-
JulkaisijaArtikkelit
-
Selailin tässä läpi näitä kirjoituksia ja mieleeni tuli yksi ainakin minua kiinnostava pointti, tämän saitin kirjoittajien keski-ikä? Laittakaapa ikänne tänne niin lasketaan porukan keski-ikä. Itse olen 20v.
Lähimenneisyydessä oli vastaava kysely aiheesta. Muistaakseni tulos oli jotakin 35-40
Itsellä 35 v.
Aha, OK. Se ketju on menny multa ohi. Joistain kirjotuksista on suht helppo päätellä kirjottajan ikä mut aina se ei oo niin iisiä. No mut jos se on ollut just ( ikäkysely) ni tän voi sit lopettaa tähän. Eli kolmevitosta-nelikymppistä niinku kai suurin osa kentilläki on.
Niin oli, joskus menneisyydessä…
mutta sama kun Henkkkalla = 35v
Pienellä kaivelulla löytyi. Ei se näköjään ihan tuore ollutkaan. Aika lentää sano 😉
Lue lisää: Millainen porukkamme on
Keki-ikä jo lähes selvillä.
niinpä
Otetaan sille!
kuin myös 39v.
kyllä
nuoria sitä ollaan!
Viime kesänä pelasin jo kerran ysin 43:een, joten saattaapi olla, että tulevana kesänä voisin pelata ysin oman ikäni alle. Koko kierroksen ja iän kohtaamiseen voikin mennä sitten enemmän aikaa, mutta ei mulla ole kiirettä.
Nokitan niukasti…
Kylläpä täällä sakissa tuntuu olo nuorelta… Vaikka toki kyllähän kaikki foorumilaiset ovat nuorekkaita. Ainakin henkisesti…
tänään pro muutti lyönnin oikeampaan suuntaan??? eli siis sekoitti kaiken
Jännitys nousee, kuka on aktiiveista ikäpresidentti, mäkkäri on ainakin lähellä.
Seniori ollaan.
Ja kuka on sivun nuorin kirjoittelija…
juups
Nuoria varmaan on enemmän ja niitä tulee koko ajan lisää. Mutta uusia vanhempia vähemmän.
Kuinka muuten edes itse muistat nimimerkkisi???
Niinpä niin, nuoria tulee koko ajan lisää.
Se on pitkä tarina. Ei sovi kerrottavaksi tänne foorumiin.
Mutta mitä lauseita saatte H N P V J K P (<– etu kirjaimia)
Tai muiden nimistä?
nii 14
on ikää
40 ja risat
Nuori ja notkea, tai ainakin nuori:)
-
JulkaisijaArtikkelit