Aihe: Kaikki profiilin tiedot pakolliseksi rekisteröinnissä - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Kaikki profiilin tiedot pakolliseksi rekisteröinnissä

Etusivu Foorumit Yleistä Kaikki profiilin tiedot pakolliseksi rekisteröinnissä

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 82)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ivan der Grausame kirjoitti: (6.9.2007 11:38:53)

clap kirjoitti: (6.9.2007 10:53:06)
    sinähän sen tiedät kun olet kokonaista kolme päivää ollut rekisteröityneenä

Mistä kohdasta rekistereröitymistiedoista näkee kuinka kauan tätä palstaa on lukenut?

Ei mistään mutta kuvittelen, että jos olisit pitempään jo lukenut tätä KESKUSTELUpalstaa, sinulla ei olisi ollut otsaa lähteä arvostelemaan muiden keskusteluja, jos ja kun kerta et ole niihin osaakaan ottanut.

Et siis ole ottanut osaa keskusteluihin, mutta sitten heti kun tulee keskustelua keskustelemisesta, olet suuna päänä arvostelemassa keskustelua – aika surrealististä.

Lisätään vielä ,että oma swingi tulisi laittaa youtubeen tai muualle esille. Muistaakseni joku kauhukabinetti oli joskus olemassa.

Ihan hyvä idea, tosin ei nyt ihan kaikkea tarvitse kertoa, tiedot päivitetty.

Rauski kirjoitti: (6.9.2007 12:04:58)

Päivititkö sinne parhaan golfhetkesi ? ; )

Nimim: ’ Ilman eagleä edelleen ! ’

Makex kirjoitti: (6.9.2007 11:59:05)
    Lisätään vielä ,että oma swingi tulisi laittaa youtubeen tai muualle esille. Muistaakseni joku kauhukabinetti oli joskus olemassa.

Juu Kauhukabinetti on edelleen olemassa, mutta swingit ovat jo hyvin vanhoja. Täytyypä yrittää päivittää edes oma swingi.

Kyllä täällä hengissä vielä ollaan ja foorumia tulee seurattua päivittäin, mutta Tetsaa lainaten täytyy todeta, että tulee tartuttua näppikseen tosi harvoin, oikeastaan ei koskaan.

Hyviä kirjoittajia täältä löytyy onneksi vielä niin paljon, että palstaa tulee todellakin selattua lähes joka päivä.

Hyviä jatkoja kirjoittajille.

Mäkin päivitin profiilin ja nyt_mun_sana_painaa_täällä!

Lavantauti kirjoitti: (6.9.2007 13:18:01)
    Mäkin päivitin profiilin ja nyt_mun_sana_painaa_täällä!

Hyvä! Ennen sä olit pelkkää paperia.

clap kirjoitti: (6.9.2007 11:55:56)

Ei mistään mutta kuvittelen, että jos olisit pitempään jo lukenut tätä KESKUSTELUpalstaa, sinulla ei olisi ollut otsaa lähteä arvostelemaan muiden keskusteluja, jos ja kun kerta et ole niihin osaakaan ottanut.

Et siis ole ottanut osaa keskusteluihin, mutta sitten heti kun tulee keskustelua keskustelemisesta, olet suuna päänä arvostelemassa keskustelua – aika surrealististä.

Miksi minulla ei voi tai saa olla mielipidettä keskustelun tasosta, jos kerran olen sitä pitkään seurannut? Kyllä nämä ovat julkisia tekstejä ja tarkoitettu yleisesti luetteviksi.

Oletko kovastikin ylpeä nykytasosta? Oletko varma, että nykyinen jatkuva haistattelu ei karkoita niin kirjoittajia kuin lukijoitakin. Ikävä kyllä tämä on ainoa maininnan arvoinen golfin keskustelupalsta Suomessa. Paremmin moderoituna sillä olisi mahdollisuuksia paljon mielenkiintoisemmaksi.

double-eagle kirjoitti: (6.9.2007 12:23:33)

Rauski kirjoitti: (6.9.2007 12:04:58)

Päivititkö sinne parhaan golfhetkesi ? ; )

Nimim: ’ Ilman eagleä edelleen ! ’

Kyllä henkilökohtaisesti, mutta mietin pitkään että ehkä se oli parempi kun oma 13v poika pelasi kierroksen 81 lyöntiä ja tasoitus on tällä hetkellä 11,8. Aloitettiin ura virallisesti isoilla kentillä yhdessä tänä keväänä. Kait me jotain olla tehty oikein kun lukemat näyttää suht kohtuullisilta. Jos tuo kundi vetää ekana vuonna vielä singeliin niin kyllä se oma yksi ja ainut Eagle on aika heppoisita tavaraa siihen verrattuna.

