Aihe: Jäsenten svingit - Golfpiste.com

24.2.–3.3. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][4]
KilpailuaSuomalaista

Jäsenten svingit

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Jäsenten svingit

Esillä 25 viestiä, 1,101 - 1,125 (kaikkiaan 1,142)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Sullahan Jugi varmaan oli kaverilta pyydetty lupa julkaista toi kuva täällä?

Mä en ainakaan itse olisi kauhean mielissäni, jos musta napsittaisiin rangella valokuvia ja sitten leviteltäisiin niitä ympäri nettiä… Toi on aika kyseenalaista touhua.

Aika hemmetin paha huti….en mäkään nyt noin surkea ole:)

ts

Voi JP-parkaa… me joudutaan vaan kärsiin täällä netissä, mutta JP joutunu livenä…

Täytyy kysyä seuraavan kerran kumpi oli pahmpi kokemus. Ne espanjalaiset huumehörhöt kun meinas tapaa, vaiko tämä.

Tetsa kirjoitti: (10.9.2008 13:25:20)
    Tää ketju alkaa livetä pikkasen alkuperäistarkoituksestaan, ja on muutenkin paisunut aika pitkäksi. Pitäisköhän tää pikkuhiljaa lyödä naftaliiniin ja aloittaa jossain välissä uusi… Jugi bannataan varmaan taas ennen pitkää, niin jos sitten vaikka koittais uudestaan? ;o)

Toista tuhatta postausta ja yli satatuhatta lukukertaa, onkohan foorumin ennätys? Ja olisi jatkunut mielekkäänä varmaan pitkäänkin jos Kennel-liiton toiminnanohjaaja olisi aikoinaan käyttänyt kondomia.

Johtaja XXL kirjoitti: (10.9.2008 14:44:31)

Tetsa kirjoitti: (10.9.2008 13:25:20)
    Tää ketju alkaa livetä pikkasen alkuperäistarkoituksestaan, ja on muutenkin paisunut aika pitkäksi. Pitäisköhän tää pikkuhiljaa lyödä naftaliiniin ja aloittaa jossain välissä uusi… Jugi bannataan varmaan taas ennen pitkää, niin jos sitten vaikka koittais uudestaan? ;o)

Toista tuhatta postausta ja yli satatuhatta lukukertaa, onkohan foorumin ennätys? Ja olisi jatkunut mielekkäänä varmaan pitkäänkin jos Kennel-liiton toiminnanohjaaja olisi aikoinaan käyttänyt kondomia.

Koetappa johtaja xxxs nyt vaan pysyä asialinjalla.

Tokihan kysyin JP:ltä luvan en kai mä mikään salakyttä ole.

Tarjoa oluen jokaiselle joka voittaa mut lyöntipelissä viikonkloppunan 26-28 päivä….mukaan mahtuu kolme !

Pakko ei ole kenenkään osallistua..onko tulijoita ? Kuvia saa ottaa.

Tetsa kirjoitti: (10.9.2008 14:15:58)
    Sullahan Jugi varmaan oli kaverilta pyydetty lupa julkaista toi kuva täällä?

Mä en ainakaan itse olisi kauhean mielissäni, jos musta napsittaisiin rangella valokuvia ja sitten leviteltäisiin niitä ympäri nettiä… Toi on aika kyseenalaista touhua.

Julkisilla paikoilla kuvaaminen ja näiden kuvien julkaiseminen on ymmärtääkseni sallittua niin kauan kun yksityisyyttä ei loukata. Onka range sitten julkinen paikka ja tuleeko yksityisyys loukatuksi swingiä nimellä varustettuna kuvatessa, niin siihen en osaa kyllä sanoa mitään.

Mutta hyviin tapoihin toki kuuluu luvan pyytäminen, ei siinä mitn.

Sen bissen saat mun puolesta dokaa ite, mutta sun kanssa olis suuri kunnia päästä pelaamaan.
    Saataiskohan me houkuteltua VP mukaan?
    Mulle sopis esim. sunnuntai Talmassa.

Bulls Hit kirjoitti: (10.9.2008 16:05:57)
    Sen bissen saat mun puolesta dokaa ite, mutta sun kanssa olis suuri kunnia päästä pelaamaan.

Ilman muuta oon mukana. Tuleeko love is kanssa ja skuuppi sillä caddieksi?

Vasen pakki kirjoitti: (10.9.2008 18:18:17)

Okei onko Talma kaukana…tulen finskillä H:ki-Vantaalle joten ei kovin kauas bitte ?
    Sunnuntaina täytyy olla aikaisin takaisin..la käy parhaiten.

