämättä Uutisvuodon Jari Tervon ’ Myyrää ’ on pa..kamaista lukee ku ei heti tiedä mistä on kysymys- :

– onks tää Urkkia vai ei

– kuka on asianajaja Timo Sikala, muta sitten ku

se salaisuus valkenee – tyydytys on sitä

suurempi.

Tieto on valtii konmunikoinissaakin.

Mistä sä MTH haluaist keskustela tee aiheavaus –

johdatteel keskustelua haluamaasi suuntaan –

pannaan se MÄKKÄRI yhdessä oikeille raiteille

– eiks va ?

Tutkimusten mukaan suurin osa ihmisten välisestä

kommunikaatiosat on

J U O R U I L U A ! ?

peace and respect – ja

hyvvee kommunikointi vuot 2006

#342096 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tässä se nähdään. Olet roolisi vanki, joka on jo todella väljähtänyt. TV:n sketsisarjatkin pitkittyessään eivät enää naurata. Näin on käynyt sinunkin jutuille jo ajat sitten. Tiedän, että osaat antaa kommenttia myös ymmärrettävässä muodossa, mutta ’eihän silloin Mäkkäriä enää kukaan muistaisi’. Onko se tarkoituksesikin? Päteä edes jossakin? Nousta massasta esiin? Erottua edes jotenkin?

Kirjoitan tätä tietenkin vain omasta näkökulmastani, joten varmaan joku vielä hymyileekin jutuillesi. Onneksi golffin peluu kentällä on jotain elämää suurempaa – voittaa aina klubilla istuskelun.

#342097 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

JOO NÄIN TIETYSTI KÄY. mutta pitää sanoo, että

sunkin diagnoosiis perustuu olettamuksiin. vapautta mä arvostan. en rooleja. En mä mitää julkisuutta hae – itse asiassa :

Jos mulla ei olis tullu enemmän ustavii ku nurisijoita – oisin tehnyt toiisn jo aiemmin –

mut kyl mä ymmärrän et kiireessä vaaditaan nopeampaa pelirytmii ja pinna on kireällä- siks

mä poistan 30 – 50 % kirj.vihreistäni – ja tivistän.

MÄ AJATTELEN KOLOHVII URHEILUNA JA KOETAN SAADA SIIHE ASENTEEELLISTA ROHKEUTTA, – SE ON USEIN VÄHÄN VANAATTISUUTEEN LIITTYVÄÄ- JOTTA TAPAHTUIS JOTAIN MUUTA KUIN KLUBIKOOHVIA – JOKA ON KUI KANSANHIIHTO – MÄKIHYPYN RINNALLA.

Se on totta, että oon skrivannu kauan ja paljon,

ku näin tekee vauhdilla – ei sanat aina tuu skraibettua – vaan joku san jää pois – tulee virheellsiesti kirjoitettua – jne.

Olis kiva ku joku muukin skraibeis – mä teen tätä ihan hyvästä tahdosta ilimaaseksi – en hae julkisuutta – tai muutakaan – eiks tää on chatti palsta, jossa keskustellaan. Kyl mää sen ymmärrän , ett harva tällaista viitti tehdä – varsinkin jos rupee tulee lunta tupaan – toisaalta

mä oon myös talviurehilija.

Kirjeenavaihtohan on ihan oma lajinsa.

Osaksi toivon , että skrivaajien kommunikoinnin monimuotoisuus helpottais mukaantulijoita – nimen omaan uusia – ja enne kaikkea naissii. .

with respect and peace

#342098 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Liityin sementtiseiskan boikottien vastaiseen boikottiin, joten voin taas lukea muidenkin kirjoituksia.

