25.6.–2.7. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][24]
KilpailuaSuomalaista

Kahden mailan kisa !

Etusivu Foorumit Yleistä Kahden mailan kisa !

Esillä 7 viestiä, 51 - 57 (kaikkiaan 57)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Kattoppas Jukka noita sun tekstejä esim tossa yllä. Ei mitään mikä viittaisi golffiin ja vähän aikaa sitten sanoit että haluat täällä keskustella golffiin liittyvistä asioista.

    Veton tässä nyt erittäin painavasti että jos sulla on yhdenkään hivenen verran ymmärrystä niin lopetat nää tajunnan laajennus hommat nyt. Tai ainakin tän kirjoittelun tänne. Täällä on ihan hyviäkin ketjuja välillä, mutta nää sun kommentit sotkee aina asiat pois aiheesta. Sää osaat kyllä ihan hyvin herättää keskustelua ja aiheetkin on välillä hyviä kyseenalaistuksia, mutta jotain siinä on mikä ei nyt oikein stemmaa. Liika on aina liikaa….

    Sinua pyydettiin Pysymään sinulle avatussa ketjussa. Jonkin aikaa toimi, se ketju kyllä sieltä vielä löytyy vaikkei etusivulla näykään.

    Seuraava vaihtoehtona taitaa olla että aina jos sun puumerkkis näkyy jossain ketjussa, niin kukaan ei sitä enää lue eikä siihen kirjoita. Mun kohdalta ainakin nyt käy niin…. Sen verran sun tarinas menee ohi. Aikuisten oikeesti.

    ….joo iron17 puhuu asiaa…enhän mä turhaan vaahtoa…mitä sua alettais täällä pitää vaikka tiukkapipåna…mua haukuttii jakomielitautiseksi…se koira älähtää johon…jne.

    Heti kun täällä aletaan puhua asiasta niin mäkin alan…näin on näreet.

    Jos Jukka vielä mielit singeliksi, koleilepa jos käytät edes puolet siitä ajasta jonka kirjoitat tänne, mielikuvaharjoitteluun ja peilin edessä svingailuun(ilman palloa), kehityt varmasti.

    PS: No se ammattilaishaave ei ole siintänyt muutenkaan, mutta singelipelaaminen olisi edelleen kiva edistysaskel.

    Pulli-Paavo kirjoitti: (3.10.2006 15:44:39)
    Jos Jukka vielä mielit singeliksi, koleilepa jos käytät edes puolet siitä ajasta jonka kirjoitat tänne, mielikuvaharjoitteluun ja peilin edessä svingailuun(ilman palloa), kehityt varmasti.

    Tämähän pätee jokaiseen..mutta tuollaiset jakomielitauti syyttelyt olisivat ennenmuinoin merkinneet kaksintaistelua miekoin tai pistoolein…sellaisia ei voi sallia vaikka tänne kirjoittelis kuka tahansa…se että osuu palloon kiitettävästi ei oikeuta ketään kommentoimaan toista tuohon sävyyn…jos omat aivot eivät riitä loogiseen ajatteluun…turha syytellä muita hulluiksi.

    Koetan alkaa harjoittelun ja ymmärrän yskän….köh köh !

    double-eagle kirjoitti: (3.10.2006 16:21:10)

    Tämähän pätee jokaiseen..mutta tuollaiset jakomielitauti syyttelyt olisivat ennenmuinoin merkinneet kaksintaistelua miekoin tai pistoolein…sellaisia ei voi sallia vaikka tänne kirjoittelis kuka tahansa…se että osuu palloon kiitettävästi ei oikeuta ketään kommentoimaan toista tuohon sävyyn…jos omat aivot eivät riitä loogiseen ajatteluun…turha syytellä muita hulluiksi.

    Koetan alkaa harjoittelun ja ymmärrän yskän….köh köh !

    Dear Sir,

    onko ylläoleva pökellys mielestänne kuinkakin hyvä esimerkki loogisesta ajattelusta?

    Voi höh! mä missasin taas aivan mahtavan sauman kun en viitsinyt aiemmin tätä ketjua lukea. :o( Nyt harmittaa.

    Tämä Jukka on kieltämättä mielenkiintoinen tapaus. Ja koska en muiden peleistä tiedä niin vertaan omaani: Mä lyön draiverilla noin 240 metriä carry. Mutta vaikka oonkin tällanen nylppy lyöntimittojen suhteen, niin aika harvoin samassa flaitissa joku oikeasti lyö kovin paljoa pitemmälle. Mystistä. Varsinkin kun mun peliseurassa on kauden mittaan aika kattava otos suomalaisia ja ulkomaisia golfareita.

    Sitten nää Jukan järkyttävät onnistumiset. Jos mä oikeasti omaisin edes puolet Jukan väitetyistä taidoista, en todellakaan mätänisi toimistossa ihmisiä komentelemassa, vaan komentelisin caddietani valitsemaan sopivat puttilinjat US-tourilla. Se se vasta olisi elämää!

    Välillä mä oikeasti toivon että olisin Jukka. Sillä tuntuu olevan asiat kohdillaan ja tarkoituksenmukaiset sopat suonissaan. (Tähän sellanen kateudesta vihreä hymiö.)

    Ja vielä Jukalle käytännön vihje miten tulla singelipelaajaksi: Osu 8 väylään, osu 12 griiniin ja puttaa 30 kertaa kiekan aikana. Toista tarvittaessa. Pitäisi olla aika piis of keik tollaselle karjulle!

    Perkele.

    Tetsa kirjoitti: (3.10.2006 20:43:11)
    Ja vielä Jukalle käytännön vihje miten tulla singelipelaajaksi: Osu 8 väylään, osu 12 griiniin ja puttaa 30 kertaa kiekan aikana. Toista tarvittaessa. Pitäisi olla aika piis of keik tollaselle karjulle!

    Perkele.

    Niin ja kun vielä osuukin palloon kiitettävästi! Ite ku osuis edes hyvin… 🙁

Esillä 7 viestiä, 51 - 57 (kaikkiaan 57)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #486175 kohteessaKahden mailan kisa !

Etusivu Foorumit Yleistä Kahden mailan kisa !