Aihe: Joko se kausi on loppu? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Joko se kausi on loppu?

Etusivu Foorumit Yleistä Joko se kausi on loppu?

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 169)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #367625 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

mäkisuksi kirjoitti: (11.10.2007 21:32:41)

Kun kerran keskustelu on sivunnut Il Krandea niin oetin suoristaa tilannetta.
    Dostojevzski ,

jos todella haluat mukaan varaan Sinulle paikan esim. 11.20 ryhmään
    eräs Joonas, joka valmistaa uutta Ruischipsituotetta, joista saamme ehkä maistiaisia on tulossa mukaan, joten voin varata sinut hänen kaverikseen.

Kiitoksia, Vuosaaressa nähdään. Tosin en varmaan ehdi tuohon sähköpostittamaasi 9.45 kisainfoon, mutta joka tapauksessa hyvissä ajoin ennen tiiaikaa.

#367626 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Voihan prkl, räntää tulee 🙁
    Huomenna Tuusulaan 🙂

#367627 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Niinpä, täällä ihan meren rannassakin vaikka luulisi kaupungin tuottaman ja avoinna olevan meren lämmön pitävän edes räntäsateen vähän sisämaassa…

#367628 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Mun synttäreitä en itse liikaa korosta enkä toivon muidenkaan siitä numeroa tekevän.

LOL

ihan vähän vaan

#367629 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (12.10.2007 12:38:03)

Mun synttäreitä en itse liikaa korosta enkä toivon muidenkaan siitä numeroa tekevän.

LOL

ihan vähän vaan

Plus sitten nuo muut ketjut mihin on kylähul.. eikun siis mäkisuksi spämmännyt noita mainoksia.

#367630 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

januz kirjoitti: (12.10.2007 12:42:15)

LOL

ihan vähän vaan

Plus sitten nuo muut ketjut mihin on kylähul.. eikun siis mäkisuksi spämmännyt noita mainoksia.

Eiks se ole hienoa, että joku viitsii järjestää tällaista ? Lieneekö tyypillistä suomalaisille,
    että aktiivista peruspositiivista toimivaa kaveria pitää mollata ja yrittää masentaa ?
    Kyllä meitä totisia ja virheettömiä on täällä ihan tarpeeksi. Yritettäisiinkö suhtautua myönteisesti niihin, jotka vähän poikkeavat massasta ?

#367631 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

JuHan kirjoitti: (12.10.2007 14:24:27)

LOL

ihan vähän vaan

Eiks se ole hienoa, että joku viitsii järjestää tällaista ? Lieneekö tyypillistä suomalaisille,
    että aktiivista peruspositiivista toimivaa kaveria pitää mollata ja yrittää masentaa ?
    Kyllä meitä totisia ja virheettömiä on täällä ihan tarpeeksi. Yritettäisiinkö suhtautua myönteisesti niihin, jotka vähän poikkeavat massasta ?

Hienoahan se järjestäminen, mutta huvittavaa oli tuon lauseen yhteys herran toimintaan.
    Jota voitaisiin aika liki spammaamiseks kutsua…

Jos haluaa jonkun ketjun nostaa esiin, voi sen tehdä fiksustikin laittamalla vaikka pätkän lisäinfoa. Nyt tulee samat tekstit pari kertaa päivässä.

#367632 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hyvinkin pitkälti samaa mielipuolta ts:n kanssa ja toisekseen ovatkohan kaikki nimeltä mainitut henkilöt kauhean iloisia esilletuonnista.
    No hyvää synttärikisaa kuitenkin asianosaisille;^)

#367633 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

JuHan ,

Kiitos fiksusta mielipiteestäsi – en tosiaankaan pidä syntympäpäivääni itse esillä,
    eli en edes ole kertonut sitä itse missään muuta kuin päivämääränä – jotkut sen muistavat vuodelta 2004 , koska se eka kerta tosiaan oli 60 v päiväni , josta vaimoni sanoi hyvin – se oli sinun näköisesi 60 v – päivä.

Nää vellokset ts-fundamentalistit tai pitäiskö sano ts-lestadiolaiset tahtovat tätä synttäriäni buffata tai yrittää sillä negatiivisesti vaikuttaa tapahtumaan – sehän yrittää kohdistua tosiaan myös vieraisiini ja Vuosaareen.

Ehkä PRO ts:n omat kentät Virvik ja Hyvinkää jäävät jotenkin varjoon ? Toisaalta tätä Il Krandea kielteisesti mollaamalla he saavat tällekin sättiiaheelle eli itselleen lisää kävijöitä lukemaan heidä tekstejään.

Valittu päivä on ollut hyvä, koska se on ollut kauden viimeisiä hyviä pelipäiviä. Arkipäivänä mahtuu hyvin kentälle ja saamme pelata rauhassa. Minun syntympäivästäni ei ole puhuttu vuosinen 2005 ja 2006 Il Krandeissa juuri ollenkaan- 95 % päivästä on normaalia golftapahtumaa.

Pitää vaan ihmetellä mikä motiivi PRO- ts:llä on , jonka kyllä henkilökohtaiseti tunnen ja TOMS:illa, jota en nimimerkin takaa tunnnista, tosiaan on HÄÄRÄTÄ tällai yhden kisan kimpussa.