Kieltämättä Mäkkärin tekstiä on mukavampi lukea kun sekin kirjoittaa nyt silmät auki. Kyllä ne välillä mullakin jäi lukematta. Se on sinänsä sääli, koska Mäkkärillä on monesti hyviä pointteja kirjoituksissaan. Hän tuntuu tietoisesti etsivän koko ajan poikkeavia näkökulmia asioihin. ’Chooses odd Crayons and paints outside the lines’ taitaisi amerikkalaiset sanoa. Sehän ei tarkoita sitä, että tuo eri näkökulma olisi oikea. Sen ajatteleminen vaan pistää ajattelemaan sitä tavanomaistakin näkökulmaa ja kyseenalaistamaan sen. Vaikka se olisikin sitten loppujen lopuksi oikea, niin tulee mietittyä miksi se on oikea.

Kyllä tänne palstalle yksi Mäkkäri mahtuu. Jos ei halua lukea noita juttuja, niin saahan ne skipata. Kyllä mua paljon enemmän nyppii kaikenmaailman nimimerkin takaa vittuilijat. Jostain kumman syystä noita Mäkkäri basher viestejä tulee aika säännöllisesti. Johtuisko se siitä, että Mäkkäri pitää itsensä miehenä ja vastaa kirjoituksistaan. Ehkä se on helpompi hutkia sellaista, joka ei juokse karkuun.

#342099 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Pari vuotta sitten vielä kirjoitit hyvää selkeää tekstiä, kiihkotonta fiksua suomea, nyt on vaikea saada yhtä lausetta kasaan.

Se on vaan niin kumma, että olet ainoa täällä, jolla kiire aiheuttaa sen, että kirjoituksista ei saa mitään tolkkua. Ja tuntuu, että innostut vaan yhä sekavampaan kirjotteluun, mitä enemmän saat arvostelua=huomiota.

Silti haluan vielä tässäkin ketjussa todeta, etten todellakaan halua ketään loukata, ja toivon vain ja ainoastaan hyvää sinulle sekä kaikille muillekin täällä kirjoittaville nimimerkeille- myös livenä. Piste.

#342100 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tuo taitaa ol anteeksipyyntö sulta ?

Mutta sisältää taas poskettoman väitteen , että minä kiireen vuoksi kirjoitan epäselvästi.

Minä kyllä tarkoitin , että monella lukijostamme on niin kiire, että ne eivät kerkiä- halua pysähtyä mihinkään , joka vaatisi ajattelua.

Siis tarkoitan aivan päinvastaista – lisäksi et ole lukenut viimeisiä tekstejäni – a sinulla laulaa vanha levy päällä ja se on kuten monella muulla juuttunut ÄMMÄN kohdalle.

Otan toki anteeksipyyntösi vastaan – lue nyt se diagnoosisi sieltä toiselta chätiltä uudestaan ja jos olet samaa mieltä – lähetä myös lääkkeet.

Eiks sunkin kantsisi miettii mitä kirjoitat – eikä vain moittia siitä muita.

Myönnän oon useest myöntänt , että on menny vähän liian vaativiksi mun tekstit jossain vaihees-ssa – mun niin näytttää tää hektisyyskin aiheut-tavan outoja mielen tsunameja ympäristössä.

Saat anteeksi tölväisysi – ja take it easy with respect and peace.

#342101 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Noh, ainakin tuli todistettua se että mäkisuksen epäselvät kirjoitukset eivät ole minkään fyysisen tai henkisen rajoitteen aiheuttamia vaan tosiaankin ovat niin kuin täällä on arveltu, täysin harkittuja ja tahallisia häirikköviestejä.

Tiedä sitten johtuuko piittaamattomuudesta vai ilkeydestä mutta ei ole kuitenkaan mitenkään puolusteltavissa kun henkilö todistetusti kuitenkin pystyy kirjoittamaan ihmiselle ymmärrettävää tekstiä. Todellakin suosittelisin lukemaan sen netiketin ja tutustumaan yleensäkin käyttäytymissääntöihin Internetissä. Sillä nuo viestit ja tuo ’silmät kiinni-nyrkillä näppäimistöön’-tekstinsyöttötyyli ei todellakaan ole muodikasta eikä taiteellista eikä mitään siltä väliltä.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 56)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #342087 kohteessaKeskusteluun osallistumisesta

Etusivu Foorumit Yleistä Keskusteluun osallistumisesta