Voitas otta kaksi flighttia..mahdollisesti pari kaveria sais sitten mukaan pääkaupunkiseudulta. Stefan Erikssonin olinpaikkaa tai numeroa en tiedä ja yksi arkkitehti lienee tulossa…onko Steffu tulossa haloo ?

Palataan asiaan.

double-eagle kirjoitti: (10.9.2008 19:02:19)

Vasen pakki kirjoitti: (10.9.2008 18:18:17)

Okei onko Talma kaukana…tulen finskillä H:ki-Vantaalle joten ei kovin kauas bitte ?
    Sunnuntaina täytyy olla aikaisin takaisin..la käy parhaiten.

Voitas otta kaksi flighttia..mahdollisesti pari kaveria sais sitten mukaan pääkaupunkiseudulta. Stefan Erikssonin olinpaikkaa tai numeroa en tiedä ja yksi arkkitehti lienee tulossa…onko Steffu tulossa haloo ?

Palataan asiaan.

Jos sä tuut sunnuntaina, niin mä haen sut lentokentältä, Talma on yksi lähimpiä golfkenttiä Hki-Vantaalta.
    Kaikki kunnia sun pelikavereille, mutta voiko tässä käydä niin, ettei me päästäkään pelaamaan sun kanssa?
    Lauantaikin toki käy, mutten enää muista milloin viimeksi mä olisin ehtinyt töihin lauantaina ja nämä tulevat lauantaitkin menee pelien merkeissä, joten uskalsin ehdottaa sunnuntaipeliä sille viikonlopulle. Onhan tämä kuitenkin sen verran merkkitapaus, jotta jos Venäjän suuriruhtinaskunnan vaakunaeläintä nimimerkkinään pitävälle lauantai on parempi, niin olkoon niin.

Bulls Hit kirjoitti: (10.9.2008 19:36:46)
    Onhan tämä kuitenkin sen verran merkkitapaus, jotta jos Venäjän suuriruhtinaskunnan vaakunaeläintä nimimerkkinään pitävälle lauantai on parempi, niin olkoon niin.

Ok sinulla hyvä pointti tuossa…mutta double-eagle on myös albatrossi kolopallotermein.

On nimmari parempi…viittaa kahteen Highland Bird pulloon kaapissani ?

Vasen pakki kirjoitti: (10.9.2008 18:18:15)

Lavis ei kerkee. Laviksella on Talmassa kisat sunnuntaina ja lauantaina Lavis leikkii pikku-Lavisten kanssa.

Lavantauti kirjoitti: (11.9.2008 9:00:25)

Vasen pakki kirjoitti: (10.9.2008 18:18:15)

Lavis ei kerkee. Laviksella on Talmassa kisat sunnuntaina ja lauantaina Lavis leikkii pikku-Lavisten kanssa.

Ok…Vasen Pakki + Bulls Hit ja yksi kaverini niin siinä se varaatko ajan lauantaille B H ?
    Soitan tuolle kollegalleni ja varmistan kuljetuksen kentälle 27.9 la.

t. Jukka

KL

Laittakaahan lähtöaika sitten tännekin näkyville, jotta mahdollisimman moni pääsee näkemään Oulun Ihmeen aloitusdraivin. Itse en valitettavasti pääse paikalle, Laviksen tavoin olen lapsenkaitsentahommissa.

Pitäisikö tuo merkkitapaus peräti videoida ja laittaa JuuTuubaan kaikkien palstalaisten iloksi ja ihmetykseksi?

KL kirjoitti: (11.9.2008 10:11:13)
    Laittakaahan lähtöaika sitten tännekin näkyville, jotta mahdollisimman moni pääsee näkemään Oulun Ihmeen aloitusdraivin. Itse en valitettavasti pääse paikalle, Laviksen tavoin olen lapsenkaitsentahommissa.

Pitäisikö tuo merkkitapaus peräti videoida ja laittaa JuuTuubaan kaikkien palstalaisten iloksi ja ihmetykseksi?

Olisi se hienoa nähdä juutupessa kun double-whiskey-eagle vetäisee sen reilut 300 metrisen avauksen, tosin mukana täytyy olla kunnon optisella zoomilla (300X) varustettu videokamera joka yleensä erottaa sen pallon niin kaukaa:)

double-whisky kirjoitti: (11.9.2008 9:46:52)

Ok…Vasen Pakki + Bulls Hit ja yksi kaverini niin siinä se varaatko ajan lauantaille B H ?

t. Jukka

Talmassa on päätöshulabaloo ko. lauantaina, joka täyttänee molemmat kentät. Siirretäänkö päivää vai kenttää?