Onneksi kaverini tuntevat minut ja me pelaamme taas Il Krandemme ..koirat haukkuu .

#367634 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

JuHan kirjoitti: (12.10.2007 14:24:27)

LOL

ihan vähän vaan

Mä en ymmärrä, miks ihmiset mollii toisia (Näinä päivinä yks ’salarakas’ Bigbroters.talossa moittii toisia talossa olevia)
    MÄ tunnen sen verran Mäkkäriä et ei nyt kannattais KYLÄHUL .. mainita
    SE EI OLE FIKSUA ÄLYKKÄÄLTÄ HENKILÖLTÄ.

#367635 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

mäkisuksi kirjoitti: (12.10.2007 21:32:19)

Nää vellokset ts-fundamentalistit tai pitäiskö sano ts-lestadiolaiset tahtovat tätä synttäriäni buffata tai yrittää sillä negatiivisesti vaikuttaa tapahtumaan – sehän yrittää kohdistua tosiaan myös vieraisiini ja Vuosaareen.

Ei mäkkäri… sinulla on vaan taas vaikeus ymmärtää sanomaa,

Kisaa ja tapahtuma ja sen julkituomista vastaan ei varmaan ole kellään mitään. Ei minulla ainakaan, ja miksipä olisi.

Sitä vastaan miten täytät montaa ketjua jatkuvasti suoltamalla saman aiheisia viestjä ilman mitään uutta sisältöä, on helvatin monella. Minä nyt vaan taas sanoin sen ääneen.

Jos täällä oli oikeesti moderointi, ois vähintään puolet noista viesteistä jo lähtenyt. Katsos keskustelupalsta ja yksinpuhelupalsta ovat eri asia.

#367636 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

mäkisuksi kirjoitti: (12.10.2007 21:32:19)
    … Nää vellokset ts-fundamentalistit tai pitäiskö sano ts-lestadiolaiset tahtovat tätä synttäriäni buffata tai yrittää sillä negatiivisesti vaikuttaa tapahtumaan – sehän yrittää kohdistua tosiaan myös vieraisiini ja Vuosaareen. …

Per.. skuta mäkkäri!

Mä vastasin vain Dostojevskille että nimimerkkejä voisi nähdä muuallakin kuin sun kisassasi. Niinkuin sun kisasi lisäksi, ei varsinaisesti vaihtoehtona sille. Ei piä olla nuin herkkänahkainen juttuloittes suhteen.

#367637 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kebax,
    Kas, kun ei tiedä aina niin omakin liipasinsormi voi herkistyä –
    ja ampuu kui se Ranatnpalanin isäntä omaa varjoaan ja on oma varjoaan nopsempi. .

No harm feelings – happy landings.

Kerro ens vuonna Everstin kisasta ajoissa , yritän tulla tällä kertaa pelaan – korkkaamatta.

#367638 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

ts,
    eihän sun tartte niiitä ketjuja lukea . Minä vaan pidän omalla tavallani lähtölistaa
    yllä , en osaa tehdä sitä muulla tavoin . Kaverini ottavat minuun yhteyttä suoraan ja paan heidän tietonsa lähtölistaan. Samalla asia on framilla halukkaille Golfpisteen lukijoille. Näinoomme tehneet jo neljättä kertaa ja systeemi , joka skulaa on

helpoo toistaa – KUTEN KOLOHVIVINGI – eikö ??

Mainio caddiemasterimme Vuosaareessa, Harri Mankki ja Vuolinksin ravintolan Chef kari Mutka pitää samalta lähtälistalta Vuosaaren Caddietoimiston lähtölistaa yllä ja arvioidaan Il Kranden ruola-annosten määrää.

Kyllähän sä varmaan tekisit kaikki paremmin – niin viksu oot – mikä sun ÄO on -oot varmaan Mensaklubin jäsen.

Kato enhän mä voi kaikkee kysyä sulta etukäteen , mitä mä kolohvini puitteissa teen. Sähän rupeisit ottaan siitä konsulttipalkkion.

Ihan humu huulessa – mutta joskus tuntuu , että joillekin golf on vakava asia ja tietysti mä ymmrrän ,entisenä yrittäjänä 15v ( 1985 – 2000 ) ja pankinohtajana 15v ( 1971 – 1985 ) , että yrittäminen on raakaa hommaa ihmisviidakossa.

No harm feelings, mutta tällainen kisan duunaaminekin vie energiaa, vaikka se on hauskaa en haluaisi turhia duuneja.

Let`s play kolohvi .

#367639 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    tgc

Jos täällä olisi asiallinen moderointi ja muita pilkkaavat ja halveksivat lausunnot poistettaisiin, olisit sinä itse ensimmäinen lähtijä.

Kai tiedät, ettei golfiakaan voi opettaa kirjoittamalla, joten mitä yleensä teet täällä yksinpuheluinesi?

Mene oikeisiin töihisi ja jätä ainakin todellinen herrasmies kuten Mäkisuksi rauhaan.