Ivan der Grausame kirjoitti: (6.9.2007 14:08:37)
    Miksi minulla ei voi tai saa olla mielipidettä keskustelun tasosta, jos kerran olen sitä pitkään seurannut? Kyllä nämä ovat julkisia tekstejä ja tarkoitettu yleisesti luetteviksi.

Luetaan sitten näitä viestejä. Missään en sanonut, että sinulla ei voisi tai SAISI olla mielipidettä keskustelun tasosta. Ihmettelin vain sitä että toit sen nyt esille.

Ivan der Grausame kirjoitti: (6.9.2007 14:08:37)
    Oletko varma, että nykyinen jatkuva haistattelu ei karkoita niin kirjoittajia kuin lukijoitakin.

Jatkuva haistattelu? Voisitko antaa pari esimerkkiä tuollaisesta toiminnasta? Luetaankohan me edes samaa foorumia…

APEx kirjoitti: (5.9.2007 19:59:59)
    Kun tässä viime aikoina on lukenut tätä palstaa, niin olen monen muunkin tänne rekisteröityneen käyttäjän kanssa täysin samaa mieltä siitä, että kaikenlainen p****jauhaminen on täyttänyt suurimmaksi osaksi kaikki järkevät keskustelut.

Itse en ole huomannut juurikaan eroa paskanjauhannan määrässä tai laadussa sen perusteella, onko jauhajana profiloitu vai profiloimaton käyttäjä. Toisaalta, olen niin tuore palstalainen, että minulla on vielä paljon opittavaa jauhamisesta ja profiloitumisesta.

Jos ja kun paskanjauhannasta puhutaan, keskittyy tämä mielestäni pääsääntöisesti muihin aihealueisiin kuin sääntöihin tai harjoitteluun. APEx:n edellyttämien tietojen ilmoittaminen ei toisi mitään lisävalaistusta näihin kirjoituksiin tai niiden kirjoittajien ajatusmaailmasta.

”Yleistä” viestiketjun alaisuudessa kulkevan jauhannan kannalta sen sijaan olisi äärimmäisen tärkeää tietää:

kirjoittajan aatteellinen, uskonnollinen ja sukupuolinen suuntautuminen; ikä; tulo- ja varallisuustaso; koulutus; peruskoulun päästötodistuksen lukuaineiden keskiarvo; rotu; asuinpaikka (postinumeron tai katuosoitteen tarkkuudella); ajoneuvon merkki ja vuosimalli; asevelvollisuuden suoritustapa sekä reservin sotilasarvo.

Näillä perustiedoilla saisi jo hieman perspektiiviä esim. siihen, millaiset ihmiset lyövät palloja toisten niskaan, pitävät muutaman tuhannen euron hintaisen golfosakkeen ostoa riskisijoituksena tai haluavat luopua green card-instituutiosta.

Rauski kirjoitti: (6.9.2007 15:17:22)

Kyllä henkilökohtaisesti, mutta mietin pitkään että ehkä se oli parempi kun oma 13v poika pelasi kierroksen 81 lyöntiä ja tasoitus on tällä hetkellä 11,8. Aloitettiin ura virallisesti isoilla kentillä yhdessä tänä keväänä. Kait me jotain olla tehty oikein kun lukemat näyttää suht kohtuullisilta. Jos tuo kundi vetää ekana vuonna vielä singeliin niin kyllä se oma yksi ja ainut Eagle on aika heppoisita tavaraa siihen verrattuna.

Kyllä kyllä. Miten teit sen eaglen ? Käytitkö hybridiä tms ?

Diletantti kirjoitti: (6.9.2007 16:27:45)

Itse en ole huomannut juurikaan eroa paskanjauhannan määrässä tai laadussa sen perusteella, onko jauhajana profiloitu vai profiloimaton käyttäjä. Toisaalta, olen niin tuore palstalainen, että minulla on vielä paljon opittavaa jauhamisesta ja profiloitumisesta.