Rauski kirjoitti: (11.9.2008 10:29:11)

Olisi se hienoa nähdä juutupessa kun double-whiskey-eagle vetäisee sen reilut 300 metrisen avauksen, tosin mukana täytyy olla kunnon optisella zoomilla (300X) varustettu videokamera joka yleensä erottaa sen pallon niin kaukaa:)

Laakson avauksessa on Jugilla hyvä mahdollisuus ottaa pojilta luulot pois.

Laakso 1

Ei muuta kun bäkäreiltä (tehän luonnollisesti pelaatte bäkäreiltä, uudet VIP-mailat ja kaikki) draivi metsän yli kannelle ja iigeli kuppiin.

Siinä on Bulls Hit ja Pakki kummissaan.

Bulls Hit kirjoitti: (11.9.2008 10:47:30)

t. Jukka

Talmassa on päätöshulabaloo ko. lauantaina, joka täyttänee molemmat kentät. Siirretäänkö päivää vai kenttää?

Siis hä? Mulla oli päivät sekaisin. Mä luulin että Jugi tulee tänne etelään nyt viikonloppuna.
    No, ei voi mitään, flaitti on täynnä ja tasan ei mee nallekarkit..
    Mutta Jos pelaatte Talmassa, tulen kyllä avauslyönnin kattomaan!

Lavantauti kirjoitti: (11.9.2008 10:52:41)

Bulls Hit kirjoitti: (11.9.2008 10:47:30)

t. Jukka

Siis hä? Mulla oli päivät sekaisin. Mä luulin että Jugi tulee tänne etelään nyt viikonloppuna.
    No, ei voi mitään, flaitti on täynnä ja tasan ei mee nallekarkit..
    Mutta Jos pelaatte Talmassa, tulen kyllä avauslyönnin kattomaan!

Ei välttämättä..voin pelata Karin kanssa joku toinen päivä..otetaan Lavis mukaan. Kunhan se kenttä löytyy..rinkku auki/vapaa silloin ?

Joo en opi uutta mailaa ja myyjä ei ota takaisin..pakko opetella lyömään. Nyt olis hyvät neuvot tarpeen. Positiivista oli par-3 maastossa7:lla lyödyistä 8 pallosta 6 oli birdie ja par paikoilla ja loput 2 par-bogey paikoilla…160-175 m oli i5 mitta väylältä. 6 jotain 150-160 m ja seiska 138-145 luokkaa…8 130 m ja 120-125 m 9 rauta.

Alussa otettu video ei oikein anna koko kuvaa..vasta 2 vikaa palloa lähtee hienosti.

Driven sain lisämittaa n. 10-15 m, kun vein bäkärissä mailan ylemmäs ja revin sen brutaalisti slottiin..paino molemmilla jaloilla…noin 235 m vastatuuleen..kylmä keli verotti pituutta myös.

https://www.youtube.com/watch?v=uw-BxT9nQKE

i9 sessio

double-whisky kirjoitti: (11.9.2008 16:51:04)

i9 sessio

Huomasitteko miksi vasta viimeiset lähti…mä kelasin ja kelasin ja sitten hiffasin…jalat !

ts

double-whisky kirjoitti: (11.9.2008 19:29:51)

double-whisky kirjoitti: (11.9.2008 16:51:04)

i9 sessio

Huomasitteko miksi vasta viimeiset lähti…mä kelasin ja kelasin ja sitten hiffasin…jalat !

Tota.. voiskos joku kaivaa sen Jukin oman ketjun esiin. Ei taida ite löytää sitä…

#236491 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No niin uutta materiaalia suoraan kotiin aina suositusta juutupesta.

Rauskin räpellys edestä

Toinen räpellys takaa

Omasta mielestä ei noi nyt ihan hirveitä ole, ongelmia löytyy vain taakseviennistä, jalkojen ja lantion toiminnasta, palikoiden suoritusjärjestyksestä, turhista liikkeistä, saatosta ja loppuasennosta.

Muuta hauskaa iltakatselua pääosissa juniorit:

Vähä iso tii

Miks Suomessa on joskus hankalaa harjoitella lähipeliä

Lopuksi oiva apu jos kolmen kierroksen jälkeen ei enää jaksa oikein swingata, vähä lähtee vinoon, mutta stansilla sekin korjattavissa, tästä

#236492 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    A

Onkos tää nyt sitä Rauski sitä svingiä jolla sanoit lyöväsi pieneen vastikseen
    250-260m ?
    Taidat olla huumori miehiä.

Esillä 25 viestiä, 1,101 - 1,125 (kaikkiaan 1,142)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #236296 kohteessaJäsenten svingit

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Jäsenten svingit