23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

KEJ Tour 2006 on täällä

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu KEJ Tour 2006 on täällä

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 46)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kevät tulee ja on aika aloittaa KEJ Tour 2006 valmistelut. Olemme uusineet kisan kotisivut http://www.kejtour.com. Kyseessä on siis kaikille avoin golf-tour, joka pelataan nyt kolmatta kertaa. Sarjoja on kolme erilatasoisille pelaajille ja kierroksia pelataan kahdeksan. Kisalla ei ole sponsoria ja ideana on kerätä jokaiselta osallistujalta osallistumismaksu palkintopottiin. Tästä potista kustannetaan palkinnot ja esimerkiksi viime kesänä suosituimman sarjan voittaja Mäkisuksi sai palkinnoksi custom fitatun Wishon rautasetin. Scratch-sarjan voittaja sai lisäksi erikoispalkintona pelata kierroksen Roope Kakon kanssa Vanajalla. Tämä kierros tosin siirrettiin tähän kevääseen Roopen kiireisen aikataulun takia, siitä lisää myöhemmin. Nyt siis kaikki veteraanit ja uudetkin ilmoittautumaan joukolla kisaan sähköpostilla tour at kejtour piste com. Ei ole mitään syytä olla ryhtymättä tour-pelaajaksi, pelureita on ollut perinteisesti eri sarjoissa aloittelijoista scratch-pelureihin. Voitta pistää myös viestiä ja etukäteisuhoa tähän ketjuun; saadaan ajantasaista tietoa siitä, ketkä ovat tulossa mukaan.

    Jee, vihdoinkin. Olen jo odottanutkin tätä kesän hauskinta ja haastavinta Touria.

    Lähden mukaan taas Champ-sarjaan ja tavoitteena parantaa viimevuotista viidettä sijaa palkintopallille saakka. Käytännössä se tarkoittaisi paria kisakierrosta alle händärin eli kolkuttelemaan singelitasoituksen portteja. Sehän vaan sopii.

    Lisäksi yritän (tällä kertaa tosissaan) Scratchiä valkoisilta. Mikäli ts:n opit ja ahkera talvitreenaus kantavat hedelmää, pitäisi takatiiltäkin olla mahiksia päästä samana päivänä griinille saakka. Ei kokonaistavoitetta, mutta jos saisi yhden kierroksen 80 tuntumaan niin se olisi kova saavutus.

    ts

    Ja määkin kerkisin jo ilmottautua. Ainoo Touri mihin mulla kortti riittää… kai 🙂

    Tänä vuonna meinaan ehtiä pelatakin. Ainii ja voittaa tietysti.

    Toudellakin siis tähänhän pitää jo kannustusmielessäkin ehdottomasti osallistua. Muuta jakoahan taaskaan ei olekaan. Mutta yritys on vähintään yhtä kova kuin aiemmillakin kerroila ja musta jotenkin tuntuu että varmaan toi putti on alkanu toimimaan sillä onhan putteri hävennyt koko talven varastossa, joten varokaa vaan… ilon kautta messissä

    Pitäähän sitä lähteä viime vuotista lady -sarjan voittoa puolustamaan ;o).

    Allekirjoittanut lähtee sitten Lady-sarjaan haastajaksi. Mailoille on annettu sen sortin kurinpalautus talven aikana, että nyt pallo lentää takuuvarmasti oikeaan osoitteeseen.

    On muuten tosimahtavat sivut KEJ Tourilla taas, paranevat vuosi vuodelta 🙂

    KL

    Mnähän en vielä tiedä mitään sarjoista tai muusta, mutta ilman muuta mukana, jos vain aika ja vaimo antavat myöten!

    Seuraavaksi tutustumaan noihin sivuihin, jotta tietää mihin on päänsä taas työntänyt….

    Ai niin, ja uho vielä päälle: Lyön ihan varmasti joka väylällä pallon griinille!! Ja tourin nimen mukaisesti myös kaverin pallon!

    KL

    Tätä ei erikseen säännöissä sanota (en löytänyt), mutta Partin viestistä näin päättelin. Silloin täytyy tietenkin pelata takatiiltä.

    Olenko ymmärtänyt oikein?

    Mä pyrin tällä kaudella boikotoimaan pistebingokisoja parhaani mukaan. Jolloin ainoo vaIHtoehto on osallistua Champ -sarjaan. Ja näin myös teen.

    Nimetön

    Mukana kuin peräpukama. Pistebingosarjaan tietenkin, sillä meikäläisen taidoilla ei vielä ole edes herkkusienisarjaan asiaa… Toki vaimo on puhuttava ympäri, että nyt on sitten vähän pakko käydä muuallakin pelaamassa…

    KL

    kebax kirjoitti: (10.3.2006 11:21:33)
    Mä pyrin tällä kaudella boikotoimaan pistebingokisoja parhaani mukaan. Jolloin ainoo vaIHtoehto on osallistua Champ -sarjaan. Ja näin myös teen.

    Sulla alkaa sitten hirmuinen händärin pudottaminen, jos aiot pärjätäkin. Raja on 20….

