Aihe: junioreiden taso… - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

junioreiden taso…

Etusivu Foorumit Yleistä junioreiden taso…

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188937 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

minkälainen tasotus pitää olla et pääsee pelaa esim. alueturnauksii tai sinne finnish golf juniori juttuu? ikää on 16wee entä pitääks olla klubissa jossain junnu säädössä että pääsee pelaa?…entä paljo sellanen lysti maksaa about? minkälaisella tasoituksella miun ikäset pelaa? onks paljonkin tasotus +puolella???

#500519 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Riippuu vähän missä päin asustelee.Täällä pohjosessa on aluetourilla näkyny korkeimmillaan semmosia +-15 tasotuksia.Jos 80 pintaan pelaa niin on melko vahvoilla.Tuosta Finnish Golf juniori jutusta ei oo mitään hajua…

Itse en ole(=en pääse) missään valmennuksessa, kävin vaan kysymässä pro:lta kisoista ja se hoiti ilmottautumiset.Seura makso kaiken paitsi syömiset.

Oon itsekin sen 16v ja viitisen kautta räiminy( harjoittelematta:) ) ja hcp 6,9.

Miten sulla?Mones kausi,entä hcp?

#500520 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

kyllä noihin aluetour turnauksiin pääsee mukaan kun vaan ilmottaa itsensä…. ei tartte mitään junnu toimintaa

noihin finnair junior tour kisoihin pääsee order of merits pisteillä… ja hyvällä händärillä….

noihin finnair tourin kisoihin ei oteta aina samaa määrää pelaajia…vaan se vaihtelee….mutta viimevuonna sm-lyöntipelin händäriraja oli 4.4

parhaimmat junnut pelaa +0-1 händäreillä…

#500521 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Aluetourkisoihin pääsee ainakin Pohjoisella alueela siten, että vain ilmoittautuu mukaan. Luulen, että sama homma pätee myös etelässä. Se riippuu osanottajamääristä. Osanottomaksu oli muistaakseni 20 € (Ojentakaa jos muistan väärin!)

Finnair Juniortourille pääsee kun on tarpeeksi hyvä tasuri tai sit saa OOM-pisteitä (taulukko hirveen monimutkainen). Tasuri pitää olla siinä 3-5 luokkaa, että pääsee sisään. Luulen kuitenkin että aluetourin kautta pääset helpommin noihin FJT:n kisoihin. Niistä pääsee alueittan mukaan eri määrä pelaajia. (Etelästä muistaakseni 6 per kisa / sarja)

Mutta kato tuolta linkistä, sieltä löytyy parempaa infoo!

Lue lisää: golf.fi:n junnutoursivut

#500522 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

ite oon pelannu sellaset 3vuotta….tasotus taitaa olla 3,1 nousi tänä vuonna 0,5:(

asun täällä etelässä päin että onko paljonkin kovemmat rajat täällä?

#500523 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

ei pohjosen aluetourilla mun mielestä oo oikee minkäälaista tasotusrajaa. itellä on tasuri 11.4 ja sillä pärjäs jo sillai siellä et oli joka kisassa 10 sakissa. omalta osalta kustannukset meni sillai et seuran pro vaa kysy multa et haluunko lähtee sinne tourille ja sit lähin ja seura makso kaikki matkat, majotukset, ruuat ja kilpailumaksut/greenfeet. et kannattaa kysyy sun seuran proltas et mite teillä toimitaan!

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #500519 kohteessajunioreiden taso…

Etusivu Foorumit Yleistä junioreiden taso…