Aihe: kädärit - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

kädärit

Etusivu Foorumit Yleistä kädärit

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188850 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

monia kenttiä kiertäneenä olen sattumoisin huomannu että aika monella kentällä kädäris on aika mukavan näkösiä böönoja duunis… onko joku sattumoisin huomannut saman? ja missä parhaimmat ilmiöt?

#499546 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tähän en kyllä sekaannu..

….. vaikka kyylhän määki nuorna miesnä turuuss..

…. kaks viikkoo takaperin….

… onneksi vaimo o n mikkelis

#499547 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä kun luulin ettei turuuss snaijata mitä ’böönoja duunis’ meinaa, kun intissä aikoinaan oli kans turkulaisia, eikä ne hiffannu yhtään mitä mä meinasin, kun kysyin heiltä, että ’mennäänkö steisille skodaa giltsei’. Sivistys turussakin on näköjään lisääntynyt.

#499548 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei kaikki jotka ’joskus Turuss’, ole välttämättä Turkulaisia. Entisenä Turkulaisena tiedän että Turussa on hyppymäkiä vähän harvakseltaan. On tainnut Mäkisuksi olla etäjäsenenä Turussa. Eipä siinä mitään, kyllä Turun yöelämään vieraspelaajia mahtuu.

Eikä se Stadin slangi ainutta epäselvää murretta ole. Stadilaisilla ystävilläni oli suuria vaikeuksia ymmärtää, omasta mielestäni varsin selkeää kommunikointiani, kymmenen vuotta sitten, kun tänne Tsadilaiseksi ajauduin.

#499549 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Joo ei oo turkkulaissii mäkimiehiä hyppyreiss näkyny -mitä nu vähän liedosa.

Mä pluggasin kolem vuatt ååbu kauppiksesa,mutt en mää sillo turkkulaissii tutustunu

en ollu käyny ku 2o kerttaa ruotsisa ja

ei olt sitä ristalliruunuakkaan vielä…

mitävielä piti olla , ettt turkulaiset huoliss ..

mut nätei flikoiku baida knabei … mutt vaimo tuli vuoren kuluttua knabei vahtamaha… se siit ilost…

.. kävi kuin rosovoroopel…

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #499548 kohteessakädärit

Etusivu Foorumit Yleistä kädärit