    En toki epäile, ettei tuo pudotus Sinulta onnistu, varsinkin jos puttaat vain kerran joka reiällä. Enempää tuskin tohtinet putata, onhan se (puttaaminen) persiistä…

    KL kirjoitti: (10.3.2006 10:25:15)
    Tätä ei erikseen säännöissä sanota (en löytänyt), mutta Partin viestistä näin päättelin. Silloin täytyy tietenkin pelata takatiiltä.
    Olenko ymmärtänyt oikein?

    Ainakin viimevuonna toimittiin juuri noin ja bäkäriltä pelattiin.

    Mukana kuin pukama! Scratch-pukama, joka kutiaa pahasti! Tänä vuonna olen taas päättänyt etten anna elämän tulla golfin tielle, joten yhden tour-sarjan kierrosten kasaan saannissa ei pitäisi olla ongelmia. (Viime vuonna olisi ollut…)

    KL kirjoitti: (10.3.2006 10:25:15)
    Tätä ei erikseen säännöissä sanota (en löytänyt), mutta Partin viestistä näin päättelin. Silloin täytyy tietenkin pelata takatiiltä.

    Olenko ymmärtänyt oikein?

    Juu, samalla kierroksella voi tehdä tuloksen useampaan sarjaan. Ainoa sarja jossa tiitä ei saa valita on Scratch, jossa tuupataan aina takaa.

    Samalla kun tuuppaa takaa, voi huoletta syödä herkkusieniä ja kerätä pisteitä ja rispektiä kavereilta ilon kautta.

    KL

    Jos tuuppaa kaverin kanssa takaa, niin onko silloin perätuuppari? Vai ruåttalainen?

    KL

    Ovatko sellaiset kentät pannassa scratch-sarjassa, joissa ei ole miesten tai naisten takatiitä? Eipä noita varmaan paljon ole, mutta tulipa mieleen.

    KL kirjoitti: (10.3.2006 12:06:07)
    Sulla alkaa sitten hirmuinen händärin pudottaminen, jos aiot pärjätäkin. Raja on 20….

    Raja? RAJA?! Partiii!! (laitoinkin tästä sulle jo meiliä)

    (kejtourin sivulta) (10.3.2006 12:06:07)
    Maksimipelitasoitus kilpailukierroksella on 20.

    Tossa mun nähdäkseni puhtaan limitistä, ei rajasta.
    Elikkäs mun järjenjuoksun mukaan voin pelittää 20 pelitasotuksella kisakierroksia.
    Jos toisin on, niin sitten en.

    Nimetön

    Niinpä juu tosiaan… Jos korkeemmallakin tasoituksella saa ottaa osaa noin, että 20 on kuitenkin maksimi pelitasoitus, niin sittenhän sitä voisi tuohon herkkusienisarjaankin…

    Aikaisempinakin vuosina Champ-sarjassa on pelattu yli 20-händärillä, silloin vaan antaa pikkaisen eteen muille.
    20 on maksimi pelitasoitus, ei rajoite osallistumiselle.

    KL: Jos kentällä ei ole bäkäreitä, sillä ei voi pelata Scratch-kisaa. Esim. Paloheinä jää pois kuvioista. Ei näitä ’ongelmakenttiä’ taida onneksi kovinpaljoa olla ja ainakin kahtena aikaisempana vuotena pelimannet ovat ymmärtäneet pelin hengen eikä kukaan ole kikkaillut alamittaisilla kentillä.

    Parti kirjoitti: (10.3.2006 15:30:48)
    Aikaisempinakin vuosina Champ-sarjassa on pelattu yli 20-händärillä, silloin vaan antaa pikkaisen eteen muille.
    20 on maksimi pelitasoitus, ei rajoite osallistumiselle.

    Loistavaa 🙂

    Hyvä että touri jatkuu! Pyrin palaamaa välivuoden jälkeen puolustamaan taannoista Champ sarjaa viidettä tilaa. Kovaa jälkeä näky kärki tehneen viime vuonna. Pakko varmaan alkaa reenaan.

    -panokset kovenee

    ts

    Mä tässä pari yötä mietittyäni olen tullut siihen tulokseen, että tää on niin kova Touri, että valmistautuminen täytyy tehdä huolella.

    Niinpä varasin laivaliput Hanko- Rostock ja astun laivass.. eikun laivaan, sunnuntaina suuntana hyväkuntoiset ruohopeitteiset alueet etelä-euroopassa.

    Aattelin, että tommonen viiden viikon valmistautuminen ois sopiva.

    Huhun mukaan siellä voi jopa törmätä tuttuihin kevään aikana :o)

    Varmasti mukana.
    Onko pakko uhota?

    Jos minä kuitenkin vain kerron karut tosiasiat. Minä voitan.

    Rätserien pelejä tuskin kuitenkaan lähden sekoittamaan, mutta jokunen kierros pitänee kuitenkin pelata valkoisilta kuten punaisiltakin.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (10.3.2006 21:46:56)
    Rätserien pelejä tuskin kuitenkaan lähden sekoittamaan, mutta jokunen kierros pitänee kuitenkin pelata valkoisilta kuten punaisiltakin.

    Mää tuun käymään siellä Oulussa niin pelataan pelimiesten merkeiltä 🙂

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 46)
Vastaa aiheeseen: KEJ Tour 2006 on täällä

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu KEJ Tour 2006 on täällä