-
JulkaisijaArtikkelit
-
Ensikesän tavoitteet. Mikä on. Ehkä kilpailuja seuran sisällä vai siirtyminen ehkä johonkin vaativampaan. Oma tavoitteenpi on alistaa kaikki kaverini taas kerran tällä kaudella.
Rappaaja kirjoitti: (27.3.2011 0:35:22)
Ensikesän tavoitteet. Mikä on. Ehkä kilpailuja seuran sisällä vai siirtyminen ehkä johonkin vaativampaan. Oma tavoitteenpi on alistaa kaikki kaverini taas kerran tällä kaudella.Alistaa?
Golfissa ei onneksi vieläkään kyykytetä, nöyryytetä tai murskata pelikavereita – ainakaan julkisesti. Ei alistetakaan.Rundi tai jopa pari ilman YA:ta.
Mulla on tavoitteena pelata ensi vuonna alle underiin.
Lavantauti kirjoitti: (27.3.2011 19:41:46)
Mulla on tavoitteena pelata ensi vuonna alle underiin.Kova tavoite. Kuinka paljon alle underin?
Oma tavoitteeni on jatkaa svingiremonttia ja saada pushit pois kokonaan. Sitten lisään lähipelitreeniä merkittävässä määrin.
Lavantauti kirjoitti: (27.3.2011 19:41:46)
Mulla on tavoitteena pelata ensi vuonna alle underiin.Mun tavoitteet ei oo ollenkaan noin korkealle mulle riittää vallan mainiosti pari yli underin.
Noin niinku lyhyesti viime kesään verrattuna mun tavoitteet on same, same but different !
KL kirjoitti: (27.3.2011 20:10:45)
Kova tavoite. Kuinka paljon alle underin?
Kyllä mulle 1 alle underin riittää toistaiseksi.
Toissijaisena ykköstavoitteena on albatrossi.
Mä haluaisin myös pelata kutosella alkavan (kaksnumeroisen).
Ja MID tourilla edes kerran vahingossa pärjätä.
Tai ylipäätään pystyä pelaamaan…Mulle kyllä riittäisi hyvin joku kymmenen päälle underin. Itse asiassa, tavoitteeni ovatkin siirtymässä niin sanotusti pärjäämiseen oheistoiminnoissa, kun en kentällä enää kykene.
Olisin onnellinen, jos jossain kisassa, jossa olen tuomarina, näkisin jo kaukaa, että tuolla on meneillään ongelmatilanne, jolloin kiitäisin paikalle buggy sivuluisussa, analysoisin tilanteen viileästi ja julistaisin silmää räpäyttämättä kaikkia tyydyttävän tuomion ja häipyisin paikalta jättäen flightin päivittelemään, että olipa siinä, jumalauta, viisas mies!
Johtaja XXL kirjoitti: (28.3.2011 13:20:09)
… kiitäisin paikalle buggy sivuluisussa…Ja päivittelemään, että tuhosi, jumalauta, kentän!
Omana tavoitteena on, että jos vaikka useinmiten osuisi palloon.
Toppipelle kirjoitti: (28.3.2011 13:54:44)
Omana tavoitteena on, että jos vaikka useinmiten osuisi palloon.Eihän harkkaswingeissä edes kannata osua palloon… Itse lyön näitä huteja 2-3 kertaa enemmän kuin osumia.
Pitääkö olla? Mä ajattelin vaan pelata. Parhaat tulokset omalla kohdallani tulee silloin kun ei aseta tavoitteita. Tulee, jos on tullakseen, jos ei tule niin ei sitten. Nou hätä.
Tavoitteenani on päästä kentälle. Pelatkoon he jotka osaavat.
HCP:ta meinasin tiputtaa 10:lla heti ensimmäisellä kierroksella. Mahtuu sitten seuraavilla kierroksilla paremmin flaitteihin mukaan. Ja jos ei vieläkään meinaa mahtua, niin sitten otetaan vielä tarvitattava määrä pois. Eli tavoitteena päästä helposti pelaamaan.
ristiveto kirjoitti: (28.3.2011 15:05:17)
Toppipelle kirjoitti: (28.3.2011 13:54:44)
Omana tavoitteena on, että jos vaikka useinmiten osuisi palloon.Eihän harkkaswingeissä edes kannata osua palloon… Itse lyön näitä huteja 2-3 kertaa enemmän kuin osumia.
Mä en lyö harkkasvingejä. Tarkoituksena kun ei ole opetella hutilyöntejä.
Toppipelle kirjoitti: (28.3.2011 17:39:07)
… Tarkoituksena kun ei ole opetella hutilyöntejä.Mä en muuhun kykenekään. Enkä oikeestaan niihinkään.
Hauskoja & hienoja tavoitteita porukalla!
Itse en osaa vielä oikein sanoa. Haluan sen olevan realistinen, mutta se selviää kyllä kevään aikana ja sitä sitten jahdataan.
Kauden avauskieroksella tein Kanarialla 4 pirkkua (ennätys aikaisemmin 3 siis keltaisilta) niin tämä täytyy rikkoa. 5 pirkkuahan kestäisi muutaman boginkin ja tulpan!
kebax kirjoitti: (28.3.2011 22:02:09)
Toppipelle kirjoitti: (28.3.2011 17:39:07)
… Tarkoituksena kun ei ole opetella hutilyöntejä.Mä en muuhun kykenekään. Enkä oikeestaan niihinkään.
Noi (tahalliset) hutilyönnit on ainoita lyöntejä joista voi nauttia. Silloin swingi on joskus ihanan rento… joskus.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)