Pelaatko itse golfia ?

double-eagle kirjoitti: (6.9.2007 16:38:34)

Diletantti kirjoitti: (6.9.2007 16:27:45)

Pelaatko itse golfia ?

Kyllä

Kyllä kyllä. Miten teit sen eaglen ? Käytitkö hybridiä tms ?

Kyseessä oli Virvikin väylä kolme melko, lyhyt 430m, tekee pari loivahkoa mutkaa ensin oikealle ja sitten vasemmalle. Ensin Draiverilla semmoiset 230 m hyvään paikkaan kiven yli metsän reunaa nuollen, että melkein lippu näkyi, siitä puu5 greenille noin 6m päähän lipusta ja putti sisään. Helppoa kuin mikä, eiks vaan?
    Tuossa, toivottavasti linkki toimii:

virvik väylä3

KL

Rauski kirjoitti: (6.9.2007 17:42:05)

Kyseessä oli Virvikin väylä kolme melko, lyhyt 430m, tekee pari loivahkoa mutkaa ensin oikealle ja sitten vasemmalle. Ensin Draiverilla semmoiset 230 m hyvään paikkaan kiven yli metsän reunaa nuollen, että melkein lippu näkyi, siitä puu5 greenille noin 6m päähän lipusta ja putti sisään. Helppoa kuin mikä, eiks vaan?

virvik väylä3

Oletko sinä tai poikasi osallistuneet Oracle Openiin, jossa kisataan suurimmasta hcp-pudotuksesta yhden kauden aikana? Jos nimittäin olet aloittanut tänä vuonna ja hcp on 15,7 ja olet tehnyt eaglen 430 m väylällä, niin kehityskaaresi antaa odottaa loistavaa sijoitusta ko. kilpailussa kauden päätyttyä.

rauski perhana menehän muille foorumeille paukuttelemaan henskeleitäsi, tämän ketjun aihehan on jotain ihan muuta.

Minä se vasta olen paskaa jauhanut ja pomputtelen wedgellä palloa taiturimaisesti; siksipä sanani täällä painaa!

johtaja XXL Sinä pikkureppana. Säähän olet ihan amatööri paskanjauhamisessa, katso kupolaattori, aapeli, tilpehööri, putting ja muut ammattilaiset. Pompottele palloa vaikka kuinka paljon, niin sun sanasi ei paljoa paina

Itse ainakin pomputtelen palloa koko ajan samalla kun jauhan tänne paskaa.

Se se vasta kivaa on!!!

kupolaattori kirjoitti: (6.9.2007 20:56:04)

Se se vasta kivaa on!!!

Amatööri! Minäpä pomputtelen kahta samaan aikaan!

KL kirjoitti: (6.9.2007 20:02:13)

Rauski kirjoitti: (6.9.2007 17:42:05)

virvik väylä3

Oletko sinä tai poikasi osallistuneet Oracle Openiin, jossa kisataan suurimmasta hcp-pudotuksesta yhden kauden aikana? Jos nimittäin olet aloittanut tänä vuonna ja hcp on 15,7 ja olet tehnyt eaglen 430 m väylällä, niin kehityskaaresi antaa odottaa loistavaa sijoitusta ko. kilpailussa kauden päätyttyä.

En ole tuollisesta edes kuullutkaan, täytyypä Googletaa, voikohan siihen edes osallistua enää. Mutta kiitos tiedoista. Mutta mähän jään siinä toiseksi taas kun tuo junnu ainakin menisi edelle.

Tilpehööri kirjoitti: (6.9.2007 20:59:12)

Se se vasta kivaa on!!!

Amatööri! Minäpä pomputtelen kahta samaan aikaan!

Vaihdatko joka pompun jälkeen mailaa lennosta kuten minä?

Et vain osaa!!!

Se se vasta kivaa on!!!

Käytätkö i2:sta vai mitä, jo i3:sella saa melko rennon asennon,samallakun tänne kirjoittelee.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 82)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #473736 kohteessaKaikki profiilin tiedot pakolliseksi rekisteröinnissä

Etusivu Foorumit Yleistä Kaikki profiilin tiedot pakolliseksi rekisteröinnissä