Aihe: Järvipalloja Englannista - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Järvipalloja Englannista

Etusivu Foorumit Välineet Järvipalloja Englannista

Esillä 13 viestiä, 26 - 38 (kaikkiaan 38)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • No itse tilasin sieltä nike one platinium palloja eikä niissä ainakaan ollut mainittavaa vikaa.
    Tietysti sekaan mahtui pari huonompaakin palloa suurimmassa osassa palloja ei ollut kun yksi jälki.

Aika hyvää palvelua oli kun kerran lupasivat ilman postimaksuja vaikka kustannuksena ei varmaankaan olisi ollut kovinkaan paljoa.

Tilasin Countygolfista 10 tusinaa ProV1:siä. Tulivat viidessä päivässä ja pääosa ihan uuden näköisiä. Muutamassa pallossa tekstistä huomaa, että vähän kulunut.

360 kpl pro v1:ä tuli. Kaikki aivan priimaa. Ostin siis golfballs.co.uk:sta. Hinnaksi tuli kotiin kuljetettuna 1,15 eur/kpl.

Tilaan toistekin.

KL

salmon kirjoitti: (13.3.2009 17:12:50)
    360 kpl pro v1:ä tuli. Kaikki aivan priimaa. Ostin siis golfballs.co.uk:sta. Hinnaksi tuli kotiin kuljetettuna 1,15 eur/kpl.

Oliko siinä sekaisin tavallista ja X:ää?

salmon kirjoitti: (13.3.2009 17:12:50)

Tilaan toistekin.

Aika rivakkaan tahtiin saat palloja hukata, jotta lähivuosina tarvitset lisää 😉

Ostin proshopista iskemättömiä ProV1 Tituja, 55 ekee/ltk. Ostin samantein 5 laatikkoon.
    Taidan ostaa toistekin.

Ostettiin kaverin kaa ihan testinä 2x 40 ProV1 sieltä golfballsista, yhdessä laatikossa oli vaan 38 pallo ja niistä pari oli huonoja ja X-outteja. Kirjotin pienen palautteen niin saatiin pallot puoleenhintaan. Suosittelen.

Vois vaikka suositella

onlinegolf

sieltä saa 32€/ltk uusia Pro V1:siä. Muutakin kannattaa ottaa mukaan – tuovat kotiin koko satsin kympillä eikä pallot ole lionneet missään lätäköissä…

Menee vähän aiheesta sivuun, mutta itse tilailin briteistä 9 tusinaa pakettiuusia B330 toureja ja hintaa tuli toimitusmaksujen kanssa 23e / tusina. Tuolla hinnalla ei tarvitse enää järvipalloja ostaa =).

juuri niin…

Ei ollut X:ää. Kimppatilaus. Mozze on rahamies. Onnittelut. Minä olen köyhä.

salmon kirjoitti: (21.3.2009 0:43:31)

Ei viitti järvipalloilla pelata kun ei tiedä kauanko ne on lilluneet vedessä ja näinollen menettäneet ominaisuuksiaan.
    Ja ei köyhällä ole varaa ostaa halpaa :).

KL

Mozze kirjoitti: (21.3.2009 8:00:40)

Ei viitti järvipalloilla pelata kun ei tiedä kauanko ne on lilluneet vedessä ja näinollen menettäneet ominaisuuksiaan.

Jossain olivat tutkineet kuinka paljon golfpallo imee vettä. Päätyivät siinä tutkimuksessa lukuun max 2%. En sitten tiedä miten paljon tuo mahdollisesti vaikuttaa pallon ominaisuuksiin.

Halpa on suhteellinen käsite. Se tulee minulle aina mieleen, kun lyön aivan iskemättömän pallon veteen tai hukuksiin. Mutta lainatakseni eräästä toisesta ketjusta bongaamaani lausahdusta, en edes whiskey-nousuhumalassa voisi kuvitella ostavani täysihintaisia rovikoita.

KL kirjoitti: (21.3.2009 10:30:18)

Mozze kirjoitti: (21.3.2009 8:00:40)

Jossain olivat tutkineet kuinka paljon golfpallo imee vettä. Päätyivät siinä tutkimuksessa lukuun max 2%. En sitten tiedä miten paljon tuo mahdollisesti vaikuttaa pallon ominaisuuksiin.

Halpa on suhteellinen käsite. Se tulee minulle aina mieleen, kun lyön aivan iskemättömän pallon veteen tai hukuksiin. Mutta lainatakseni eräästä toisesta ketjusta bongaamaani lausahdusta, en edes whiskey-nousuhumalassa voisi kuvitella ostavani täysihintaisia rovikoita.

Jostain artikkelista luin, että menettivät lento-ominaisuuksistaan paljonkin ja olivat myös testanneet tuota veden imeytymistä palloon. Lyhyt aika ei vaikuta paljoa mutta kun oli ollut muistaakseni viikkoja vedessä, niin ei hyvä. Tosin voi olla eroja erimerkkisissä palloissa.
    Sitten on näitä maalattuja palloja ja niihin kyllä ei ainakaan kannata koskea.
    Itse en vaan pelaa järvipalloilla vaan ostan palloni uutena. Koskaan en ole oikeesti maksanut ovh hintaa Prov1:sta. Ebaysta saa todella halvalla kun jaksaa katella vaan.

Esillä 13 viestiä, 26 - 38 (kaikkiaan 38)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #310214 kohteessaJärvipalloja Englannista

Etusivu Foorumit Välineet Järvipalloja Englannista