14.5.–21.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][13]
KilpailuaSuomalaista

Joku muu kuin Gamebook

Etusivu Foorumit Välineet Joku muu kuin Gamebook

Esillä 7 viestiä, 26 - 32 (kaikkiaan 32)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • wilmic3 kirjoitti: (15.8.2013 14:39:02)
    no minulla olltu -80 luvun lopulla ostettu vyössä roikkuva simppeli ’lyönti määrä laskija’. Selkeä laite johon sai lyönnit per reikä ja sit kokonaislyöntimäärän…. …. helminauhat ja ’klickaussysteemit’ ei kiinnosta. Nämä sovellukset saattaa kyllä tietty viedä huomioon muihin asioihin …

    Eikö sormet riitä?

    Kappas, keskustelu jatkuu. Oon nyt kesän käyttänyt mscorecardia ja pienistä virheistä huolimatta olen ollut tyytyväinen siihen. Joku taho vois poistaa ’turhat’ tekeleet/kentät, mutta menee näinkin. Täällä näyttää keskusteluissa tää sama ongelma välillä olevan kuin vaikkapa Nissanin keskustelupalstalla suomi24ssä. Toinen tarttee neuvoo ja toinen vastaa; että osta Mersu. Auttaa ihan hirveesti 😀

    mGolfer by Taikala

    Playstoren maksullisista sovelluksista kannattaa tsekata golf frontier -niminen sovellus. Maksaa kai 4 €
    Ja ominaisuudet about samat kuin golfshotissa. Gps kenttäkarttoja löytyy ja uusia voi itse tehdä helposti.

    Kannattaa luottaa muistiin ja pelisilmään. Kaikki laitteet pitäisi ehdottomasti golfista kieltää – ja miksikö? No juuri siksi, kun ne ovat apuvälineitä. Toisaalta, niin kauan kun ei tiedä jokaisen mailan, kaikkien lyöntiensä pituutta ja erilaisissa olosuhteissa etäisyyttä lipulle tai kohteeseen, kannattaa unohtaa laitteiden käyttö. Niin kauan kun muistaa lyöntiensä määrän ei tarvitse edes helminauhaa tuloksensa selvittämiseen. Tämä laji on niin kauan sitten keksitty ja hyväksi havaittu että ei kannata yrittää keksiä uudelleen. Ei pelivälineiden kehityskään ole merkittävästi tuloksia parantanut. Jos joku uskaltaa tällä palstalla väittää, että händäri olisi merkittävästi tippunut näiden ’hienojen’ lisälaitteiden ansiosta, niin käsi ylös!
    Etäisyyden hahmottamisesta eniten apua, kun ollaan kaukana väylältä (missä me 25+ händyllä pelaavat usein ollaan 🙂 ) En tartte apuvälinettä, kun seison punaisen lätkän päällä. Lisäksi uusilla kentillä, joita ei tunne, antaa mittojen hahmottamiseen apua gps tai etäisyysmittari. Ainakaan ei tartte syyttää kuin itseään, jos ei greeniin osu.

    Dartsmaster kirjoitti: (26.8.2013 8:44:40)
    En tartte apuvälinettä, kun seison punaisen lätkän päällä.

    Paitsi jos seisoo viereisen väylän punaisella lätkällä 😀

    peejii kirjoitti: (15.8.2013 14:32:02)
    Toisaalta, niin kauan kun ei tiedä jokaisen mailan, kaikkien lyöntiensä pituutta ja erilaisissa olosuhteissa etäisyyttä lipulle tai kohteeseen, kannattaa unohtaa laitteiden käyttö.!

    Eli ei saa mitata etäisyyttä koska ei tiedä etäisyyttä? Mistä tietää kummassa oli vika, etäisyyden arvioinnissa vai lyönnissä? Jos ei kerran tiedä etäisyyttä. WTF

Esillä 7 viestiä, 26 - 32 (kaikkiaan 32)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #301877 kohteessaJoku muu kuin Gamebook

Etusivu Foorumit Välineet Joku muu kuin Gamebook