#367640 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

tgc kirjoitti: (13.10.2007 18:39:09)
    Jos täällä olisi asiallinen moderointi ja muita pilkkaavat ja halveksivat lausunnot poistettaisiin, olisit sinä itse ensimmäinen lähtijä.

Kai tiedät, ettei golfiakaan voi opettaa kirjoittamalla, joten mitä yleensä teet täällä yksinpuheluinesi?

Mene oikeisiin töihisi ja jätä ainakin todellinen herrasmies kuten Mäkisuksi rauhaan.

Heh… sä oot taas jo paljastunu. Onko seuraava nickki jo mietittynä?

Enä muute taatana mee oikeisiin töihini. Tuolla on kylma, pimee ja kaikkee semmosta.
    Eikä oikeen jaksakaan kun tuli liialti tehtyä kesällä. Huilata pittää välillä

#367641 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

No ei tänne voi kukaan yhtään mitään spämmätä!

#367642 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Maanantain ja keskiviikon sääennusteet vaikuttaa sellaisilta että voisi jatkaa vielä kotokenttäin kautta. Töiren jälkeen ja yheksä reikeliä, siis. Sen verta hullu muuten oon et eilen meni 18r ja tänää 9r. Siitäkin huolimati että tuolla on aivan järjettömän kylymä.

#367643 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    tgc

Minä en ole paljastellut yhtään mitään, sulla on vaan vilkas mielikuvitus.

Ja jos mielikuvituksesi on tehnyt sinulle tepposet ja sinulla on harhoja niin SO WHAT?

En kai minä nimimerkkiä yhden piruilevan tyypin takia vaihda, sen sijaan mietitään isolla porukalla joukkokannetta asiattomasta kirjoittelusta ts:ää vastaan.

#367644 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

tgc kirjoitti: (14.10.2007 18:54:18)

Ja jos mielikuvituksesi on tehnyt sinulle tepposet ja sinulla on harhoja niin SO WHAT?

En kai minä nimimerkkiä yhden piruilevan tyypin takia vaihda, sen sijaan mietitään isolla porukalla joukkokannetta asiattomasta kirjoittelusta ts:ää vastaan.

Joukkokannetta? Isolla porukalla? Kuka on kirjoittanut asiattomasti ts:ää vastaan?

#367645 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Eikun nythän mä hokasin kuka tämän nimikerkin takana on, heh.

#367646 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

No sittenhän meillä on uus mukava ja fiksu kaveri joukossamme 😉

Ei olis ton Cor-ketjun perusteella vielä mulla kellot soinu, jollain muulla näköjään soi. Nyt soi jo mullakin vahvasti, mutta ei se mitään… jatka vaan sen asian esiintuomista, että ainoo annettava asia näihin keskusteluihin sulla on katkeruus. Täällä sitä on hyvä nimimerkin takaa purkaa.

#367647 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

No sittenhän meillä on uus mukava ja fiksu kaveri joukossamme 😉

Ei olis ton Cor-ketjun perusteella vielä mulla kellot soinu, jollain muulla näköjään soi. Nyt soi jo mullakin vahvasti, mutta ei se mitään… jatka vaan sen asian esiintuomista, että ainoo annettava asia näihin keskusteluihin sulla on katkeruus. Täällä sitä on hyvä nimimerkin takaa purkaa.

#367648 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Nymmie onn tät mielipuolta,

Ts, Jamasa LUPU ( KOSKEE MYÖS TUPU JA HUPUA ) , tgc ( joka ei tosiaankaan ole minulle tutu eikä hutsu henkilÖ – kiitos tuesta kumminnii ) ja TARKOITAN TIETTY IHTIÄNIKIN.

että tässä keskustelussa, joka on otsikostsa ja Il Kranden tarkoituksesta aika kaakana – jot kaikkk´osapuolet panis ihan ronkreetiseti juita hyttyihin eli jaita hattuihi –

– mietittään ny vaikka Kabekxin aloittamaa aihetta

’ Miski mie pelaan kolohvii ’

tai vaihtoehtoisesti

’ Mie voin ehottaaa keksustelua ’ aiheesta

’ MITEN KOLOHVI ON TÄRÄYTÄNYT MINUN YDINJATKEESEEN – ARVOMAAILMAANI

MORAALISELLA TASOLLA POSARISTI VAIKUTTAVALLA TAVALLA –

VAIKO ONKO KOKO KOLOHVIN MORAALIA JA TAI SEKÄ ETTÄ TAPAKULTTUURIA

HENKISEMMÄLLE TAI MUUTEN MEITÄ METTÄSUMILAISSIA PAREMMALLE TASOLLE

NOSTATTAVA EFEKTI TÄYTTÄ POTASKAA ’

IHAN HUMU HUULESSA.

#367649 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

mäkisuksi kirjoitti: (14.10.2007 20:05:26)
    , tgc ( joka ei tosiaankaan ole minulle tutu eikä hutsu henkilÖ…

Ei sitä nyt kuitenkaan ole tarvis ketään hutsuksi alkaa nimittelemään…

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 169)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #367624 kohteessaJoko se kausi on loppu?

Etusivu Foorumit Yleistä Joko se kausi on loppu?